רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ג'סיקה אלבה בהריון והתספורת החדשה של קייט הדסון

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור רכילות הכוכבים חוזר לאחר הפסקה בת מספר חודשים: ג'ניפר לורנס הקיאה בהצגה של אוליביה ויילד, ג'סיקה אלבה בהריון שלישי, קייט הדסון גילחה את ראשה, אנג'לינה חושפת:"לי ולבראד אכפת זה מזה ומהמשפחה שלנו" ואיימי שומר מגיבה לשמועות על מחליפתה לתפקיד ברבי
תגידו מזל טוב -ג'סיקה אלבה בהריון שלישי !

כוכבת "עיר החטאים" מצפה לילד שלישי יחד עם בעלה, מפיק הקולנוע קאש וורן. אלבה (36) אם לשתי בנות, שיתפה באינסטגרם את הסרטון שלה עם בנותיה, הונור מרי בת ה-9 והייבן גרנר בת ה-5, מחזיקות בלונים עם המספרים 1,2,3 יחד עם הכיתוב: "קאש ואני רשמית הולכים להיות במיעוט #תינוקבדרך #הנהמתחיליםשוב #מבורכת".

ג'סיקה ובעלה, שהחלו לצאת לאחר שנפגשו על הסט של ארבעת המופלאים ב-2004, הידקו את הקשר בשנת 2008. השניים שוב הוכיחו שהם אחד מהזוגות הכי חמים בהוליווד כשבילו בחופשה משפחתית בהוואי, בה נצפתה אלבה לראשונה עם הבטן ההריונית.

[*]

ג'ניפר לורנס הקיאה בהצגה של אוליביה ויילד

מאז שעלתה ההצגה החדשה של אוליביה ויילד "1984" עיבוד לרומן של ג'ורג אורוול, המשלב בתוכו סצנות עינויים מזוויעות, דווח על מספר רב של אנשים שהקיאו התעלפו ואף צעקו על שחקנים באמצע ההופעה. בין האנשים האלה, נמצאת השחקנית ג'ניפר לורנס.

השחקנית הגיעה להצגה ביום שני בערב אבל לא יכלה להחזיק את הבטן. לפי מקור אנונימי, לורנס יצאה באמצע ההצגה ונצפתה מקיאה בלובי. המקור לא שכח לשבח את הסדרנים כשאמר כי הם "סדרנים מועילים ואדיבים, שבטח לא לקחו את הסיפור ישר לצהובונים". מאוחר יותר הובהר על ידי חברתה של השחקנית זוכת האוסקר, כי הבחילה הפתאומית לא נגמרה בעקבות ההצגה אלא בעקבות שפעת בקיבה, שסובלת ממנה לורנס לאחר שנדבקה מאחיינתה.

ויילד שכבר הספיקה להגיב ולהתבדח על התקרית צייצה בטויטר : "כל עוד יש לי הצגה, לג'ניפר לורנס יש מקום להקיא". בנוסף סיפרה וויילד בראיון לתכנית של אנדי כהן Watch What Happens Live כי היא "הרגישה רע ושלחה לה מרק ובייגלס, וכעת היא מרגישה הרבה יותר טוב'' והוסיפה "תודה לאל כי היא מדהימה".

קייט הדסון גילחה את ראשה

השחקנית נצפתה על הסט של סרטה החדש - פרויקט מוזיקלי סודי של הזמרת סיה, והוכיחה שהיא מהממת גם עם קרחת. קייט הצטרפה לשורה של שחקניות כמו קריסטין סטיוארט, זואי קרביץ, וכמובן קארה דלווין, שהחליטו ללכת על מראה קצוץ השנה, חלקן בעקבות תפקידים בסרטים שונים. מוקדם יותר החודש הדסון שיתפה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה עם הרקדנית של סיה- מאדי זיגלר כשהן עושות חזרות לקראת הפרויקט הסודי.

[*] אנג'לינה חושפת:"לי ולבראד אכפת זה מזה ומהמשפחה שלנו"

השחקנית התראיינה לאחרונה למגזין "ואניטי פייר" לרגל עליית הסרט החדש שלה וסיפרה על הגירושים, החיים אחרי והשיתוק בו לקתה. הכוכבת התייחסה בראיון לפרידה מבראד וסיפרה: "אכפת לנו זה מזה ואכפת לנו מהמשפחה שלנו ולשנינו יש אותה מטרה, זה פשוט היה הזמן הכי קשה, ואנחנו מנסים לעלות כדי לקחת אוויר".

ג'ולי ופיט, שהיו יחד במשך 12 שנים ונראה כי הם הזוג הלוהט ביותר בהוליווד, נפרדו בספטמבר האחרון לאחר שהיא הגישה בקשה לגירושין בפתאומיות "למען בריאות המשפחה", לדברי עורך דינה, היא מבקשת משמורת על הילדים, שלושה מהם מאומצים (מדוקס, פאקס, וזהרה) ושלושה ביולוגיים (שילה, ויויאן ונוקס).

בראד, שהתראיין לאחרונה, סיפר שהייתה לו בעיית שתייה שהשפיעה על המשפחה . רק לפני מספר ימים עברה הכוכבת יחד עם ששת ילדיה לאחוזה גדולה בשווי מוערך של כ-25 מיליון דולר מתוך רצון למקום שקט ומבודד עם הרבה חדרים. "הבית הזה הוא קפיצה גדולה קדימה עבורנו, וכולנו מנסים לעשות כמיטב יכולתנו לרפא את המשפחה שלנו", סיפרה.

עוד חשפה בראיון את מצבה הבריאותי וסיפרה כי סובלת מלחץ דם גבוה ואובחנה כסובלת ממחלה עצבית שמתבטאת בחולשה, עוויתות ושיתוק בפנים. הפרעה זו גורמת לפנים להראות נוקשות ונפולות. כעת מצבה השתפר הודות לטיפולים בדיקור, שכפי שטוענת, ריפאו אותה "אני לא יודעת אם זה גיל המעבר, או שזו רק השנה שעברתי".

סרטה החדש של ג'ולי, "First They Killed My Father", שביימה, כתבה והפיקה, עתיד לעלות בימים הקרובים בנטפליקס. הסרט מספר על רצח העם בקמבודיה, בזמן שלטונו של החמר רוז' ומנהיגו העריץ פול פוט.

[*]

בובה של חברה: איימי שומר מגיבה לשמועות על מחליפתה לתפקיד ברבי

השחקנית והקומיקאית איימי שומר ניהלה משא ומתן לגלם את ברבי בסרט על החיים של הבובה האהובה, אך נאלצה לוותר על התפקיד עקב לו''ז צפוף הכולל שני סרטים, אחד מהם עם השחקנית ניקול קידמן. בהודעה רשמית למגזין "וראייטי ", אמרה שומר: "הסרט מבטיח, וסוני ומטל היו שותפות נהדרות, אני נבוכה, אבל מצפה לראות את ברבי על המסך הגדול".

כעת החלו לצוץ שמועות על גיוסה של הכוכבת זוכת האוסקר, אן האת'ווי לתפקידה של בארבי . תגובתה של שומר לא איחרה לבוא כשהקומיקאית פרסמה תמונה באינסטגרם עם הכיתוב: "הת'אוויי שמאתאוויי...סתם צוחקת היא מושלמת! לא יכולה לחכות לראות את זה!"

ההפקה הייתה אמורה להתחיל ב-23 ביוני אך בעקבות פרישתה של שומר, תחל מאוחר יותר. למרות זאת סוני עדיין מתכננים לשחרר את הסרט ב-29 ביוני 2018. בסרט, הדמות הראשית מושלכת מברבילנד בגלל שהיא אינה מושלמת מספיק ונוחתת בהרפתקה של העולם האמיתי- עלילה שנשמעת מאוד תואמת את שומר. בינתיים האת'ווי לא שחררה כל הודעה רשמית על היותה ברבי למרות שאנחנו לא יכולים שלא לתהות כיצד השחקנית תראה עם שיער בלונדיני.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט