רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ההישג המרשים של ישראל אוגלבו ואניסטון נגד בראד פיט

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: זוכה "האח הגדול" זוכה בפרס על תפקיד נועז בסרט חדש, ג'ניפר לורנס מתחרטת שהשתתפה בסרט "הנוסעים", ג'ניפר אניסטון מתכננת תביעת ענק נגד האקס בראד פיט, נתניהו ושרה קופצים לסרט אחרי הניצחון בבחירות והאנדרטה של דובי מהארי פוטר מעוררת סקנדל
ישראל אוגלבו זוכה בפרס מרשים

טקס הנעילה חגיגי של הפסטיבל הבינלאומי ה-17 לקולנוע גאה התקיים במוצאי שבת בסינמטק תל אביב והכתיר את זוכה "האח הגדול" ישראל אוגלבו בפרס המשחק על תפקידו בסרט "כאילו אין מחר" של הבמאי ניצן גלעדי שפתח את הפסטיבל. "הופעה נועזת, טוטאלית ופורצת דרך. אוגלבו מתגלה כבעל כריזה של כוכב קולנוע אמיתי", נכתב בנימוקי הפרס.

בתחרות הפיצ'ינג בה מוענק מענק הפקה לסרט קצר בסך 140,000 ₪ זכה הסרט "עדשה" של בר כהן. בפרס הסרט הישראלי הקצר הטוב ביותר זכה "הומולדת" של הבמאי והתסריטאי: ניב מנצור. דורית לב ארי ("קופה ראשית"), מגלמת אמא המפתיעה את בנה במסיבה גרנדיוזית לציון שנה לצאתו מהארון, אך בנה מתקשה לשתף פעולה עם החגיגה. ראיון עם השניים תוכלו לקרוא כאן.

בתחרות הסרט העלילתי הבינלאומי זכה "ג'וילנד" של סאים סאדיק. "סרט רועש וגועש שמצליח להראות את הניואנסים הקטנים של החוויה האנושית", כתבו השופטים. בציון לשבח זכה הסרט הספרדי "הריקנות שלי ואני". בפרס הסרט התיעודי זכה הסרט "נלי ונדין" ובפרס הסרט הבינלאומי הקצר "חברים לקיץ" הצרפתי.

[*]

ג'ניפר לורנס מתוודה מה החרטה הכי גדולה בקריירה שלה

ג'ניפר לורנס היא אחת משחקניות הקולנוע המוכרות והמוערכות בעולם כיום, זוכת פרס אוסקר וגלובוס הזהב וחביבת המבקרים. היא שיחקה בשוברי קופות גדולים ובסרטים שהשאירו את חותמם על הקולנוע העולמי, אך גם לשחקנית בסדר גודל כזה היו טעויות בקריירה המצליחה שלה. בראיון חדש למגזין "טיימס", נשאלה לורנס אילו סרטים גרמו לה לחשוב מחדש על ההחלטה לשחק בהם, היא הודתה שמדובר בהשתתפות בסרט "הנוסעים". למעשה, היא אף טוענת כי הזמרת אדל, חברה קרובה של השחקנית, יעצה לה נגד השתתפות בסרט: "אדל אמרה לי לא לעשות את זה! היא הייתה כזה, 'אני מרגישה שסרטי החלל הם סרטי הערפדים החדשים'. הייתי צריכה להקשיב לה".

"הנוסעים", בו שיחקה לורנס לצד כריס פראט בשנת 2016, זכה לביקורות שליליות במיוחד, הן מהמבקרים והן מהקהל, והיה לאחד הסרטים המושמצים באותה שנה. מדובר בסרט מדע בדיוני אשר מתאר את יחסיהם של שני אנשים, אשר בעתיד הרחוק מתעוררים מתרדמת בשלב מוקדם מדי, במהלך טיסה ארוכה במיוחד למושבה מחוץ לכדור הארץ. את הסרט ביים מורטן טילדום ("משחקי חיקוי"), ושיחקו בו גם מרטין שין ולורנס פישבורן.

אולם, כשש שנים לאחר יציאת הסרט, צופים רבים חשים כי הסרט זכה ליחס לא הוגן וכי מדובר בסרט נחמד ועם חוזקות מסוימות, גם אם לא מדובר ביצירת מופת. האמירה האחרונה של לורנס הובילה לגל ביקורת עליה מצד אותם צופים, שחשים כי ההתנהגות שלה כלפי יוצרי הסרט מקוממת וכפוית טובה.

בנו של השחקן טים רות' נפטר מסרטן

קורמק רות', בנו של השחקן טים רות' ("ספרות זולה"), הלך לעולמו מסרטן בגיל 25 בלבד. קורמק הודיע שאובחן כחולה סרטן לפני כשנה. רות' כתב בחשבון האינסטגרם שלו אז - "זה לקח לי חצי מהשמיעה, 60 קילו מהמשקל, את הביטחון שלי – וזה ימשיך את דרכו הרצחנית עד שאצליח לעצור את זה איכשהו ולהרוג אותו. אבל זה לא לקח לי את הרצון לשרוד או את האהבה שלי לעשות מוזיקה." הצעיר המנוח היה גיטריסט, מלחין ומפיק מוזיקה.

קורמק היה אחד משני הילדים של טים רות' ואשתו השנייה, ניקי בייקר. המשפחה יצאה בהצהרה לאחר הטרגדיה: "הוא היה כדור פראי וחשמלי של אנרגיה ורוחו הייתה מלאה באור וטוב. עד כמה שהוא היה פרוע, קורמק היה גם התגלמות של טוב לב. נשמה עדינה שהביאה כל כך הרבה אושר ותקווה לסובבים אותה. הצער מגיע בגלים, כמו גם הדמעות והצחוק, כשאנחנו חושבים על הילד היפה הזה לאורך 25 השנים ועשרת החודשים שהכרנו אותו. אנחנו אוהבים אותו. ניקח אותו איתנו לכל מקום שנלך".

הסרט שנתניהו הלך לראות לאחר הבחירות

ביום חמישי האחרון, רגע לאחר שתוצאות הבחירות הרשמיות התפרסמו, הלכו בנימין נתניהו ואשתו, שרה, לצפות בסרט בקולנוע. ברביעי לנובמבר התקיים יום הקולנוע, ובו כל סרט עלה עשרה שקלים בלבד. נתניהו הגיע כמנצח הבחירות הגדול לסינמה סיטי בירושלים, שם הוא ואשתו התקבלו בהתלהבות גדולה מצד הנוכחים.

אם תהיתם באיזה סרט ראש הממשלה הנכנס בחר לראות, מדובר ב "שורד האחרון". זהו סרט פעולה שעלה לאקרנים בעולם בשנה שעברה, אך רק כעת הוא מגיע לישראל. הסרט, בכיכובו של דניאל סטיזן ובבימויו של פנסו נג'יה, עוקב אחר קצין בכוחות המיוחדים, אשר בעקבות מות אשתו עובר לגור בבקתה מבודדת. לצערו, השקט מופר כאשר מופיעה בפתח דלתו אישה אשר קבוצת שכירי חרב רודפת אחריה.



האנדרטה של הארי פוטר מעוררת סקנדל ציבורי

בשבוע האחרון התעורר פולמוס ציבורי נרחב בוויילס שבבריטניה, סביב אחת האנדרטות שמעריצי הארי פוטר הקימו. מדובר באנדרטה לזכרו של דובי, גמדון הבית מהסרט והספר "הארי פוטר ואוצרות המוות". כזכור, דובי מצא את מותו בסרט בחוף פרשווטר ווסט שבוויילס, ומילותיו האחרונות היו "איזה מקום נחמד להיות בו עם חברים".

המעריצים השרופים של הסדרה הקימו אנדרטה לזכרו באותו חוף, כאשר תיירים רבים מרחבי העולם מגיעים לבקר באטרקציה. אך מדובר בחוף עם לא מעט חיות בר שנמצאות בסכנת הכחדה, כגון כלבי ים ועופות ימיים נדירים. רבים מהתיירים משאירים מזכרות ליד האנדרטה, מה שמוביל לסכנה ממשית לחיות הללו ולפגיעה ישירה בסביבת המחייה שלהם. הציבור בוויילס פנה לגורמים ציבוריים במטרה להסיר את האנדרטה, אך הקרן לנאמנות במדינה החליטה לפרסם הודעה בה היא ממליצה לתיירים לא להשאיר פריטים באזור, אלא לצלם תמונות בלבד.
הישג יפה לסרט החדש של תומר הימן

הבמאי הדוקומנטרי תומר הימן ממשיך את רצף ההצלחות שלו. לאחר שסרטו הקודם - "יונתן אגסי הציל את חיי"- זכה בפרס אופיר לסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר ועבר את קו 50 אלף הצופים ו"מיסטר גאגא" שבר את כל השיאים והביא למעלה מ-140 אלף צופים, סרטו החדש "אני לא" הביא עד כה לבתי הקולנוע 28 אלף צופים.

לאחר שזכה בפרס הבימוי הטוב ביותר והצילום הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב והוקרן בשלל פסטיבלים נחשבים, יצא "אני לא" לאקרנים בחודש יולי ומיד התקבל באהבה גדולה. הסרט מציג את סיפורו של אורן לוי, תלמיד פנימייה שרוצה שיאהבו אותו, אבל נרתע מכל ניסיון לחיבוק וכועס על כל ההגדרות שניסו להלביש עליו במהלך חייו. אורן חולם להיות במאי קולנוע, ודרך תיעוד עצמי בווידאו הוא מתבונן על העולם ונאבק להבין מי הוא. "אלו נתונים מרגשים מאוד עבורי", אומר הימן, "חשוב היה לי להביא למסך את הסיפור של אורן ואני מאושר לראות את החיבוק שהקהל מעניק לסרט".



ג'ניפר אניסטון מתכננת לתבוע 100 מיליון דולר מבראד פיט

עושה רושם שבשבועות האחרונים מצטברים שלל בעיות וכאבי ראש עבור בראד פיט. לאחר שהתברר כי עדיין מתנהל קרב גירושים מכוער עם אשתו לשעבר, אנג'לינה ג'ולי, ולאחר שפורסם מסמך בניו יורק טיימס לפיו פיט תקף את ג'ולי באלימות, נוספה לו בעיה נוספת. למרות שהשניים התגרשו לפני שנים רבות, עולה כעת ממקורבים לשחקנית ג'ניפר אניסטון כי היא מתכננת תביעת ענק על סך 100 מיליון דולר, כנגד בעלה לשעבר.

סיבת המחלוקת היא חברת ההפקות PLAN N, חברה אותה הקימו פיט ואניסטון כשהיו נשואים. הזוג הקים את החברה בתחילת שנות האלפיים, וכאשר התגרשו בשנת 2005, כחלק מחלוקת הרכוש והנכסים הוסכם שהחברה תעבור לידיו של פיט. עד היום, פיט ניהל את החברה וטיפל בה, אך עכשיו הוא מתכנן עסקת מכירה של אותה חברה תמורת 300 מיליון דולר. כעת, אניסטון החליטה שמגיע לה חלק מהסכום, בשל החלק שלה בהקמת החברה.

רבל ווילסון הבהירה כי אינה מאורסת לבת זוגה

בשבוע האחרון עלו שמועות כי השחקנית רבל ווילסון ("פיץ' פרפקט") התארסה לבת זוגה רמונה. אולם, כעת הבהירה ווילסון בפוסט אינסטגרם כי השתיים אינן מאורסות. היא כתבה בפוסט: "תודה על הברכות החמות אך אנו לא מאורסות!" יחד עם תמונת סלפי שלהן. כזכור, ווילסון מנהלת קשר זוגי עם רמונה אגרומה, מעצבת אוסטרלית, מאז אמצע 2021, וחשפה את הקשר שלהן גם בפוסט באינסטגרם.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'ניפר אניסטון
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט