רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

לאחר תלונה על הטרדה: קווין ספייסי יוצא מהארון

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: קווין ספייסי מתנצל, סקרלט ג'והנסון מגלה על הקשר שלה לשואה, בלייק לייבלי נוקמת, הוליווד מתחפשת וכוכב "דברים מוזרים" מסתבך עם החוק
קווין ספייסי יוצא מהארון

בראיון שנערך לאחרונה לאתר "באז פיד" סיפר השחקן אנתוני ראפ, כי ספייסי הטריד אותו בזמן שהופיעו יחד בברודוויי כאשר היה נער בן 14. קווין הגיב במהרה בהצהרה שפרסם בטוויטר וטען שהוא לא זוכר את האירוע ועל הדרך יצא מהארון.

"אני אמנם לא זוכר את האירוע שתואר, אבל אני חייב לו את התנצלותי הגדולה על מה שטען שעשיתי, אני מצטער על הרגשות שתיאר ועל כך שהיה צריך לסחוב אותם איתו כל השנים". ספייסי, דיבר בפומבי על מיניותו בפעם הראשונה בטוויטר, בעקבות האשמות אלו. "כפי שמקורבים אליי וודאי יודעים, בחיי היו לי מערכות יחסים עם נשים וגברים", אמר. "אהבתי וניהלתי מערכות יחסים עם גברים במשך חיי וכעת אני בוחר לחיות את חיי כהומוסקסואל".

[*]

סקרלט ג'והנסון לומדת על שורשיה

סקרלט ג'והנסון ידועה בתור יהודייה גאה, שתומכת במדינת ישראל. אבל מה שלא ידענו, ומסתבר שגם היא לא, הוא שקרובי משפחתה נספו בשואה. הכוכבת השתתפה בתכנית חדשה של רשת PBS, בה חקרו את שורשיה המשפחתיים.

בפרומו שהועלה, רואים את ג'והנסון כשהיא מגלה כי אחד מקרובי משפחתה נספה יחד עם ילדיו הקטנים בגטו ורשה. סקרלט לא יכלה לעצור את הדמעות. "זה עצוב, הבטחתי לעצמי שלא אבכה אבל זה קשה שלא לעשות זאת," אמרה, " אני לא יכולה לדמיין את האימה, זה גורם לי להרגיש יותר מחוברת לצד הזה של המשפחה שלי"



פרס תחפושת השנה הולך ל...

בארה"ב חוגגים בימים האחרונים את ליל כל הקדושים. כמובן שהכוכבים גם הם יצאו לרחובות כשהם מחופשים. חלקם היו מקוריים במיוחד, אבל היו שניים שמשכו את תשומת לבנו. הראשונה היא קריסטן בל שמדובבת את הנסיכה אנה מלשבור את הקרח. בל פרסמה תמונה שלה עם פנים זועפות וכתבה "כשהבת שלך דורשת ששתיכן תהיו אלזה". השחקן ויל פולטר ("הרץ במבוך"), הגיב לכל הטענות שהוא דומה לדמותו של סיד מ"צעצוע של סיפור" ובאותה הזדמנות נלחם כנגד בריונות בפוסט שהעלה לצד התמונה.



אחרונה וחביבה יש לנו את גווינית' פלטרו, שבניגוד לבל נופתע אם הילדים שלה ביקשו שתתחפש לזה, הכוכבת התחפשה לסוף של הסרט "שבעה חטאים". לאלו מביניכם שלא ראו את הסרט, דמותה של הכוכבת מסיימת כשראשה בקופסה, מה שמוביל למשפט המוכר ביותר של בראד פיט - "מה בקופסה?". בלייק לייבלי נוקמת

לפני כמה שבועות סיפרנו לכם על הברכה המיוחדת שפרסם ריאן ריינולדס לאשתו ברשתות החברתיות. תמונה של שניהם, כאשר ריאן נמצא במרכזה ואילו ראשה של לייבלי נחתך מהתמונה. כעת הגיע תורה של האישה לנקום. ריאן חגג השבוע יום הולדת ולכבוד זה העלתה בלייק תמונה שלו יחד עם ריאן גוסלינג, כשחלק קטן מגופו של ריינולדס בתמונה, וכתבה "מזל טוב מותק"

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on



כוכב "דברים מוזרים" מסתבך

צ'ארלי היטון מגורש מארה"ב בגין אחזקת קוקאין. השחקן הבריטי שמגלם את דמותו של ג'ונתן בסדרה של נטפליקס שעלתה השבוע לעונה שנייה, אמור היה להגיע למסיבת ההשקה של העונה החדשה. אך כאשר הגיע לשדה התעופה נמצאה כמות קטנה של אבקה לבנה שמאוחר יותר התבררה כקוקאין, במזוודה שלו. לאחר מכן הוא הוטס בחזרה לבריטניה ופספס את מסיבת ההשקה. נכון לעכשיו לא ידוע אם יוכל לשוב לארה"ב וכיצד זה ישפיע על גורלו בסדרה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קווין ספייסי
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט