בובספוג מכנס מרובע: הסרט ביקורת סרט

The SpongeBob Movie Movie Review

תמונת כתבזוהר צלח על "בובספוג מכנס מרובע: הסרט":
"בחירה מצוינת לבילוי משפחתי בקולנוע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The SpongeBob Movie
משחק אנטוניו בנדראס, סלש במאי/ת פול טיבית  
קומדיה
ביקורת סרט לבובספוג מכנס מרובע: הסרט מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"מטורף ומצחיק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"בובספוג מכנסמרובע" היא ללא ספק אחת מסדרות הילדים הפופולריות ביותר שנעשו מאז ומעולם. בובספוג, יחד עם פטריק, סקווידוויד, מר קראב וסנדי צ'יקס, מככבים כבר 12 עונות בערוצי הטלוויזיה ברחבי העולם ועדיין מצליחים להדביק למסך מיליוני ילדים וגם את אחיהם הגדולים, הוריהם ובעצם כל מי שצפה בסדרה ונשבה בקסם שלה. ההומור המטורף, שפונה לקהל הצעיר משתלב גם עם בדיחות שמתאימות לקהל קצת יותר מבוגר, מה שהופך את בובספוג לסדרה חוצת קהלים. לאחר ההצלחה היחסית של הסרט מ-2004, בובספוג חוזר למסך עם סרט נוסף ומבטיח לשלב גם לייב-אקשן של הדמויות המוכרות בדומה לסרטי "הדרדסים".הסרט נפתח בלייב אקשן שבו אנחנו רואים את הפיראט זקן-בורגר (בקולו של אנטוניו בנדראס), ששם את ידו על ספר קסום שכל מה שכותבים בו מתגשם. הספר מספר את הסיפור של בובספוג שחי בביקיני בוטום ועובד במסעדת "הסרטן הפריך" אצל מר קראב וגם עוזר לו לשמור על הפורמולה הסודית לקציצות של מר קראב. לאחר שפלנקטון כמעט ומצליח לגנוב את הנוסחה לקציצות הסרטן, בובספוג תופס אותו אך בדרך קסם הנוסחה נעלמת. בעקבות היעלמותן של קציצות הסרטן הטעימות מביקיני בוטום, תושבי המקום גורמים לכאוס של ממש. בובספוג יחד עם פטריק, סקווידוויד, מר קראב, פלנקטון וסנדי יוצאים למסע להחזרת הנוסחה האהובה.
הדבר הבולט ביותר בסרט הוא הנאמנות לסדרה - כמו בסדרה גם בסרט מר קראב עדיין קמצן (מה שעולה לו בסופו של דבר בפורמולה הסודית) פטריק עדיין טיפש (למרות השינוי הגדול שחל בו בגלל היעדר קציצות הסרטן) וגם שאר הדמויות ממלאות את אותו מקום שהן ממלאות בסדרה. התוצאה מצחיקה ומטורפת.ההומור הלא שגרתי והמשוגע שמאפיין את הסדרה נמצא בסרט כבר מתחילתו. כבר בפתיחה אנחנו רואים את פלנקטון מנסה לגנוב את מתכון הקציצות ממר קראב ובובספוג בסיקוונס מלחמה מטורף, מצחיק ומקורי. השימוש באנימציה תלת מימדית לדמויות מהסדרה שנראה רבות בטריילר קצת מטעה, מכיוון שאנחנו נתקלים בו לראשונה במערכה השלישית.
הרעיון לשימוש בתלת מימד עושה רק טוב לסרט ועוזר ליוצרים לקחת את הרעיונות של הסדרה צעד אחד קדימה. בלי לתת יותר מדי ספוילרים אציין שהסצנות שבהם מעורב דולפין החלל הן מהמצחיקות ביותר שראיתי בקולנוע בשנים האחרונות. גם סצנות האקשן בסוף הסרט בהן החבורה מקבלת כוחות על עשויות בצורה טובה.עם זאת למרות שמדובר בסרט מוצלח הוא מרגיש כמו פרק ספיישל בסדרה ולא מרגיש כמו סרט העומד בפני עצמו . מלבד אולי השימוש באנימציה תלת מימדית אין שום הצדקה קולנועית לסרט ושום דבר ייחודי ושונה מהסדרה עצמה. אך כמובן שהקופות מוכיחות אחרת לאחר שהסרט גרף עד כה 250 מיליון דולרים ברחבי העולם.לאור ההיצע הדל של סרטי ילדים בפורים הנוכחי "בובספוג" הוא אפשרות לא רעה בכלל לבילוי קולנועי לכל המשפחה בו גם ההורים וגם הילדים ימצאו עצמם צוחקים ונהנים מבובספוג והחבורה שמצליחים, גם אחרי 16 שנים, להצחיק אותנו.
בובספוג מכנס מרובע: הסרט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: שמסגיל: 1512/03/2016 21:37:01
10/10אייקון ציון
אחד מסרטי האנימציה המוצלחים בשנים האחרונות. אין ספק כי הסרט והסדרה של בובספוג זה רק לילדים. בגלל זה הסרט הזה מומלץ באופן מפתיע יותר למבוגרים לילדים ואני אומר את זה בעיקר כי באולם היו יותר מבוגרים מילדים. יש בסרט הרבה בדיחות שיצחיקו ילדים וגם מבוגרים. שווה לראות
שם: דודגיל: 1330/01/2016 10:10:34
8/10אייקון ציון
סרט מדהים, נהנתי כל רגע, במיוחד כשהם היו ביבשה, מומלץ מאוד לראות.
שם: מור רזגיל: 1224/09/2015 17:42:05
8/10אייקון ציון
סרט קליל, חמוד וכיפי במיוחד. עלול לשעמם לפעמים אך עדיין משעשע ומהנה במיוחד.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט