חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: נטפליקס עוזבת את רוסיה והסדרה החדשה של שונדה

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: נטפליקס מצטרפת לחברות הענק שעוזבות את רוסיה בעקבות הפלישה לאוקראינה, הפקה נוספת מעולמה של שונדה ריימס מגיעה לענקית הסטרימינג, הבמאי ריצ'רד לינקלייטר בסרט על משימת אפולו לחלל, דיסני מציעה מוצר תומך פרסומות עבור שירותי הסטרימינג 'דיסני+', טריילר לריאליטי "עוגה או לא עוגה"? ואמזון משיקה את שירות הגיימינג החדש שלה
בעקבות הפלישה לאוקראינה, נטפליקס הפסיקה את פעילותה ברוסיה

נטפליקס הפסיקה את פעילותה ברוסיה, וזאת לאחר שבשבוע שעבר הודיעה נטפליקס שתעצור זמנית את כל ההפקות שתכננה לצלם ברוסיה ותקפיא את רכישות התוכן מהמדינה בשל הפלישה לאוקראינה. "בהתחשב בנסיבות בשטח החלטנו להשעות את השירות שלנו ברוסיה", אמר דובר החברה. מוקדם יותר הודיעו מנהלי נטפליקס שאין להם כל כוונה להוסיף ערוצים ממשלתיים לשירות הסטרימינג הרוסי שלה, אף על פי שהחוק במדינה מחייב כל שירות סטרימינג עם יותר מ-100 אלף צופים לשדר 20 ערוצים מקומיים, בהם ערוצי תעמולה של השלטון.

ענקית הסטרימינג, שלה 222 מיליון מנויים ברחבי העולם, נכנסה לרוסיה בשנת 2016 ויש לה שם כמיליון מנויים. היא הייתה אמורה לצלם שם בחודשים הקרובים ארבע הפקות גדולות. הן הוקפאו עד להודעה חדשה בעקבות המלחמה באוקראינה. אחת מההפקות היא סדרת הפשע הרוסית: "Zato"' שעלילתה מתרחשת בימים שלאחר נפילת ברית המועצות. סדרה אחרת היא "Anna K" המבוססת על "אנה קרנינה" מאת לב טולסטוי. בשבוע שעבר הודיעו גם אולפנים הוליוודיים גדולים ובהם דיסני, האחים וורנר, יוניברסל וסוני שיפסיקו להפיץ את סרטיהם ברוסיה עד להודעה חדשה.

[*]

הפקה נוספת מעולמה של שונדה ריימס - "The Residence"

אין ספק שהשותפות של נטפליקס עם היוצרת שונדה ריימס הביאה למספר תכנים נהדרים ומוצלחים במיוחד עבור שירות הסטרימינג, כולל הדרמה התקופתית "ברידג'רטון" וסיפור הנוכלות "להמציא את אנה" (בישראל אפשר גם למצוא את הסדרה: "המדריך לרוצח"). עכשיו אנחנו מקבלים תעלומת רצח. "The Residence" (אין עדיין שם בעברית) מתרחש בבית הלבן, שם בלש אקסצנטרי חייב לפתור את רצח אחד האורחים שהוזמן לארוחת ערב ממלכתית.

הדרמה בת שמונה פרקים משתמשת בספרה של העיתונאית קייט אנדרסן ברואר "The Residence: Inside the Private World of the White House" כנקודת מוצא, אולם פול וויליאם דייויס ("סקנדל", "לטובת הכלל") יצר סיפור חדש לגמרי, שמביא לחיים תעלומת רצח שלא דומה לאף אחת אחרת. העלילה לפי נטפליקס: 132 חדרים. 157 חשודים. גופה אחת. בלש אקסצנטרי בטירוף. ארוחת ערב מדינית הרת אסון. 'The Residence' הוא תעלומת רצח שמתרחשת בקומה העליונה, למטה ובקומה האחורית של הבית הלבן, ובין הצוות האקלקטי של האחוזה המפורסמת ביותר בעולם. לינקלייטר טס לחלל בסרט: "אפולו ½10: הרפתקה בעידן החלל"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסרט היברידי מאת המועמד חמש פעמים לפרס האוסקר, ריצ'רד לינקלייטר ("התבגרות", טרילוגיית "לפני הזריחה/שקיעה/חצות"). הסרט משתמש בממסך של קטעי לייב-אקשן, CGI ואנימציה מסורתית מצוירת ביד ומתרחש על רקע משימת אפולו לירח בשנת 1969. הסרט מתואר כ"תמונת מצב של החיים האמריקניים בשנות ה-60, שחלקו סרט התבגרות, חלקו פרשנות חברתית וחלקו הרפתקה שלא מהעולם הזה". בסרט מככבים ג'ק בלאק, זכרי לוי, גלן פאוול ועוד. 01 באפריל, 2022, בנטפליקס ישראל.



דיסני מציעה מוצר תומך פרסומות עבור שירותי הסטרימינג 'דיסני+'

ענקית המדיה מודיעה כי החברה תשיק מוצר מקביל ומוזל לשירות הסטרימינג שלה, דיסני+, במסגרתו תאפשר החברה לצפות בתכנים עם פרסומות ברקע, וזאת ללא פירוט על מתי המוצר יהיה זמין. החברה מסרה כי השירות יופץ באופן בינלאומי (כולל ישראל) החל משנת 2023. התוסף החדש יהווה אבן דרך נוספת בדרך לכבוש את יעד ה-230 עד 260 מיליון משתמשים חדשים בשירותי הסטרימינג שלה החל משנת 2024 ויאפשר לדיסני לגרוף הכנסה גדולה יותר עבור כל משתמש.

חברות נוספות להן שירותים דומים, כמו שירות HBO Max של וורנר מדיה, שירות פרמאונט פלוס וכן דיסקברי פלוס כבר מציעות בזמן זה שירותים דומים המאפשרים פרסום מותאם בזמן השימוש במוצרי הסטרימינג. גם חברת הולו הפרטית, שמרביתה מוחזקת דווקא על ידי דיסני עצמה, מציעה בעצמה שירות דומה בתמורה ל-7 דולר לחודש, זאת לעומת המוצר הבסיסי שלה שמחירו עומד על 13 דולר לחודש.
טריילר לריאליטי שכדאי לצפות לאחר ארוחת הערב: "עוגה או לא עוגה?"

יש בדיחה בענף הפקת הטלוויזיה, שנטפליקס תאשר הפקת כמעט כל דבר, לא משנה כמה התוכנית מטורפת. תוכנית הריאליטי והמשחקים החדשה לא שוללת רעיון זה.. בסדרת אפייה חדשה זו בשם "?Is it Cake" מספר מתמודדים מתחרים על הכנת עוגות ריאליסטיות עד כדי גיחוך, ומנסים לרמות את השופטים, כדי בסופו של דבר לזכות ב-50,000 דולר.

עם זאת, זה לא כל כך אקראי כמו שזה נשמע, מכיוון שעוגות ריאליסטיות היו מם מזה זמן מה שהוביל למספר סרטונים ותמונות ויראליות. אין ספק שישנה אמנות לגרום לעוגה להיראות כמו כדור באולינג או תיק יד, אבל כפי שאחד המתמודדים בטריילר אומר: "מה שאני עושה זה הדבר הכי מוזר בעולם. יש אנשים שמצילים חיים ואני גורם לעוגה להיראות כמו... דברים אחרים". התכנית בהנחיית מייקי דיי מפצחת את השאלה האולטימטיבית: האם זו עוגה או לא עוגה? 18 במרץ, 2022, בנטפליקס ישראל.



אמזון משיקה את שירות הגיימינג בענן שלה בארצות הברית

אמזון השיקה שבוע שעבר את שירות הגיימינג בענן שלה, "לונה" (Luna), לקהל המשתמשים בארצות הברית. השירות הושק בגרסת בטא בספטמבר 2020, והיה זמין רק למי שקיבל הזמנה. מעתה, השירות יהיה נגיש לכולם תמורת עשרה דולר בחודש. השירות הושק עם חמישה "ערוצים" - מעין חבילות משחקים אליהן אפשר להירשם כמנויים. אמזון לא הודיעה בשלב זה מתי שירות הענן שלה עשוי להיות זמין באזורים אחרים בעולם, כולל ישראל.

הערוץ המגוון ביותר הוא לונה פלוס, שמציע קטלוג בן יותר ממאה משחקים עכשוויים תמורת 10 דולר בחודש. ערוץ פריים גיימינג מיועד למנויי שירות המשלוחים אמזון פריים, ומציג מבחר מתחלף של משחקים מדי חודש. ערוץ המשפחה עולה שישה דולר בחודש וכולל משחקים שמותאמים לגילים צעירים יותר. ערוץ משחקי הרטרו עולה חמישה דולר ומציע משחקי ארקייד ישנים מבית קאפקום (Capcom) ו-SNK, כמו "סטריט פייטר" ו-"Metal Slug". אחד הערוצים מוקדש ל-"Jackbox", סדרה של משחקי מסיבות קלילים, ועולה חמישה דולר בחודש. קטלוג המשחקים החדשים של יוביסופט (Ubisoft) זמין במחיר 18 דולר לחודש. מי שרוצה ליהנות מכל הערוצים יחדיו, יוכל לשלם 18 דולר בלבד - או 36 דולר בתוספת ערוץ המשחקים של יוביסופט.

במקביל, אמזון הודיעה השבוע כי תסגור את כל חנויות הספרים הפיזיות שלה, וכן את חנויות הפופ אפ וחנויות "ארבעת הכוכבים" שמוכרות מוצרים פופולריים באונליין. בסך הכל תסגור ענקית הקניות המקוונות 68 חנויות, מרביתן בארצות הברית. חנויות המכולת של אמזון, שכוללות את הול פודס ו-Go, תשארנה פתוחות.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
אין מאמרים מחודש מרץ
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט