אקדח כפול ביקורת סרט

2Guns Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אקדח כפול":
"שילוב מוצלח בין סרטי "נשק קטלני" וסרטי הפשע בסגנון טרנטינו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר 2Guns
משחק מארק וולברג, דנזל וושינגטון, ג'יימס מרסדן, פאולה פאטון, פיל פקסטון במאי/ת בלטזאר קורמקור  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאקדח כפול מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הנאה כפולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מה לבמאי האיסלנדי בלתזר קורמקור ולשמש הקופחת על ראשם של גיבורי סרטו בגבול מכסיקו/ארה"ב ? מדוע דווקא הוא נבחר לביים את הסרט "אקדח כפול" ? התשובות טמונות כנראה במארק וולברג שמאד נהנה לעבוד איתו בסרט "המבריח" משנת 2012 ופשוט הביא אותו איתו. בכל מקרה, לעומת שיתוף הפעולה הראשון שלהם שהיה רציני, אפלולי ומשעמם למדי הסרט החדש הוא ההפך המוחלט. למרות האלימות הוא בעל טון קומי ובעיקר מספק 109 דקות משעשעות עמוסת פעולה, הומור ומתח.הסרט שמבוסס על רומן גרפי מאת סטיבן גרנט מפגיש לראשונה את דנזל וושינגטון עם מארק וולברג. וושינגטון זכה פעמיים באוסקר על הופעותיו המאוד רציניות בסרטים "גלורי" ו"יום אימונים מסוכן" ובדרך כלל הדמויות שהוא מגלם נטולות הומור עצמי כמו הטייס השיכור בסרט “הטיסה". וולברג מפגין לאחרונה הומור עצמי בסרטים כמו “טד", "רווח וכאב" אבל הוכיח שהוא מסוגל להיות שחקן איכותי בסרטים "פייטר" ו"לילות בוגי". באופן מפתיע למרות הנוכחות של שני כוכבי הקולנוע הסרט "אקדח כפול" רחוק מלהיות יצירה איכותית או חשובה. להפך, מדובר בקומדיית אקשן נוסחתית למדי המזכירה את "נשק קטלני" או את סרטי הפשע שנוצרו בעקבות הצלחת "ספרות זולה".
וושינגטון מגלם את הסוכן ברשות ללוחמה בסמים רוברט "בובי" טרנץ' ואילו וולברג הוא מרקוס "סטיג" סטיגמן - קצין במודיעין הימי של ארצות הברית. שניהם סוכנים סמויים המנסים להפיל ברון סמים, אבל לא יודעים אחד על השני. "בובי" בטוח ש"סטיג" עבריין וההפך. ככה הם מבלים יחד במשך חודשים ארוכים כאשר הם מנסים לרכוש את אמונו של "פאפי", גנגסטר מכסיקני רצחני. אבל אז הם עתידים לגלות שיש אנשים הרבה יותר מסוכנים כמו סוכני CIA מושחתים, קצינים מושחתים בצבא האמריקאי וגם סוכנים מושחתים ברשות ללוחמה בסמים. מסתבר שהשחיתות במוסדות החשובים ביותר בארה"ב הרבה יותר חמורה מהגנגסטר המכסיקני, מה שיוביל את שני הסוכנים לשתף פעולה כדי לחשוף את האמת.לצד שני כוכבי הקולנוע ניתן למצוא שלל שחקנים מוצלחים במיוחד בתפקידי משנה, כגון ג'יימס מרסדן, ביל פאקסטון, פרד וורד, אדוארד ג'יימס הולמס, פאולה פאטון ועוד. "אקדח כפול" הוא בידור מוצלח לכל מי שמחפש לנקות את הראש עם הרבה אקשן והומור. כבר צפינו בשלל סרטים מסוג זה על שני אנשי חוק שלא ממש מחבבים אחד את השני הנאלצים לעבוד יחד כדי לדפוק את המערכת שסידרה אותם. למרות זאת, התוצאה מבדרת והסרט מצליח לעבוד ולעיתים להפתיע עם שלל סיטואציות קומיות וסצנות פעולה כייפיות במיוחד.
אקדח כפול - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2310/03/2014 17:30:27
8/10אייקון ציון
כיף כפול. עלילה קצת הזויה אך המוצר הסופי הוא 109 דקות מצחיקות ומלאות אקשן.8 בסולם statham.
שם: Mגיל: 5423/01/2014 19:23:55
4/10אייקון ציון
עלילה הזויה ברמות על, אין דברים כאלה.... הסיום עוד יותר הזוי מהעלילה אם בכלל אפשר... הדמויות חמודות וכל הזמן קוראים דברים... אבל פרט לבלגן הטוטאלי ולאקשן ללא הפסקה... כל כך מיותר שחבל עלה זמן...
שם: יניבגיל: 3520/11/2013 09:19:40
9/10אייקון ציון
סרט פעולה קומי מוצלח מאוד! ראינו כבר המון סרטים של צמד גאנרים שמחסל כל מה שזז... הרעיון לעוס ונדוש, אבל הסרט הזה משעשע וקולח בצורה יוצאת דופן עם משחק מאוד אמין וכיפי של וולברג ו-וושינגטון. העלילה בסרטים כאלו היא משנית ולא בנויה טוב, כאן דווקא יש עלילה סולידית ומחזיקה מעמד לכל אורך הסרט. הבדיחות בנויות טוב ומשתלבות טוב בעלילה. לא סתם הסרט הזה היה שובר קופות בארה"ב בקיץ האחרון... מומלץ בחום!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט