קיק אס 2 ביקורת סרט

Kick-Ass 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "קיק אס 2":
"סרט ההמשך לא מאכזב ומספק למעריצים את הסחורה במלואה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Kick-Ass 2
משחק אהרון טיילר ג'ונסון, ג'ים קארי, קלואי גרייס מורץ במאי/ת ג'ף וודלו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לקיק אס 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"ההמשך המושלם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זאת משימה לא פשוטה להכנס לתוך נעליו של הבמאי מת'יו ווהן אבל הבמאי/תסריטאי ג'ף וולדו מצליח לשחזר את רוח הסרט המקורי וגם להיות נאמן במידה לנובלה הגראפית. אינני יודע עד כמה היוצר המקורי שנשאר על תקן מפיק תרם מכשרונו לקולנוען הצעיר, אבל "קיק אס 2" אפילו הולך צעד אחד קדימה עם ההומור המודע לעצמו וגם האלימות שהפתיעה בראשון עולה מדרגה. אם אהבתם את הסרט הראשון אתם לא עומדים להתאכזב מההמשכון מאחר והוא מספק את הסחורה במלואה.אהרון טיילור ג'ונסון חוזר לגלם את הדמות שהפכה אותו לכוכב קולנוע: "קיק אס". תיכוניסט חנון ביום ותיכוניסט חנון עם תלבושת מגוחכת של גיבור-על בלילות שיודע לחטוף מכות הרבה יותר מאשר מלהחזיר. בסרט הנ"ל הוא עובר גם טרנספורמציה שהופכת אותו לחנון עם שרירי הבטן השווים ביותר על המסך הגדול בקיץ 2013. לעומת זאת השחקנית בת ה-16, קלואי גרייס מורץ ממשיכה לגלם את "היט גירל" וגם הפעם היא גונבת את הזרקורים במופע להטוטים פיסי וגם רגשי. בסרט הקודם אביה "ביג דדי" נרצח והפעם היא מתלבטת האם עליה להמשיך את דרכו או להקשיב לאביה המאמץ הבלש מרקוס וויליאמס ולנסות להנות מחיי נעורים שגרתיים ככול האפשר.
לעומת "היט גירל" שמנסה להפוך למה שהיא אף פעם לא היתה, "קיק אס" רק רוצה להשתפר כלוחם-על ומצטרף אל קבוצת אזרחים אשר קיבלו ממנו השראה ונלחמים בפשע בתחפושות מגוחכות למדי. מנהיגם הוא מאפיונר לשעבר בשם "קולונל כוכבים ופסים" שהחליט לחזור למוטב ולהלחם בפשע. בין הגיבורים החדשים ישנה צעירה שאחותה נרצחה, זוג הורים המחפשים את בנם שנעלם, הומו צעיר שנלחם בהומופובים ועוד שלל טיפוסים צבעונים.אחת ההפתעות האמיתיות של הסרט הוא הנוכחות של ג'ים קארי המגלם את אותו קולונל. קארי פשוט מעולה, זהו תפקידו הטוב ביותר מזה שנים. הוא מצליח גם להצחיק, גם ליצור דמות אנושית וגם להיות פסיכופטי במידה. באופן הזוי לחלוטין הוא מסרב להשתתף ביחסי הציבור של הסרט כי הוא לא אוהב את האלימות הגראפית וכאן נשאלת השאלה למה הוא בכלל בחר להשתתף בסרט הזה מלכתחילה.
העלילה הופכת לקיצונית כאשר כריסטופר מינץ פלס המעולה חוזר לגלם את "רד מיסט" שהפעם מחליט לשנות את את שמו ל"מאדר פאקר". לבוש בבגדי סאדו-מאזו הוא מתכנן נקמה כואבת במיוחד אחרי שאביו המאפיונר חוסל בסוף הסרט הראשון. "מאדר פאקר" מנסה ללמוד אומנויות לחימה אבל מגלה שהכוח שלו הוא לא בשרירים או במוח, אלא העובדה שיש לו הרבה מאוד כסף והוא יכול לגייס פושעים שונים.בעזרת ג'ון לגוויזמו המגלם את שומר ראשו המתפקד יותר כסוג של בייבי סיטר, השניים מתחילים לאסוף סביבם שלל דמויות קרימינליות, ביניהם השרירנית בעלת התארים הבינלאומיים, הישראלית אולגה קורקולין. העולה הלא חדשה מגלמת את אחת הדמויות האכזריות והאלימות בסרט - "אמא רוסיה" - וגונבת בקלות את ההצגה בעזרת הנוכחות הגרוטסקית שלה והסיטואציות הקומיות האלימות שהיא לוקחת בהן חלק.אורך הסרט "קיק אס 2" הוא 113 דקות אבל הן חולפות כל כך מהר שזה מרגיש כאילו הסרט קצר בהרבה. למעריצים השרופים אפילו מומלץ להשאר עד סוף הכתוביות כי יש הפתעה קצרצרה בסופן. בהחלט אחד הסרטים הכייפים של שנת 2013.
קיק אס 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1421/06/2017 01:43:03
6/10אייקון ציון
סרט חובבני וסביר !!! השחקנים לא רעים בכלל, הצילום מעולה, הפס-קול נהדר, האקשן והפעלולים מלהיבים ואלימים במיוחד, הבדיחות משעשעות מאוד והדיאלוגים די מעניינים אבל התסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות ולפעמים טיפה נמרחים מדי. בקיצור, אפשר לראות !!!
שם: nanaגיל: 2931/12/2016 22:38:07
8/10אייקון ציון
אלים וכייפי מאוד. לא טוב כמו הראשון אך ממש לא מאכזב, מומלץ לכל מי שאהב את הראשון. ג''ים קארי אולי שנא את הסרט למרות שהוא השתתף ,אך מאוחר מדי!! הוא נתן הופעה מושלמת שהוא כבר לא יכול להתחרט עליה ולנו נשאר רק להינות. מומלץ בחום
שם: rotem590גיל: 1722/02/2016 16:34:08
8/10אייקון ציון
אחלה סרט, מצחיק ומהנה. זורם בקצב נהדר ומשחק טוב. לדעתי הראשון היה קצת יותר טוב, אבל בגדול אחלה סרט.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט