רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: לי בירן מתוודה על חלומו להפוך לאב עם אליאנה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: לי בירן חוגג יומולדת בפרמיירה של "פוראבר" עם אליאנה תדהר ומספר על תכניותיו לעתיד, לאן יתגייס עומר חזן, כוכבי "כדברא" חוגגים את סיום העונה האחרונה, דוגמנית עבר טוענת כי וודי אלן ניהל עימה רומן כשהייתה בת 16 ובעלה של קריסטן בל מכחיש כי בגד בה
לי בירן חוגג יומולדת בפרמיירה של "פוראבר"

ביום שני האחרון התקיימה הפרמיירה של הסדרה ״פוראבר״ שתעלה ב-30 בדצמבר בערוץ "טין ניק" בהוט. כדי לחגוג את עלייתה הגיעו לאולם רב חן בת״א שחקני הסדרה ובהם לי בירן ואליאנה תדהר, זוג נוצץ בחיים האמיתיים המפגינים אהבה גם בסדרה. עוד הגיעו נלי תגר, עומר חזן, ליאנה עיון, אדם שנל, טל טירנגל, אור גרוס, מורין אמור, שיר אברמוב, יעל פדן, יונה שבין, דן מור, ציון אשכנזי, זאק פקיאל, גדי רבינוביץ' והילדים - עמית מרקוס ויונתן גוטליב ועוד מפורסמים ובהם יואב צפיר, מירי נבו, איש העסקים אמנון דיק ויוצר הסדרה אורי גרוס.

לי בירן, חגג יומולדת עם הקאסט ששר לו ואמר "הסדרה הזו מגשימה לי את החלום האמיתי שלי, שזו משפחה. אורי גרוס אפשר לי להיות אבא, הפעם בסדרה בדמות דודו, אבל בעוד כמה שנים גם במציאות. ותודה לאשה שלי, אליאנה. העולם השתגע, אני לובש כבר חליפה ומוכן . אני מקדיש את הסדרה הזו לכל המשפחות שלנו".

שוחחתי בקצרה עם אחד מכוכבי הסדרה והשם הכי לוהט בעולם הילדים כרגע עומר חזן, שסיפר שהעבודה הייתה מהנה וכיפית, למרות פער הגילאים בין כוכבי הסדרה שלטענתו לא הורגש בכלל. "זו מתנה בשבילי ואני מודה על כל רגע. אני יכול לומר שלמדתי המון, שהתבגרתי והשתפשפתי יותר בתור שחקן". בנוסף הוא סיפר לי את מה שכל המעריצות רוצות לדעת: מתי מתגייס הכוכב האהוב? אז התשובה היא בפברואר הקרוב לתיאטרון צה"ל, ואל דאגה הוא לא עוזב אותנו, הוא אמר כי הוא מתכוון לשלב בין עולם המשחק לשירותו הצבאי.

[*]

(קאסט הסדרה "פוראבר" חוגג יומולדת ללי בירן. צילום: רפי דלויה)

שחקני "כדברא" חוגגים את סיום העונה האחרונה

ביום חמישי האחרון התכנסו כוכבי סדרת הנוער מבית יס "כדברא" בבית האופרה בתל אביב לחגיגת סיום צילומי עונתה השלישית והאחרונה של הסדרה. באירוע הוקרנו תמונות מאחורי הקלעים, היו שורה של נאומי פרידה ורגע השיא של הערב היה כאשר אביה מלכה עלתה לעמדת הדי.ג'יי בפעם הראשונה בחייה והרימה את כל המקום על הרגליים. וודי אלן שוב מסתבך בהאשמות על הטרדה מינית

דוגמנית לשעבר האשימה את הבמאי היהודי המפורסם וודי אלן וטענה שהיה רומן ביניהם כשהייתה בת 16 בלבד. בראיון ל"הוליווד ריפורטר", כריסטינה אנגלהרט תיארה איך החליטה להתראות עם הבמאי בן ה-41 בשנת 1976 כשעדיין הייתה תלמידת תיכון. מערכת היחסים נמשכה 8 שנים ולכאורה היוותה השראה לסרטו של אלן "מנהטן". בסרט מסופר על דמות שמגולמת על ידי אלן שמנהל מערכת יחסים רומנטית עם בת 17.

אלן, שבעבר הואשם בהטרדה על ידי בתו המאומצת דילן פארו, סירב להגיב על ההאשמות. אנגלהרט צוטטה כשהיא אמרה שהחלה לשתף בזכרונות שלה בנוגע למערכת היחסים בשיא מחאת ה#metoo . "אני עדיין מוקסמת ממנו כאמן, איך שהוא מגלם את הדמויות שלו בסרטים ומהדרך בה הוא התנהג איתי, אמרה. "מה שגרם לי לדבר זו המחשבה שאני יכולה לספק פרספקטיבה שונה בנוגע לאיש הזה. אני לא תוקפת את וודי ולא באתי 'להוריד את האדם הזה'. אני בסך הכל מספרת על סיפור האהבה שלי. זה עשה אותי מי שאני. אין לי חרטות. ידעתי שהוא במאי, אז לא התווכחתי איתו. הייתי מסורה".

כמה שנים לאחר שהחלו עם הרומן, וודי הציג אותה לחברתו דאז מיה פארו, שעמה בסופו של דבר הביא לעולם ילד ואימץ שניים. אנגלהרט כתבה שהיא "הרגישה חולה" אבל היא "לא יכלה למצוא את האומץ לעזוב. מבחינתה לעזוב זה אומר לסיים את כל זה. בהסתכלות אחורה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה, אבל אז, הרעיון שוודי לא יהיה בחיי, זה הפחיד אותי. אז ישבתי שם ברוגע וסבלנות וניסיתי להעריך את המצב. ניסיתי להבין למה הוא רצה ששתינו ניפגש".

[*]

האם בעלה של קריסטן בל בגד בה?

ביום חמישי האחרון, פרסם עיתון ה"דיילי מייל" דיווח שרומז על כך שהשחקן דקס שפרד בגד בחברתו דאז (היום אשתו) קריסטן בל ("ורוניקה מארס") עם אישה בשם קייטי אדוארדס בשנת 2009 כשהזוג עדיין לא היה נשוי. שפרד הגיב על כך באינסטגרם ובטוויטר באותו יום בנוגע לשמועות. "היי, הדיילי מייל. התמונה הזו היא מלפני 13 שנים, לא 9". והוסיף שאדוארדס מכרה את הסיפורים הללו בגרסאות שונות על גברים שונים, כולל מת'יו פרי, ג'ק אוסבורן וקיד רוק. "ועכשיו אני, אני מצפה בקוצר רוח לשמוע מי הגבר הבא שהיא תספר עליו. מחזיק אצבעות שזה מספר 1 שלי, בראד פיט".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קריסטן בל
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט