רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

האמהות הטריות בהוליווד - עדכון מצב

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
החלטנו לצאת ולבדוק מה קורה עם ארבע שחקניות, נחשבות ואהובות, שהפכו בתקופה האחרונה לאמהות טריות. הכוונה היא כמובן לג'וליה רוברטס, גווינית' פאלטרו, ליב טיילר ואנג'ליה ג'ולי, שלא ממש ילדה, אבל אימצה את בנה הקטן מדוקס והחליטה שהמקום הטוב ביותר לבלות את חג המולד הוא בלבנון.

אנג'ליה ומדוקס בלבנון

כן, כן, מסתבר שאחת השחקניות היפות והנחשקות בהוליווד עברה מעלינו לפני מספר ימים ונחתה אי שם בביירות, לבנון, כדי לבלות את חג המולד עם בנה הקטן, מדוקס. נראה שג'ולי הפכה למקפצת ארצות מקצועית. בשבועיים האחרונים היא עברה בכמה מדינות באירופה כדי לקדם את סרטה החדש, "אלכסנדר", ובסוף השבוע האחרון, כאמור, הגיעה ללבנון, במסגרת היותה שגרירה של רצון טוב מטעם האו'ם.

ג'ולי הסתובבה קצת בביירות ובצידון והבטיחה שהיא מעכשיו תיקח את הבן שלה, בכל חג מולד, לארץ אחרת בעולם כדי שיוכל ללמוד על תרבויות ומנהגים שונים. זו הפעם הראשונה שג'ולי מבקרת בלבנון לאחר שכבר הייתה כאן באיזור בביקור במצרים וירדן. ג'ולי ביקרה בשני בתי יתומים והיו כבר שמועות שהיא מתכוונת לאמץ עוד ילד אבל שמועות אלו התפוגגו כשם שצצו. לחצו על התמונות הקטנות כדי לראות את אנג'לינה ובנה מדוקס, שלבוש כראוי, בבגדים צבאיים, מגיעים ללבנון.

כדי לפנק את עצמה בחג המולד החליטה ג'ולי לקנות את האופנוע היוקרתי עליו רכבה בסרט "עקיצה ב- 60 שניות" ולכן הוציאה מהכיס סכום של כ- 15,000 דולרים ורכשה את האופנוע האיטלקי, סתם שיהיה בבית.לתינוק של ליב יש שם

לפני כשבועיים דיווחנו לכם על הלידה הקלה יחסית שהייתה לליב טיילר, אחת השחקניות הסקסיות שיש היום אותה ראינו לאחרונה בסדרת סרטי "שר הטבעות". בזמנו לא רצתה הכוכבת לספר איך היא קוראת לבן שלה אבל כעת, לכבוד חג המולד, היא העניקה מתנה קטנה לעיתונאים. שמו של התינוק הוא מיילו.

לא ממש ברור האם בעלה הבריטי של ליב או היא מעריצים של סדרת טלוויזיה לילדים בשם the Tweenies (שגם משודרת אצלנו) וקראו לבנם על שם הדמות הסגלגלה שבסדרה. לפני מספר ימים יצאו ליב ובעלה רויסטון לנגדון לסיבוב בניו יורק יחד עם בנם בן ה- 11 ימים.

אגב, ליב טוענת שפירוש המילה מיילו היא "מלא רחמים" ועל פי עדויות נראה כי התינוק ירש את השפתיים המלאות של אמו ואביה, סולן להקת ארוסמית, סטיב טיילר. אגב, בסדרת הילדים, מיילו הסגלגל חולם להיות זמר מפורסם, מה שאומר שמיילו התינוק נולד למשפחה הנכונה.

ג'וליה רוברטס כמעט ולא הגיעה לבית החולים בזמן

כעת ניתן לגלות שלידת התאומים של ג'וליה רוברטס לוותה בדרמה לא קטנה, כאשר הכוכבת הענקית כמעט ולא הגיעה בזמן לחדר הלידה מכיוון שהמכונית שלה התקלקלה בדרך. המגאזין Us Weekly מפרסם ידיעה שמגיעה מחבר המקורב לשחקנית ובעלה, דני מודר.

"המכונית שלהם התקלקלה בדרך לבית החולים, הם אפילו לא יודעים מה קרה בדיוק. דני, בעלה, סיפר לי שהוא ניסה לשמור על קור רוח כדי לא להלחיץ את ג'וליה אבל בתוך תוכו הוא היה בהיסטרייה וכבר חשב שיצטרך לילד את התאומים במושב האחורי".

למזלם של בני הזוג, מונית שעברה במקום זיהתה שהם היו בצרה ולקחה אותם לבית החולים. ג'וליה הגיעה בזמן, הובהלה לחדר הניתוח ושם עברה ניתוח קיסרי. אחרי תקופה של כשבוע חזרו ג'וליה ושני התאומים, הייזל ופינאוס, לביתם אולם האושר לא נמשך הרבה זמן, כעבור מספר ימים חלתה הייזל ורוברטס מצאה את עצמה שוב בבית החולים. נכון להיום, הילדה בסדר גמור והאם מאושרת.
גווינית' בונה על תינוק מספר 2

נראה שגווינית' לקחה ברצינות את ההבטחה שלה לא לחזור לשחק בסרטים ולהשקיע את רוב הזמן בבית. על פי דיווחים של חברים המקורבים לפאלטרו ובעלה כריס מרטין, השניים כבר מתכוננים לתינוק מספר 2.

נזכיר כי פאלטרו הפכה לאמא רק לפני מספר חודשים (במאי לייתר דיוק) אבל עובדה זו לא מפריעה לה כבר להתחיל את ההכנות לתינוק השני. אחד מאתרי הרכילויות הנחשבים, "עמוד שש", מדווח שגווינית' אמרה לחברים קרובים "אנחנו עובדים על זה!" חבר מקורב לזוג הוסיף "האמת, אני בכלל לא אתפלא אם בחג המולד בשנה הבאה כבר יהיה להם ילד נוסף".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט