רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret -מחאת השחקנים השחורים נגד האוסקר

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע המדור מגוון עם סיפורים על זוגות מעורבים חדשים-ישנים, בני זוג מפורסמים שיוצאים למחאה ומוצאים את עצמם מחוץ לארון וכוכב זוכה אוסקר שהפך לגיבור אמיתי.

השחקנית ג'יידה פינקט סמית', אשתו של וויל סמית', שבמשך השנה היו הימורים שיקבל מועמדות לאוסקר על סרטו "בלתי הפיך", מחרימה את הטקס בטענה שאין ייצוג שווה בין מועמדים לבנים ושחורים לפרס. סמית' העלתה לרשת סרטון בו היא אומרת שלחברי האקדמיה יש את הזכות להזמין לטקס ולהעניק מועמדות למי שנראה להם אבל לשחקנים השחורים יש את היכולת לא לתת כוח לאחרים וההתחננות והבקשה להכרה של הקהילה השחורה רומסת לדעתה את הכבוד של השחקנים. היא סיימה את הסרטון בקריאת עידוד למנחה הערב כריס רוק ומסרה לו שאין אדם המתאים יותר ממנו להנחות את הטקס אבל עם כל האהבה היא לא מתכוונת להגיע לטקס או לצפות בו. תומך נוסף לדעותיה של סמית' הוא הבמאי ספייק לי ("השעה ה-25"), שהצטרף למחאה וגם לא יגיע לטקס למרות שהוא חושב שלא כל האשמה צריכה ליפול על חברי האקדמיה אלא גם על מנהלי האולפנים שעושים את ההחלטות.



מבין לא מעט תגובות אוהדות גם נרשמה הסתייגות ממקום לא צפוי, יותר נכון מג'נט יוברט ששיחקה עם וויל סמית' ב"נסיך המדליק מבל אייר". הוברט העלתה סרטון משלה לפייסבוק וזה מה שהיה לה להגיד: "אני רוצה לומר משהו לג'יידה שמבקשת משחקנים שחורים להחרים את האוסקר. דבר ראשון, אין לבעלך פה משלו לדבר? דבר שני, יש הרבה צרות אחרות בעולם שאתם, כך נראה, לא מכירים בהן. אנשים מתים, ילדים נורים, רעב, אנשים שמנסים לסיים את החודש ואת מדברת איתי על שחקנים ואוסקר מזדיין? אני מוצאת את זה אירוני שמישהי שעשתה את המיליונים שלה מהתעשייה, מבקשת להחרים אותה רק בגלל שהיא לא קיבלה מועמדות או זכייה. ככה לא עובדים הדברים בחיים. ואם זיכרוני אינו מטעה אותי לפני 20, 25 שנה שהתוכנית "הנסיך מבל אייר" נהפכה ללהיט והשחקנים הציעו להתאחד להעלאת השכר וויל סמית' התנגד ואמר שהחוזה שלו זה החוזה שלו והחוזה שלנו זה החוזה שלנו. אז הנה, קארמה היא ביצ'. אז היו לך, וויל, כמה כישלונות ואתה יודע טוב מאוד שיש אנשים שראויים למועמדות יותר ממך. חוץ מזה יש לכם חברת הפקות גדולה ואתם מטפחים בה רק בני משפחה, חברים ואת עצמכם. בסופו של יום אתם חלק מהוליווד ואתם חלק מהמערכת הלא הוגנת הזאת. תהיו מציאותיים".

והיא לא האחרונה להכפיש את שמם של הזוג סמית', גם השחקנית אלכסיס ארקט, האחות הטרנסג'נדרית לבית משפחת ארקט המפורסמת הצטרפה לחגיגה. ארקט הוציאה את כל הכביסה המלוכלכת בפוסט שכתבה בפייסבוק וכך היה: "כשג'יידה תצא מהארון וכשבעלה יודה שנישואיו הראשונים הסתיימו כי אשתו תפסה אותו שוכב עם מפיק התוכנית שלו בני מדינה...אז אני אקשיב להם. בעבר וויל הקים מהומה כשהתבקש להתנשק עם שחקן בסרט שהשתתף בו, הוא שכנע את הבמאי לצלם מאחור כדי שלא יראו את שפתיהם נוגעות. שילך להזדיין. יציאה מהארון היא בריאה. או שאתם איתנו או שאתם נגדנו. תחליטו. היום".

[*]

(בתמונה: סמית' ופינקט סמית' בשבוע רגוע יותר)

ולעניין אחר - השמועות העקשניות על זוגיות בין ריהאנה לליאונרדו דיקפריו מסרבות לגווע. השניים צולמו קרובים במיוחד במועדון בפריז. בתמונות המטושטשות נראים פניהם של הזמרת והשחקן צמודות ביותר ויש האומרים שהייתה נשיקה. לדברי האתר TMZ דבר לא קורה בין השניים למרות מה שנראה וריהאנה בסך הכל בילתה במועדון עם הדוגמנית קארה דלווין וכשראתה את ליאו אמרה לו שלום ונשקה אותו על לחיו. בראיון למגזין "וניטי פייר" סיפרה הזמרת שמאז הפרידה מכריס בראון ב-2012 לא הייתה לה מערכת יחסים רצינית.

את תואר גיבור השנה בהחלט אפשר להעניק לזוכה האוסקר ג'יימי פוקס שעזר להציל אדם מרכבו הבוער. השחקן בן ה-48 שהיה באותה העת בביתו שבקליפורניה שמע פיצוץ והבחין בתאונה, הוא התקשר מיד לכוחות הצלה ומיהר לזירת האירוע. פוקס ופראמדיק מקומי שעבר עם מכוניתו חילצו את הנהג שנלכד ברכבו אחרי שזה סטה מהכביש והתרסק לתוך תעלה. שניות אחדות לאחר מכן עלה הרכב באש. "אני לא רואה בזה מעשה גבורה. הייתי חייב לעשת משהו והדברים הסתדרו", סיפר פוקס לעיתונאים אחרי שנפגש עם אביו של הנהג. במצלמות האבטחה נראים מספר רכבים חולפים על פני זירת התאונה ולא עוצרים. "אלוהים, הוא לא היה חייב לעשות כלום. אני חושב שכולנו מקווים לפעול כשצריך, השאלה האם נפעל או נחשוש לחיינו? הוא לא חשש", אמר האב של הנהג, חנוק מדמעות.

[*]

(בתמונה: ג'יימי פוקס מצולם לאחר שהציל את הנהג מהרכב הבוער)
למי שמתעב את תופעת הסלפי סנדרה בולוק מבינה לליבכם. הברונטית האהובה שיתפה את מגזין "פיפל" בכך שהמחשבה על העלאת תמונות סלפי "שמחות" לעולם כדי לקבל לייקים גורמת לה לאי נוחות, מהסיבה הפשוטה שהן לא מייצגות את האמת. "כשאתה צועק על הילד שלך אתה לא מצלם סלפי שיראו אותך כהורה נוראי , לא, אתה מחכה לסלפי המושלם. זה ייצוג חיים של אדם מסוים מנקודת מבט מטעה. אני שונאת לצלם סלפיז. אני לא מעלה לרשת דברים מהסוג הזה". זה לא אומר שסנדרה מתנגדת לצילום תמונות משפחתיות אבל שיישארו פרטיות. בעידן שיתוף היתר פחות זה הרבה יותר לדבריה. "קראתי מאמר מעולה שטוען ששיעור הדיכאון באוכלוסייה עלה כי אנשים נחשפים לפייסבוק של אנשים אחרים ורואים את החיים כתמונות מושלמות. לדעתי זה מפחיד שצעירים שעוד מתפתחים ומנסים להבין מי הם יקבלו תחושת קבלה מוטעית המבוססת על תמונה".

ולסיום, זיווג לא צפוי נרקם בימים אלה: השחקנית לורה דרן ("פארק היורה") נצפתה בדייט לילי עם הראפר/שחקן "קומון". השחקנית המוכשרת והבת של ברוס דרן צולמה עוזבת מסעדה בבוורלי הילס כשהיא מלווה בראפר, השניים נראו מחויכים ביותר. אז יש מצב להמשך שיבוא. דרן הייתה נשואה למוזיקאי בן הארפר ולהם שני ילדים משותפים.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ויל סמית'
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט