חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס - באטמן נ' סופרמן נחשף, תור מתחזק וגמביט נדחה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סיימנו את שבוע שעבר בידיעה שבהמשך השבוע יעלה טיזר ל"באטמן נגד סופרמן". הטיזר אכן יצא והתרשמתי לחיוב. עם זאת, מי יכל לצפות שנקבל טריילר מלא בטוב יומיים לאחר מכן. לאלה שטרם נחשפו לו, נתחיל במה שיש לגביו קונצנזוס. זאק סניידר כנראה ביים פה סרט יפה ויזואלית, כהרגלו. בשלוש דקות של טריילר הצילום היה עם יותר אופי ומחשבה מכל סרט קומיקס שיצא לאחרונה (חוץ מטרילוגיית "האביר האפל"). המוזיקה מרשימה, והנרי קאוויל ממשיך לתת ספין שונה לדמות של קלארק קנט / סופרמן.

עם זאת, עלתה ביקורת לגבי הטריילר האחרון. לקס לותור נראה שונה בטון משאר הסרט – כלומר, בעל הומור וחוסר רצינות. עם זאת, יש לזכור שכל מה שראינו מהדמות הוא לפני ההתקרחות והמראה הסדיסטי, ששוחרר לראשונה בתחילת הצילומים. ייתכן מאוד שמחכה לדמות הזו שינוי שיתרחש תוך כדי. אולפני וורנר החליטו שהם מציגים רגעים יותר "קלילים" מצד עוד דמויות בסרט, טקטיקה שזכורה למי שעקב גם אחרי השיווק של "האביר האפל" והמשכו, לאחר ביקורת על הכבדות בפרסומים הראשונים. בנוסף גם נראה שהם החליטו ששמים את רוב הקלפים על השולחן, מה שהעלה כעס רב מצד מעריצים. הטריילר הזה מגלה על קיומו של Doomsday בסרט - נבל חשוב מהקומיקס של סופרמן. לא אהרוס למי שלא מכיר את העלילה מהקומיקס, אבל, אם סניידר בחר להיצמד לעלילה המקורית, ייתכן מאוד שראינו רק את קצה הקרחון. שתפו במחשבות שלכם בתגובות:



ראיון עם רוברט דאוני ג'וניור אישר את מה שאנחנו יודעים כבר חודשים מדיווחים שונים לאתרים – ספיידרמן אכן יופיע בקפטן אמריקה החדש ("מלחמת האזרחים") לצד הגיבורים המוכרים. סקארלט ג'והנסון מוסיפה גם היא מידע לגבי הדמות שלה בסרט, ומספרת, שלתפיסתה הדמות שלה הופכת למתווכת בריב של שני הגיבורים, הקפטן ואיירון-מן. היא לא תופסת עמדה ברורה, ומצליחה לראות את שני הצדדים - בעד ונגד שליטה ממשלתית בגיבורים. הסרט צפוי לצאת בחודש מאי הקרוב. בזירה של ת'ור, ההפקה קיבלה תסריטאית חדשה לסרט, סטפני פולסום. היא מחליפה את צמד התסריטאים כריסטופר יוסט וקרייג קייל ("ת'ור: העולם האפל"), שעבדו על הטיוטה הראשונית לסרט. קשה להגיד מה המשמעות של צעד כזה, במיוחד בהתחשב בהיעדר הניסיון של סטפני בתחום הכתיבה להפקות גדולות שכאלה, אבל מה שבטוח הוא שת'ור הקודם היה סרט לא טוב. חלק עיקרי מזה, לטעמי, נפל על תסריט לקוי שלא התאמץ לחדש, ונשען יותר מדי על דמויות קומיות לא חשובות, על מנת שלא נשים לב לחוסר בעלילה כלשהי. נקווה ששינוי בכותבים יוביל לסרט שלישי חזק יותר.

[*]

חדשות מהצד של אולפני "פוקס": סימון קינברג, אחד המפיקים הוותיקים ב"פוקס" בכל הנוגע לדמויות הקומיקס, פיזר מספר פיסות מידע בראיון ארוך שהתקיים עמו. אנסה לתמצת את הפרטים: התסריט לסרט "וולברין" האחרון, בכיכובו של יו ג'קמן, נמצא בשלבים האחרונים לכתיבתו. לפי קינברג, ג'קמן מאוד מרוצה מהתוצר. אושר גם מה שדיווחנו פה לפני מספר שבועות: טריילר לאקס-מן החדש ייצא סמוך למלחמת הכוכבים בדצמבר. צפו גם לטריילר חדש ל"דדפול" בתקופה הזו. אם כבר "דדפול", המפיק חילק עוד מידע לגבי ההפקה הזו – בשאלה האם זהותו של הדמות כפאן-סקסואל תישמר לסרט, אישר קינברג שבמידה כזו או אחרת תהיה התעסקות בזה במהלך הסרט, אם כי הסיפור הרומנטי העיקרי שלו מתעסק בוונסה, אהבתו הגדולה מהקומיקס.

עוד מגלה המפיק, שתאריך היציאה המקורי ל"גמביט" החדש כנראה יהיה בלתי אפשרי להשגה לאור השינויים המאוחרים בהפקה. נוכל, לצערנו, לצפות להודעה רשמית לדחיית הסרט מאוקטובר 2016 בשבועות הקרובים. אחרון, הוא גילה שהם עובדים כרגע על עיבוד לקומיקס בשם "The New Mutants". לא ארחיב כרגע יותר מדי על הקומיקס, כיוון שהפרויקט עדיין בחיתוליו ולא ודאי לקרות. כמובן שנעדכן אתכם כשיגיעו עוד חדשות בנושא.

אחרון לשבוע זה, תמונות ראשונות מהסט של "וונדר-וומן" חשפו את מה שמקורות רבים דיווחו במשך תקופה: הסרט, אם בחלקו ואם כולו, יתקיים בתקופת מלחמת העולם הראשונה. עוד לא ברור אם מדובר בפלאשבקים או בנתח מהסרט (בסגנון "קפטן אמריקה"). אם העלילה לא הייתה מספיק שרויה במסתורין, אז גם שמה של ניקול קידמן, שדווחה להיות חלק מההפקה, נשמט מרשימת השחקנים הרשמית לסרט, ששוחררה עם תחילת ההפקה. עוד לא ברורה הסיבה לכך. ככל שההפקה תתקדם, אני מניח שנלמד יותר ויותר על העלילה והדמויות שבה. יש למה לצפות!
רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית רוברט דאוני ג'וניור
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט