צוות לעניין ביקורת סרט

The A-Team Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "צוות לעניין":
"מבדר ומרענן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The A-Team
משחק ליאם ניסן, בראדלי קופר, ג'סיקה בייל, פטריק ווילסון, שרלטו קופלי, קוונטין גקסון במאי/ת ג'ו קרנהאן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לצוות לעניין מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מבדר ומרענן"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע66.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כנראה מי שלא גדל על סדרת הפעולה הטראשית שהפכה את שבת אחה"צ לתענוג אחד גדול, לא יבין מה פשר הסרט הזה שרווי סצנות פעולה מופרכות ובלתי הגיוניות בעליל. אבל העיבוד הקולנועי לסדרה הקלאסית מצליח במשימתו המרכזית והיא להחיות את הכיף שחוויתי כילד בבית ספר יסודי. לא משנה שחלפו מאז עשרים וחמש שנה ואני אמור להיות אדם בוגר חובב סרטי איכות, "צוות לעניין" הוא סרט קיץ מבדר שירענן לכם את הלילות הלחים והדביקים בעזרת המון הומור ופעלולים.הבמאי ג'ו קרנהן מוכר בארה"ב כמי שביים שני סרטי פעולה מדוברים שאף פעם לא הגיעו לבתי הקולנוע בארץ: NARC המשטרתי בהפקת טום קרוז ו Smokin' Aces עמוס כוכבי הקולנוע כמו בן אפלק, ריי ליאוטה, ראיין ריינולדס, אנדי גרסיה שכשל בקופות. באופן מפתיע הבמאי המדובר קיבל לידיו את הג'וב שבמקור ג'ון סינגלטון (הח'ברה בשכונה, מהיר ועצבני), היה אמור לבצע - לביים את העיבוד הקולנועי לסדרת הפולחן "צוות לעניין".
קרנהן קיבל את הג'וב כי השם שלו חם, מבקרי הקולנוע מחבבים אותו וכנראה יש לו אחלה סוכן. אבל הסיבה האמיתית היא שלבמאי הזה יש כשרון לייצר סצנות פעולה אפקטיביות. גם בסרט זה הוא עושה זאת היטב ובתקציב הרבה יותר גדול ממה שהוא רגיל אליו ולכן זה נראה הרבה יותר מרשים. לדאבונו של קרנהן גם סרט זה לא הפך בדיוק ללהיט גדול.כנראה שהקהל הרחב בארה"ב ובעולם לא ממש מתגעגע לסדרת הפעולה המשעשעת עם העלילות הבלתי הגיוניות והומור הבנים המיושן. כנראה גם שחקני הקולנוע ליאם ניסן (חטופה), ברדלי קופר (בדרך לחתונה עוצרים בוגאס), שרלטו קופלי (מחוז 9) והמתאגרף קוונטין ג'קסון הם עדיין לא שמות שיצליחו לגרור קהל גם אם ג'סיקה בייל החטובה מגלמת את הסוכנת שרודפת אחריהם. די חבל, כי מדובר בסרט שרחוק מלהיות מביך. הוא מספק את הסחורה במלואה ובלי הרבה יומרות חולפות להם במהירות שיא 117 דקות.
העלילה חוזרת על עצמה. ארבעה לוחמים מהעילית שבעילית בצבא ארה"ב מופללים בפשעים שלא בצעו. הם נמלטים מהכלא כדי להוכיח את חפותם אבל מגלים שצבא ארה"ב וממשלתו לא ממש מעוניינים שהאמת תצא לאור. מה שמספק לצופה חובב סרטי הפעולה המון מרדפים, סצנות פעולה מבדרות והמון הומור, כי, כמובן, כול אחד מהארבעה הוא טיפוס מאוד שונה. מאחר ומדובר באנשים מאוד חריפים הם גם יצליחו להפיל את הרע בפח בעזרת תוכנית מבריקה במיוחד.ג'ו קרנהן מצליח לשלב עלילה נטולת כול הגיון באופן מודע לחלוטין עם סצנות פעולה משעשעות במיוחד, הומור ראוי, משחק טוב מהשחקנים שלו ולספק סרט קיץ קליל ומבדר שמחזיר לתחייה את שנות השמונים, רק עם המון פעלולי מחשב תוצרת 2010.
צוות לעניין - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: zuffגיל: 5108/11/2015 03:42:01
8/10אייקון ציון
בדיוק כמו בסידרה, אין לשפוט את הסרט כמו סרט ריאלי. הדמויות בנויות כמו דמויות קומיקס, והמאפיינים שלהן מקבלים חיזוק מפרק לפרק בסדרה. כמו בקומיקס כך גם בסדרה, חלק מהפאן הוא בדמויות המוקצנות משהו. הסרט דומה לסדרה, אך עם שחקנים אחרים. מה שקצת פוגע בהנאה. הרעיונות יפים - בדיוק כמו בסדרה.
שם: דב ישראליגיל: 3505/11/2010 18:09:44
6/10אייקון ציון
The A-Team ציפיתי ליותר מהסרט פעולה הזה...אקשן נחמד אפקטים לא רעים אבל הסרט בגדול קצת טיפשי.
שם: שרה .ב.גיל: 2611/10/2010 01:42:29
10/10אייקון ציון
סרט חבל על הזמן שווה כל דקת צפיה תהנו!!!
קישורים
חץ צוות לעניין (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט