איך להיפטר מהבוס 2 ביקורת סרט

Horrible Bosses 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "איך להיפטר מהבוס 2":
"סרט המשך פחות מוצלח אבל עדיין מבדר בעיקר בזכות השחקנים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Horrible Bosses 2
משחק ג'ייסון בייטמן, ג'ייסון סודקיס, ג'ניפר אניסטון, כריסטוף וואלץ במאי/ת שון אנדרס  
קומדיה
ביקורת סרט לאיך להיפטר מהבוס 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"משעשע מסוגו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ז'אנר הקומדיות על גברים בשנות השלושים והארבעים לחייהם המתנהגים כמו בני נוער חרמנים עם IQ נמוך במיוחד, לא עומד להיעלם מעולמנו בשנים הקרובות. ההוכחה היא שהסרטים הנ"ל פשוט שוברים קופות ואף זוכים לסרטי המשך. אחת הדוגמאות הבודדות הראויות בז'אנר הוא הלהיט "איך להיפטר מהבוס" משנת 2011 שהיה להצלחה מסחררת בארה"ב ובעולם עם הכנסות של מעל ל-300 מיליון דולר. שלוש שנים לאחר מכן אולפני וורנר מאחדים את צוות השחקנים מהסרט הראשון אבל זונחים את צוות היוצרים המקורי ומעבירים את הפרויקט לידיו של שון אנדרס, מי שאחראי על האסון "זה הבן שלי" בכיכובו של אדם סנדלר.התוצאה היתה יכולה להיות הרבה יותר גרועה אבל נראה שהסרט מצליח להעביר 108 דקות בלי שיתרחש איזשהו נזק מנטלי למה שנמצא בתוך הגולגולת של הצופה. שלושת הכוכבים של הסרט הראשון: צ'ארלי דיי, ג'ייסון בייטמן וג'ייסון סודקיס נפטרו מהבוסים שלהם ועכשיו הם חולמים להיות הבוסים של עצמם. אחרי הופעה טלוויזיונית מביכה למדי בתכנית בוקר הם מקבלים את הטלפון המיוחל. כאשר הם מגלים שהם נפלו קורבן לתרמית שתגרום להם להפסיד את כל ההשקעה שלהם ולהסתבך בחובות שמהם לעולם לא יוכלו לצאת הם מחליטים לחטוף את בנו של אותו מיליונר חסר לב.
יש לציין לטובה את הכימיה בין שלושת השחקנים ובינם לבין שאר הקאסט. חוזרים לגלם את הבוסים לשעבר - קווין ספייסי היושב הפעם מאחורי סורג ובריח אבל עדיין מרושע וג'ניפר אניסטון בתפקידה הקומי המבריק כרופאת שיניים נימפומנית. ג'יימי פוקס חוזר לגלם את העבריין עם שפע העצות. מצטרפים לקאסט כריסטוף ואלץ (זוכה פעמיים באוסקר על תפקידיו הבלתי נשכחים ב"ממזרים חסרי כבוד" "ג'אנגו ללא מעצורים") וכריס פיין ("מסע בין כוכבים") המגלם את בנו המפונק. שניהם ליהוקים מדויקים ומוצלחים במיוחד.הסרט עצמו לא מחדש דבר. הוא בעיקר חומר ראוי לצפייה אם רוצים לנקות את הראש בעזרת הומור קליל ולא מורכב אחרי יום עבודה ארוך ומתיש. מרבית ההומור איננו מביך וגם אם אין בו דבר חדש הוא עדיין משעשע ובחלקו אף מצחיק. נראה שאנדרס ושותפו לכתיבה ג'ון מוריס נזהרו לא לצנוח לתוך התהום ולהתרסק כמו החוויה הלא סימפטית שלהם בקיץ 2012 עם הקומדיה האיומה של סנדלר. מיועד למי שאהב את הסרט הקודם ובכלל למי שחובב קומדיות אמריקאיות קלילות על גברים ילדותיים.
איך להיפטר מהבוס 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: פיניגיל: 4104/11/2015 21:05:30
7/10אייקון ציון
סרט חביב ביותר . אמנם ישנם כמה בדיחות נמוכות אבל בסך הכל הוא זורם ומהנה לצפיה בבית מתחת לפוך .
שם: מו רזגיל: 1218/10/2015 22:52:19
7/10אייקון ציון
סרט כיפי ומשעשע מאוד !!! לפעמים ממשעמם אך רוב הסרט עושה את העבודה שלו מעולה. יש בדיחות קורעות בסרט ובדיחות שבכלל לא הצחקו אותי. קחו את זה בחשבון שהוא לפעמים קורע ולפעמים בכלל לא. די כדאי לראות.
שם: anipoגיל: 4310/10/2015 19:45:29
8/10אייקון ציון
קומדיה טובה ותזזיתית למרות שלא קורעת מצחוק. שלושה חברים נאיביים שמאסו בלהיות כפופים לבוסים שלהם רוצים לעשות כסף בכוחות עצמם. אחרי שנעקצו ע"י איש עסקים מיליונר ובנו העסק הולך ומסתבך. שווה צפיה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט