חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: נטפליקס נתבעת על עומס יתר בשרתים בשל "משחק הדיונון"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: חברה קוריאנית תובעת את נטפליקס בשל תעבורת יתר בשל סדרת הלהיט "משחק הדיונון", תמיד חלמתם לשחק בסדרה בנטפליקס? בענקית הסטרימינג מחפשים שחקנית לסדרה החדשה "כל האור שאיננו רואים", טריילר למערבון חדש בהפקת ג'יי זי ולסרט דוקומנטרי על ג'סטין ביבר וסדרה דוקומנטרית על נוכל הטינדר הישראלי • וגם: פיצ'ר המשחקים החדש מגיע לנטפליקס
חברת פס רחב קוריאנית תובעת את נטפליקס בשל עומס בעקבות הסדרה "משחק הדיונון"

ספקית שירותי האינטרנט הדרום קוריאנית SK Broadband תובעת את נטפליקס לשלם עבור עלויות, כתוצאה מגידול בתנועת הרשת ועבודות התחזוקה, כתוצאה מנסיקת כמות הצופים בתוכן החברה האמריקנית, אומר דובר החברה, בשל עליית סדרת הלהיט "משחק הדיונון". נטפליקס הגיבה כי היא תבדוק את טענת החברה, תחפש דיאלוג ותחקור בינתיים דרכים לעבוד עם הספקית כדי להבטיח שהלקוחות לא יושפעו.

"הפופולריות של 'משחק הדיונון' הביאה לתעבורת הנתונים השנייה בגודלה בעולם, אחרי YouTube של גוגל, והשניים הם היחידים שלא משלמים דמי שימוש ברשת, שספקי תוכן אחרים כגון אמזון, אפל ופייסבוק אכן משלמות", טענו חברת האינטרנט הקוריאנית. "משחק הדיונון" נסקה למקום הראשון בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות בשבועיים שחלפו מאז עלייתה והפכה לתוכן הנצפה ביותר של נטפליקס בכל הזמנים. ענקית הסטרימינג טרם פרסמה אם תחדש את הסדרה לעונה שנייה.

[*]

מנויים בספרד ובאיטליה יכולים לגשת למשחקים בנטפליקס

מוקדם יותר השנה פרסמנו, כי נטפליקס תביא משחקים לשירות המנויים שלה, וזמן קצר לאחר מכן, המנויים בפולין קיבלו גישה מוקדמת מאוד לפיצ'ר החדש. השבוע ספרד ואיטליה נוספו לרשימת הגיימרים של נטפליקס. יש עוד הרבה מה לשפר ולפתח בתחום זה אצל נטפליקס, והמשחקים מיועדים רק לטלפוני אנדרואיד בשלב זה. יחד עם זאת, נטפליקס מודיעה כי במשחקים לא תהיינה מודעות, אין רכישות בתוך האפליקציה והם כלולים במנוי. במבט על המשחקים הקיימים, ניתן לציין, כי צריך לצפות שהם יהיו דומים יותר ל-"אנגרי בירדס" מאשר ל-"ליגת האגדות". עם זאת, לאחר ששירות הסטרימינג הודיע אמש כי רכש את אולפני הפקת המשחקים "נייט סקול" - איכות המשחקים עשויה לקבל זינוק דרמטי באיכות, בנראות ובכמות. טרם פורסם מתי תכונת המשחקים תגיע גם לנטפליקס ישראל.

נטפליקס מחפשת שחקנית לסדרה "כל האור שאיננו רואים"

נטפליקס מודיעה כי היא עובדת על סדרה מוגבלת המבוססת על הרומן הזוכה בפרס פוליצר "כל האור שאיננו רואים" מאת אנתוני דואר. הסדרה בת ארבעה פרקים תופק על ידי 21 Laps Entertainment של שון לוי ("דברים מוזרים", "להציל את גיא") ותיכתב על ידי סטיבן נייט ("פיקי בלינדרס"), כאשר לוי אמור לביים את כל הפרקים.

הסדרה מספרת את סיפורם של מארי־לוֹר לבלאן - נערה עיוורת, וכן של ורנר פְפניג - חייל גרמני, שדרכיהם מתנגשות בצרפת הכבושה, כששניהם מנסים לשרוד את חורבן מלחמת העולם השנייה. המפיקים הכריזו גם על ליהוק עולמי אחר התפקיד הראשי של "מארי לור" בגיל העשרה. שחקניות עיוורות או עם ראייה ירודה מוזמנות במיוחד להגיש מועמדות. המעוניינים יכולים להגיש בקשה בדוא"ל: [email protected]. הסדרה "מר קורמן" בכיכובו של ג'וזף גורדון לויט בוטלה באפל TV+

המשבר הקיומי של "מר קורמן" הסתיים מוקדם מן הצפוי: Apple TV+ ביטלה את הדרמה בכיכובו של ג'וזף גורדון לויט לאחר עונה אחת, כך מדווח אתר 'וראייטי'. גורדון-לוויט כיכב בתור ג'וש קורמן, מורה בבית הספר הציבורי בלוס אנג'לס, שהפסיק קריירה מוזיקלית מבטיחה ועכשיו תוהה מה הוא עושה בחייו. ארתורו קסטרו ("ברוד סיטי") הופיע כידידו של ג'וש ושותפו לדירה - ויקטור, כשדברה ווינגר ("החווה") מגלמת את אמו של ג'וש ו-ג'ונו טמפל ("טד לאסו") משחקת את האקס שלו מייגן. מר קורמן, שגורדון-לויט יצר, כתב, ביים והפיק, הופיע לראשונה באפל +TV באוגוסט האחרון. הביטול מגיע לאחר סך כל 10 פרקים. זו אחת הסדרות הראשונות שבוטלו על ידי הסטרימר המתחיל; "קול קטן" היה הראשון.

[*]

טריילר למערבון חדש בהפקת ג'יי זי

"נקמה מרה" | The Harder They Fall - ג'ונתן מייג'ורס, אידריס אלבה, זאסי ביץ, רג'ינה קינג, ועוד בסרט פעולה מסעיר שמזרים דם חדש אל המערב הפרוע של פעם. "נקמה מרה" בוים בידי ג'יימס סמואל והופק בין היתר בידי ג'יי-זי. 3 בנובמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.



טריילר לסרט התיעודי החדש על ג'סטין ביבר באמזון פריים

אמזון מפרסמת את הטריילר לסרט התיעודי הקרוב שלה, "ג'סטין ביבר: עולמנו". הסרט עוקב אחר סנסציית הפופ העולמית, כשהצוות שלו מוכן להעלות הופעה שוברת שיאים לקראת סילבסטר 2020 על הגג של מלון 'בוורלי הילטון'. הסרט מעניק למעריצים מבט אינטימי על איך ביבר וצוותו התכוננו להופעה המונומנטלית עבור 240 אורחים שהוזמנו אישית, ומיליוני מעריצים ברחבי העולם באמצעות שידור חי.

הטריילר בודק מדוע ביבר החליט לקחת הפסקה ארוכה מהופעות, ומצטט שזה הכי טוב לבריאותו באותה תקופה. הקהל מקבל הצצה לחייו הפרטיים של ביבר, כמו גם כיצד הוא מתכונן להופעות שלו על הבמה. "ג'סטין ביבר: עולמנו" הוא לא הסרט התיעודי הראשון של ביבר. בשנת 2011 הוציא את "ג'סטין ביבר: לעולם אל תגיד לעולם" ובשנת 2013: "Believe". 8 באוקטובר, 2021, באמזון פריים.

טריילר לסדרה המונפשת למבוגרים: "המושכים בחוטים | Inside Job"

בעבר פרסמנו, כי נטפליקס הזמינה סדרת אנימציה חדשה למבוגרים מהיוצר שיאון טאצ'וצ'י ("גרוויטי פולס"). הסדרה היא חלק מעסקה רב-שנתית עם טאצ'וצ'י, ומתוארת כ"קומדיה המתרחשת בממשלת צללים, שבה כל תאוריית קונספירציה - מהאילומינטי ועד דינוזאורים עם כנפיים - נכונה, ואישה אחת נאבקת לשמור על הכאוס תחת כיסוי". היוצר המשותף של "גרוויטי פולס", אלכס הירש, יפיק במשותף את 20 הפרקים (ככל הנראה מתחלק לשני חלקים/עונות). טאצ'וצ'י עבד בעבר גם על "בית ספר למפלצות" ו"הקול בראש" של פיקסאר וכן על "דיסאינצ'נטמנט" של נטפליקס. 22 באוקטובר, 2021, בנטפליקס ישראל.



נטפליקס נכנסת עמוק לתחום הפשע האמיתי

נטפליקס ממשיכה להוכיח שהיא ביתם של סרטי פשע אמיתי, לאחר שהכריזה זה עתה על חמישה סרטים וסדרות דוקומנטריות חדשות שיגיעו לשירות הסטרימינג. כבר ידענו ש-"חיות רעות 2 | Tiger King 2" תגיע בקרוב, כאשר הם בטעות הכריזו על כך באתר האינטרנט שלהם. פחות מיממה לאחר מכן הסטטוס 'בקרוב' הוסר. כעת יש לנו אישור רשמי שהסדרה תחזור בהמשך השנה. שאר הסרטים והסדרות מתוכננים לצאת בשנת 2022 ותוכלו לראות פרטים נוספים על כל אחד מהם להלן.

אומני ההונאה: המצוד אחר גדולי המתחזים - סדרה בת שלושה חלקים המספרת את סיפורו המדהים של אחד מהאנשים הנועזים בעולם, שהורשע בשנת 2005 בגין גניבת הון והרס חיים של רבים. אך כעת, הסיפור מגיע עד ימינו, עם משפחה מיואשת החוששת לשלום אמם. ינואר 2022 בנטפליקס ישראל.

נוכל הטינדר - סיפור פוער פה אודות הישראלי סיימון לבייב, שהתחזה כפלייבוי מיליארדר בטינדר, ועל הנשים שהונה שהחליטו לחשוף אותו. פברואר 2022 בנטפליקס ישראל.

Trust No One: The Hunt for the Crypto King - עקבו אחר קבוצה של משקיעים שהפכו לבלשים, כשהם מנסים לפתור את מותו החשוד של מיליונר הקריפטו ג'רי קוטן ואת 250 מיליון הדולרים החסרים שהם מאמינים שהוא גנב מהם. במהלך 2022 בנטפליקס ישראל.

Bad Vegan - המסעדנית הידוענית סארמה מלנגאליס נופלת שולל כשגבר הונה אותה במיליונים, לאחר ששכנע אותה שהוא יכול להרחיב את אימפריית המזון שלה ולהפוך את הפיטבול האהוב שלה לבן אלמוות - כל עוד היא לא תטיל ספק בבקשותיו המוזרות יותר ויותר. במהלך 2022 בנטפליקס ישראל.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוקטובר
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט