הרקולס ביקורת סרט

Hercules Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הרקולס":
"הרקולס החדש מפתיע לטובה כסרט קיץ קליל המודע לעצמו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hercules
משחק דווין ג'ונסון, איאן מקשיין במאי/ת ברט ראטנר  
הרפתקאות
ביקורת סרט להרקולס מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קייצית מבדרת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע74.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ברט ראטנר (סרטי שעת שיא, "דרקון אדום" , "אקס-מן: המפלט האחרון" "ו" מיליארד סיבות לשוד"). הוא מסוג הבמאים שאתם יכולים לסמוך עליהם שיספקו מוצר קולנועי הוליוודי מבדר ועשוי היטב. גם אם סרטיו הם לא יצירות חשובות, הם עדיין מספקות את הסחורה שלשמה קניתם כרטיס לסרט - 90 דקות של אסקפיזם טהור. הוא חובר לראשונה לתסריטאי המתחיל ריאן קונדל ולתסריטאי הותיק אוון ספילוטופולוס המוכר בעיקר מתסריטים לשלל המשכונים לסרטי אנימציה של אולפני דיסני, ומספק לנו מבט משועשע על המיתולוגיה של "הרקולס".מוצר הצריכה ההוליודי הקייצי התורן נשען על אחת משתי חוברות קומיקס פחות מוכרות ומוערכות של סטיב מור הבריטי שנפטר במרץ האחרון. חוברות הקומיקס הרבה יותר רציניות מהמוצר הקולנועי שיש בו שפע של הומור והוא מתנהל בקלילות יחסית (זאת למרות שלל סצנות קרב אלימות). ראטנר מנסה להמציא מחדש את המיתולוגיה ובעצם חושף לפנינו ש"הרקולס" לא באמת היה בנו של זאוס אלא לוחם מבריק עם שותפים מוכשרים ואמיצים לא פחות ממנו שספקו לו עזרה. היה לו גם אחיין שידע למכור להמונים שלל סיפורים מפתים ומפארים על כוחו רב העוצמה של הלוחם.
מוצר הצריכה ההוליודי הקייצי התורן נשען על אחת משתי חוברות קומיקס פחות מוכרות ומוערכות של סטיב מור הבריטי שנפטר במרץ האחרון. חוברות הקומיקס הרבה יותר רציניות מהמוצר הקולנועי שיש בו שפע של הומור והוא מתנהל בקלילות יחסית (זאת למרות שלל סצנות קרב אלימות). ראטנר מנסה להמציא מחדש את המיתולוגיה ובעצם חושף לפנינו ש"הרקולס" לא באמת היה בנו של זאוס אלא לוחם מבריק עם שותפים מוכשרים ואמיצים לא פחות ממנו שספקו לו עזרה. היה לו גם אחיין שידע למכור להמונים שלל בדיות על כוחו רב העוצמה של הלוחם.דוויין "דה רוק" ג'ונסון מגלם את "הרקולס" ומייצר דמות משעשעת המזכירה במידה את ארנולד שוורצנגר בקונן הברברי. את שותפיו מגלמים שחקנים נורווגים ובריטים, ביניהם רופוס סיוול הבריטי שבדרך כלל מגלם את הרע ולפתע הוא בצד של הטובים, אינגריד בולסו ברדל הנורבגית ואקסל הני הנורבגי כוכב "ציידי ראשים" (המומלץ מאוד ומוקרן בסינמה סיטי בימים אלו). איאן מקשיין הבריטי מסרטי שודדי הקריביים ורייס ריצ'י הבריטי הצעיר המגלם את האחיין.
דווקא בצד של האנשים הרעים לוהקו שחקני אופי משובחים כגון פיטר מולן, ג'וזף פיינס וג'ון הארט הותיק. שלושתם נראים מאוד משועשעים מהתפקידים שהם מגלמים ועושים זאת בהנאה מרובה. אפילו בסצנות הדרמטיות בסרט נראה כאילו חצי חיוך מרוח על שפתיהם. כמה פעמים יוצא להם לגלם אנשים רעים שהגדרת האופי שלהם היא תהיו תככנים ומנייקים ככול האפשר?הישגים רבים לסרט "הרקולס": אורכו רק 98 דקות, כלומר הוא קצר יותר ממרבית סרטי הקיץ האיומים המוקרנים כרגע בקולנוע. הוא הרבה יותר טוב מאסון הטבע "הרקולס: האגדה מתחילה" שהוקרן בינואר בבתי הקולנוע. הוא ערוך בצורה קצבית, מהירה ולא מבזבז זמן על טקסטים מיותרים. הסרט רווי סצנות קרב עשויות היטב. התלת מימד מוצלח, כלומר נעשתה חשיבה חכמה על השימוש בו. שלל כלי נשק, מפלצות, חיילים ושלל חפצים המתעופפים לכיוון הקהל ומספקים תחושת פארק שעשועים אחד גדול.
הרקולס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4628/03/2020 22:09:27
8/10אייקון ציון
סרט אקשן קומי מעולה עם דווין ג''ונסון שמתאים לתפקיד כמו כפפה ליד. שיחזור תקופתי של קרבות מרהיבים, ממש הסרט למי שמתגעגע למשחקי הכס.
שם: Roei_Pגיל: 1725/07/2015 16:20:08
6/10אייקון ציון
סרט אקשן נחמד אך עם עלילה צפוייה. סך הכל סרט שטוב להעביר איתו את הזמן ומשחק סביר מצד דווין ג''ונסון.
שם: ביימקסגיל: 917/01/2015 09:01:12
8/10אייקון ציון
הרקולס סרט עם הרבה אקשן ועלילה מותחת
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי הרפתקאות
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט