מלון מריגולד האקזוטי ביקורת סרט

The Best Exotic Marigold Hotel Movie Review

תמונת כתבסביון איינשטיין על "מלון מריגולד האקזוטי":
"מחמם לב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Best Exotic Marigold Hotel
משחק ג'ודי דנץ, ביל ניי, מגי סמית, טום ווילקינסון, רונלד פיקאפ, פנלופה ווילטון, סיליה אימרי, דב פאטל במאי/ת ג'ון מאדן  
קומדיה
ביקורת סרט למלון מריגולד האקזוטי מאת סביון איינשטיין | מבקרת
ציון המבקר
"מחמם לב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די13.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"הודו היא מתקפה על כל החושים" היא אחת ממגוון תובנות אינטליגנטיות ורוויות הומור בריטי נפלאות השזורות לכל אורכו של "מלון מריגולד האקזוטי". זו איננה יצירת מופת או סרט השנה, אבל אם מתחשק לכם בשישי או אולי בשלישי להרגיש שחדרי לבכם מעט מתרחבים, "מלון מריגולד האקזוטי" עשוי לשבור שם אפילו כמה קירות."מלון מריגולד האקזוטי" מביא את סיפורם של 7 גמלאים בריטים הבוחרים לבלות את גיל הפרישה שלהם במלון בהודו המיועד ל"אנשים זקנים ויפים" מטעמים פיננסיים וסיבות אישיות שונות. עד מהרה הם מבינים שהפנטזיה המפנקת שנמכרה להם היא למעשה מלון עם צו הריסה ומנהל צעיר כושל שכל חוזקו הוא דיבורו החלקלק. החלטתם של כל השבעה (בעיקר בלית ברירה) להישאר בכל זאת במלון ולהתמודד עם הלם התרבות ההודית, מאפשרת להם להתחיל מחדש ולהבין היכן טעו בדרך בה ניהלו את מרבית חייהם.
כן, זה סרט על זקנים, אך הוא מלא חיים. כמעט כל סצינה שופעת צבעוניות הודו, כתובה באופן שנון ומבורכת באנסמבל בריטי משובח. כמה קל להאמין ולהיסחף לסיפור המסופר על ידי ג'ודי דנץ', כשהיא לצדם של ביל ניי, טום ווילקינסון ומגי סמית'. תענוג. דב פאטל ("נער החידות ממומביי") הוא משב רוח רענן מלא בקומיות ואופטימיות ולמרות שמה שהבטיח לחבורה הבריטית רחוק מלהיות תואם מציאות, אנחנו עדיין מלאי אמפתיה כלפיו ורוצים שיצליח. הסרט כל כך מלא חמימות ואנושיות לכל אורכו שאתה רוצה בסופו לעלות על המטוס הראשון להודו ולנחות במלון מריגולד.למרות העטיפה הססגונית המקושטת סרטים מסולסלים, "מלון מריגולד האקזוטי" עוסק בסופו של דבר בתמות של זקנה, בדידות, חרטה ופחד מכל השלושה. כל דמות מייצגת פן אחר של הזקנה על כל חסרונותיה ויתרונותיה והדמויות הן עמוקות, אמיתיות ונושאות על כתפיהן חיים שלמים של זיכרונות וסודות. הן מודעות לעצמן, לחולשות שלהן, לפתטיות או נואשות של מעשיהן, לטעויות שעשו ואנו רוכשים להן כבוד אינסופי.
בגלל נושאו של הסרט וריבוי המסרים בו, "מלון מריגולד האקזוטי" חוטא לעיתים תכופות בקיטשיות, חוסר מקוריות וטקסטים רדודים. התחושה היא שג'ון מאדן החליט לחזור לימי "שייקספיר מאוהב" וליצור סרט שהוא יותר אגדה ופחות ראייה מפוכחת של המציאות. עצם הבחירה בהודו כרקע לסיפור, כבר מעניקה לו נופך פנטסטי ומאדן מנצל אותו עד תום. והאמת, למרות הקיטשיות והנדושות, הצפייה בסרט קליל עשוי כהלכה עם קאסט מלכותי היא הנאה צרופה. אנחנו לא זוכים להרבה כאלה, אז כשכבר מגיע אחד כזה, שווה ללכת לראות.
מלון מריגולד האקזוטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: [email protected]גיל: 5916/12/2012 00:08:41
4/10אייקון ציון
סרט משעמם ! אומנם נחמד לראות נופים במקומות אקזוטיים אבל העלילה לא ממריאה עד הסוף !
שם: דב ישראליגיל: 3618/08/2012 19:54:17
7/10אייקון ציון
The Best Exotic Marigold Hotel 7 גמלאים בוחרים לבלות את גיל הפרישה שלהם במלון בהודו המיועד לאנשים מבוגרים,עד מהרה הם מבינים שהפנטזיה המפנקת שנמכרה להם היא למעשה מלון עם צו הריסה...סרט חביב,עבר לי בכיף,משעשע.
שם: נויתיגיל: 5221/05/2012 18:41:12
10/10אייקון ציון
סיפורם של אנשים מבוגרים שהגורל מזמנם יחד,על רקע נופי הודו ,חגיגת צבעים בצילומים טובים, עריכה מוסיקלית משובחת הממחישה את המקום, ובעיקר שחקנים מעולים. ועל הרקע הזה , אוסף סיפורים קטנים אישיים נוגעים ללב של כל אחת מהדמויות,כולל הבחור הצעיר המנהל את בית המלון. כל אחת מהדמויות חווה חוויה משמעותית ומהותית,וכפי שנאמר בסרט עצמו: ''נוגע בפסגת ההר''. זהו סרט על אנשים שחיפשו לפתור עניין מהותי בחייהם והיגיעו ל פסגה ,קטנה לרואים מבחוץ וגדולה לדמות עצמה..,שממנה החיים יראו טובים יותר. סרט עשוי טוב,ספוג באנושיות , קליל ועמוק גם יחד ,מתאים לחובבי הג'אנר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט