הפמליה ביקורת סרט

Entourage Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "הפמליה":
"המשך מהנה אך מיותר למדי לסדרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Entourage
משחק אדריאן גרנייר, ג'רמי פיבן, היילי ג'ואל אוסמנט, קווין דילון, קווין קונולי, בילי בוב ת'ורנטון במאי/ת דאג אלין  
קומדיה
ביקורת סרט להפמליה מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"חביב ומיותר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"אם הסרט יצליח אשמח גם לעשות טרילוגיה", אמר יוצר הסדרה "הפמליה" ובמאי הסרט המבוסס עליה, דאג אלין, לפני צאת הסרט לאקרנים. לאור הכנסות הפושרות בקופות נראה כי טרילוגיה שכזו נחסכה מאיתנו וטוב שכך. "הפמליה" הייתה סדרה קומית מהנה של HBO שהעבירה חצי שעה של פאן חסר יומרה. הבעיה היא שאלין לא יודע מתי לעצור. הסדרה המקורית נמשכה 8 עונות, הרבה מעבר לשיאה, וכעת ארבע שנים בלבד אחרי שהסתיימה יוצא סרט ההמשך למעללי ויני צ'ייס, ג'וני דרמה, אריק, טרטל וסוכן העל ארי גולד ומזכיר לנו שלא היה יותר מדי למה להתגעגע.עלילת הסרט ממשיכה זמן קצר לאחר תום אירועי העונה השמינית, כשאנו פוגשים את צ'ייס על ספינת פאר לאחר שנפרד מאשתו בתום תשעה ימי נישואים. לא עוברת דקה עד שויני מקבל את הטלפון הגורלי מארי, שהפך בינתיים למנהל אולפן קולנוע מצליח, שמודיע לו על פרויקט חדש - חידוש לסרט "ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד" בו הוא רוצה שהכוכב ישחק. ויני מסכים בתנאי שיינתנו לו מושכות הבמאי ומכאן מלווים אותו חבריו הנאמנים בהפקה שיוצאת מכלל שליטה וחורגת מהתקציב הקבוע. כדי להגדיל את התקציב נאלצת החבורה להתמודד עם בנו של בעל המניות מטקסס (היילי ג'ואל אוסמונט, שגדל מאז ימי "החוש השישי", בתפקיד הטוב בסרט), שמעוניין לכפות שינויים על הגרסה הסופית של סרטו של צ'ייס.
הבעיה העיקרית ב"פמליה" היא ההרגשה שלא מדובר בסרט קולנוע כי אם בעונה תשיעית דחוסה שעלתה למסך הגדול. החבורה הצעירה שהכרנו מקווינס כבר בת 35 ועדיין מתנהגת כמו חבורת צעירים חסרי מנוח שרודפים אחרי כל בחורה בסביבה. המסיבות, הסמים והסקס עדיין נמצאים בשפע, אבל ניכרת תחושת עייפות מהדמויות ומחזור של תכני הסדרה.הסרט לא באמת מעביר ביקורת על השיטה ההוליוודית, אלא יותר נהנה לארח חבורה בלתי נגמרת של כוכבים לשניות ספורות (כולל ליאם ניסן שאחראי לבדיחה הטובה בסרט) והעלילה שלו מתקדמת בעצלתיים תוך הכנסת מספר רב מדי של עלילות משנה הנוגעות ליחסיהם של אריק וסלואן, טרטל ומתאבקת UFC וכמובן ג'וני דרמה, שממשיך לנסות לפרוץ בתחום המשחק ונאלץ להתמודד עם הצלחה לא צפויה בשל סרטון פורנוגרפי שלו שדולף לרשת.
יחד עם זאת מי שנהנה מהסדרה, סביר להניח שיהנה גם מהסרט. הדמות של ארי גולד מבריקה כהרגלה ואחראית לכמה מהרגעים הקומיים הטובים בסרט, הדינמיקה בין הדמויות עובדת והופעות אורח של דמויות משנה מהסדרה מספקות את הסחורה למעריצי הסדרה.לא מספיק זמן עבר מאז ש"הפמליה" ירדה מהמסך הקטן עד שסרט הקולנוע שלה יצא לאור והיא אינה מהווה יותר מפרק ארוך במיוחד, חביב ומצחיק לעיתים של הסדרה. הסרט לא מבייש את הפירמה, אבל גם לא מצדיק את קיומו. נדמה כי מקומו המתאים יותר היה בספיישל מיוחד של HBO בטלוויזיה מאשר כסרט קולנוע בהפצה רחבה.
הפמליה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nanaגיל: 2902/10/2016 16:36:08
7/10אייקון ציון
כיפי וחביב. אמנם הסרט התקבל בביקורות שליליות אבל קשה להתווכח על זה שיש בסרט כיף בלתי פוסק גם אם הוא לא חכם במיוחד. אחד הדברים שאהבתי בסרט שהם התאימו לכך שלא צריך לראות את הסדרה בשביל להבין את הסרט(אבל אם ראיתם את הסדרה אז אתם עוד יותר תהינו) ויש בסרט הצגת דמויות כמו בסרט בפני עצמו. משחק מצוין של כל הקאסט. לא סרט השנה וגם לא סרט החודש אבל מצופה לכם הנאה
שם: ערןגיל: 4704/12/2015 22:37:09
5/10אייקון ציון
דרמה קומית שהיא לא ממש דרמה ולא ממש מצחיקה.... כוכב קולנוע וחבריו נאבקים להצלחת סרט הקולנוע החדש ...אני מקווה שאותו סרט טוב יותר מהסרט הזה....
שם: kermit1גיל: 3522/11/2015 22:08:45
10/10אייקון ציון
אחלה קומדיה שבעולם. אבל מתאים בעיקר למי שראה ועקב אחרי הסדרה אחרת קשה להתחבר לבדיחות הפנימיות ולהתרחשויות. מעבר לזה, מדובר בסרט משעשע שלא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות ובא לתת מענה לרעב של צופי הסדרה לעוד קצת מויני צ''ייס ומחבר מרעיו המצחיקים. הרבה זמן לא צחקתי ככה בקומדיה מהשטויות שהם עושים שם.
קישורים
חץ הפמליה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט