חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: איילת זורר חוזרת לדרדוויל וטריילר ראשון ל"ג'וקר: טירוף בשניים"

מדור Seret קומיקס
Seret קומיקס: איילת זורר חוזרת לדרדוויל וטריילר ראשון לג'וקר: טירוף בשניים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של אוהד שמש: ג'וליה גארנר לוהקה לתפקיד "הגולשת הכסופה" בסרט "ארבעת המופלאים", קרייג גילספי צפוי לביים את הסרט "סופרגירל", פלורנס פיו חושפת הצצה לסרט החדש בכיכובה, רוברט דאוני ג'וניור ישמח לחזור לתפקיד של איירון-מן, כוכב "Gen V" צ'אנס פרדומו מת בגיל 27, מיילס מוראלס חוזר בסרט קצר והסדרה "אקסמן 97" תמשיך לעונה שלישית
העולם הוא במה: שוחרר הטריילר הראשון ל"ג'וקר: טירוף בשניים"

ג׳וקר חוזר, והוא כבר לא לבד. בלילה שבין שלישי לרביעי שוחרר הטריילר הראשון ל״ג׳וקר: טירוף בשניים״, לאחר שבשבוע שעבר נחשף הפוסטר הראשון לסרט. חואקין פיניקס חוזר לגלם את הג׳וקר לצד ליידי גאגא שתגלם את הארלי קווין. הטריילר מתחיל בבית החולים למשוגעים - ארקהם אסיילום, שם ארתור פלק נמצא מאז סוף הסרט הראשון.

כאשר הוא נפגש עם מטופלת אחרת - הארלין קווינזל, השניים מתאהבים ומעוניינים לברוח מהמוסד. בסרט זה חל שינוי בדמותה של הארלי קווין, מכיוון שבמקור היא עבדה כפסיכיאטרית בבית החולים, ולא נמצאת בו כמטופלת. אי אפשר להתעלם מהאלמנט המוזיקלי שבטריילר, שנותן הצצה לשינוי מהסרט הראשון, מאחר ו"ג'וקר: טירוף בשניים" צפוי להיות מחזמר. הסרט ייצא בבתי הקולנוע בישראל ב-3 באוקטובר השנה.



ג'וליה גארנר לוהקה לתפקיד "הגולשת הכסופה"

השחקנית זוכת פרס האמי, ג'וליה גארנר ("אוזרק"), לוהקה לתפקיד "הגולשת הכסופה" בסרט "ארבעת המופלאים". גארנר תגלם את שאלה בל, גרסה נשית של "הגולש הכסוף" מהקומיקס, והיא צפויה להיות הנבלית של הסרט (כנראה מתוך כמה). כזכור, אולפני מארוול שחררו טיזר פוסטר ראשון לסרט המתקרב, שבו נחשף הקאסט הרשמי של הסרט: פדרו פסקל בתור ריד ריצ'רדס (מר. פנטסטיק), ונסה קירבי בתור סו סטורם (האישה הבלתי-נראית) ואיבון מוס-בכרך בתור בן גרים ("הדבר").

בנוסף, אולפני מארוול שחררו מבט ראשון על הלפיד האנושי, לרגל התאריך ה-4.4.2024. לאחר שגנב את ההצגה בעונה הרביעית של סדרת הנטפליקס המצליחה "דברים מוזרים", בה גילם את אדי מונסון, ג'וזף קווין צפוי להיכנס ליקום הקולנועי של מארוול בתור ג'וני סטורם, הלא הוא הלפיד האנושי, בסרט החדש. קווין נשאל לגבי הצטרפותו ל-MCU במהלך פאנל קומיקון בבלגיה, ושיתף את התרגשותו לקראת הסרט: "אני ממש מתרגש! אני עדיין לא מאמין, זה מטורף. יש לנו קבוצה נהדרת. כשדיברתי עם מאט, הבמאי, היה לו חזון מבריק לסרט הזה, והקבוצה שיש לנו, זו הייתה בחירה קלה. בהחלט רציתי להיות חלק מזה." לא נחשפו פרטי העלילה של הסרט, והוא צפוי לצאת בישראל ב-24 ביולי 2025.

קרייג גילספי צפוי לביים את הסרט "סופרגירל"

הבמאי קרייג גילספי, שביים את הסרטים "קרואלה" ו"אני, טוניה", נמצא במגעים לביים את הסרט "סופרגרל" כחלק מהיקום הקולנועי החדש של DC. הסרט, ששמו "סופרגרל: אשת המחר", מבוסס על הקומיקס של DC באותו השם, והוא אמור להצטלם מאוחר יותר השנה, לאחר ש"סופרמן" של ג'יימס גאן יסיים את הצילומים. לא מזמן נחשפה השחקנית שתגלם את הדמות, מילי אלקוק, הידועה בתפקידה כריינירה טארגריין בסדרה המצליחה "בית הדרקון".

ג'ון ברנטל ואיילת זורר חוזרים בסדרה החדשה של דרדוויל

ג'ון ברנטל שיתף תמונה חדשה שצולמה מהסט של הסדרה "דרדוויל: נולד מחדש". בפוסט שהעלה לאינסטגרם ניתן לראות את ברנטל, צ'רלי קוקס ודבורה אן וול בתמונה משותפת שנלקחה מאחורי הקלעים של הסדרה החדשה. זה מתווסף אל תמונות נוספות שהודלפו מהסט, בהן ניתן לראות את ג'ון ברנטל בחליפת "המעניש", הדמות ששיחק בסדרה המקורית, לצד צ'ארלי קוקס שנמצא בחליפה החדשה שלו כדרדוויל. בנוסף, באופן מפתיע, איילת זורר ששיחקה את ונסה, בת זוגו של ווילסון פיסק (הידוע בתור ״קינגפין״) בסדרה המקורית, נתפסה על הסט לצד וינסנט ד'אונופריו בתמונה שהודלפה לרשתות. זורר חוזרת לצד ברנטל, אן וול, ואלדן הנסון לאחר השינוי שחל בתסריט, שבמקור לא כלל אף אחד מהדמויות של הסדרה המקורית, מלבד דרדוויל וקינגפין.



פלורנס פיו חושפת הצצה לסרט החדש

במקביל, על סט אחר לגמרי - פלורנס פיו העלתה לרשתות החברתיות סרטון מצילומי הסרט החדש "ת'אנדרבולטס", שנותן הצצה לחלקים מהסט בו מצטלם הסרט ברגעים אלו, וללבוש החדש של דמותה של פיו, ילנה בלובה. זוהי הפעם השלישית שפיו חוזרת לתפקיד, לאחר הופעתה הראשונה ב"האלמנה השחורה" ולאחר מכן גם בסדרה "הוקאיי". בישראל, "ת'אנדרבולטס" צפוי לצאת ב-1 במאי 2025.



רוברט דאוני ג'וניור ישמח לחזור לתפקיד של איירון-מן

בראיון למגזין הגברים ״אסקווייר״, נראה כי רוברט דאוני ג'וניור שגילם את איירון-מן במשך יותר מעשור, לא פוסל חזרה אל התפקיד. כשנשאל אם הוא יהיה מוכן ללבוש שוב את חליפת הברזל, ענה השחקן: "בשמחה. זה חלק בלתי נפרד מה-DNA שלי. התפקיד הזה בחר בי. ותראה, אני תמיד אומר - לעולם אל תהמר נגד קווין פייגי. זה הימור כושל. הוא תמיד ינצח ". כרגע נראה שאולפני מארוול זקוקים לדאוני יותר מתמיד, מאחר וענקית הקומיקס מתקשה לחזור לפסגה מאז עזיבתו. אבל האם החזרת הדמות האהובה היא המהלך הנכון? נחכה ונראה.
צ'אנס פרדומו מת בגיל 27

צ'אנס פרדומו, המוכר מהסדרה ״Gen V״, נהרג מתאונת אופנוע בגיל 27. "הרשויות הודיעו כי לא היו מעורבים נוספים", כך נמסר מנציגיו. "כל מי שהכיר אותו חש בתשוקה שלו לאמנויות ובתיאבון שאינו יודע שובע לחיים. החום שלו יישאר אצל אלו שאהב יותר מכל. אנו מבקשים לכבד את רצונה של המשפחה לפרטיות עת שהם מתאבלים על אובדן בנם ואחיהם האהוב".

פרדומו היה מועמד לשחקן הטוב ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה של האקדמיה הבריטית, וזכה לשבחים על תפקידו בסדרה "Gen V", סדרת הספין-אוף של הסדרה המצליחה "הבנים". צילומי העונה השנייה היו אמורים להתחיל החודש, אך בעקבות המוות הטרגי של פרדומו, ההפקה נדחתה לתאריך לא ידוע.



בחזרה לממד העכביש: מיילס מוראלס חוזר בסרט קצר

אולפני סוני הוציאו סרט קצר בשם "The Spider Within: A Spider-Verse Story", כחלק מסיפורי ממד העכביש. הסרט הוקרן בפסטיבל האנימציה הבינלאומי בשנה שעברה. הוא באורך של כמה דקות בלבד, ומתרחש לאחר אירועי הסרט הראשון. הסרט הקצר בוצע בשיתוף פעולה עם קרן Kevin Love, שמציעה תמיכה למתמודדים עם אתגרים נפשיים, והוא עוקב אחר מיילס שמתקשה לאזן בין כוח ואחריות כסטודנט מתבגר וכספיידרמן.



"אקסמן 97" תמשיך לעונה שלישית

העונה השלישית של סדרת האנימציה "אקסמן 97" כבר נמצאת בפיתוח, לפי דבריו של אחד ממפקי הסדרה. בראיון עם מפיק הסדרה, בראד וינדרבאום, הוא טען כי המעריצים יכולים לצפות לעוד שתי עונות נוספות, מכיוון שהעונה השנייה והשלישית נמצאות יחד בפיתוח. וינדרבאום מוסיף כי סדרת ההמשך תישאר נאמנה לסדרה המקורית, גם כשהיא תתרחב מעבר לסיפורי הקומיקס. הוא גם הודה לתרומתו של תסריטאי הסדרה לשעבר בו ד'מיו, שלפי הדיווחים סיים לכתוב את העונה השנייה לפני שפוטר מהפרויקט. "אקסמן 97" היא הסדרה השנייה של אולפני מארוול שזוכה לשלוש עונות, יחד עם סדרת האנימציה "מה אם...?". שמועות טוענות כי אולפני מארוול מעוניינים ב-4 עונות לסדרה.
אוהד שמש - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית רוברט דאוני ג'וניור
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט