צמרמורת ביקורת סרט

Goosebumps Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "צמרמורת":
"עיבוד קליל לסדרת הספרים המפורסמת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Goosebumps
משחק ג'ק בלאק, איימי ראיין, אודיה רש במאי/ת רוב לטרמן  
קומדיה
ביקורת סרט לצמרמורת מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"אימה לייט"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע63.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די29.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי עשרות ספרי אימה לבני הנעורים וסדרת טלוויזיה מגיעה סדרת "צמרמורת" של הסופר אר אל סטיין למסך הגדול. רוב לדרמן שאחראי על הסרט המביך "מסעות גוליבר" שב לעבוד עם ג'ק בלאק, שכיכב באותו סרט מושמץ.זק (דילן מינט ,עוד יפיוף הוליוודי רגיש) מגיע עם אימו (איימי ריאן הנהדרת בתפקיד מבוזבז לגמרי) לשכונה החדשה. בבית ממול הוא פוגש את אנה היפה (השחקנית ממוצא ישראלי אודיה רש), ואת אביה הלחוץ (ג'ק בלאק). בערב אחד כשנדמה לזק שאביה של אנה מכה אותה הוא מזמין משטרה ולהפתעתו היא נעלמת. בצעד נועז בסגנון גיבורי "סקובי דו" פורצים זק וחברו צ'אמפ לביתה ומגלים עשרות ספרי "צמרמורת" נעולים. אחרי שהם פותחים בטעות את אחד הספרים הם מבינים שכל הנבלים מעלילות האימה לכודים בספרים ואבוי, כל הספרים נפתחים ומפלצות העולם יוצאות לשחר לטרף בלב הפרבר האמריקאי.
זו לא הפעם הראשונה בה כשמעבדים ספר או סדרת טלוויזיה לסרט מנסים לעשות זאת בגדול. נדמה שגם יוצרי "צמרמורת" החליטו לפתוח באש אוטומטית על הצופים ולהפיל עליהם את כל הנבלים והמפלצות שאי פעם נולדו. איש זאב? יש. גמל שלמה ענק? יש. בובה מדברת רצחנית? יש. ועוד עוד. האם יצליחו גיבורינו להציל את העולם מהמפלצות? האם זק ואנה יתאחדו שוב? והאם סקובי דו ושגי יחליפו רכב אי פעם? אכן שאלות קשות.לזכותו של הסרט ייאמר שהוא אינו לוקח את עצמו ברצינות, אך לטעמי כחובב אימה מושבע הניסיון לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה (כלומר להפחיד אך לא ממש לזעזע), אינו בדיוק צולח והמאבק עם המפלצות הופך למעייף. אני מודע לעובדה שהסרט מיועד לבני הנעורים אך גם סדרה כמו "באפי" כיוונה לבני נוער ושם העיסוק ברעים הגיע לרמות תובנה עמוקות ומאתגרות. שלא לדבר על יצירותיו של ווס קרייבן ז"ל ("צעקה"), שהראו שניתן להפיק סרטי אימה אינטליגנטיים לבני הנעורים וגם להפחיד כהוגן את הצופה.
בסופו של דבר מדובר במוצר די אנמי שמתאים לצערי לרוב מוצרי Young Adults הרדודים ששולטים בכיפה הוליוודית וחסרים נשמה ועומק. מי שמחפש עקצוצים קלילים אולי ימצא אותם. מי שרוצה לחוש צמרמורת עדיף שיחפש אותה במקום אחר.
צמרמורת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ערןגיל: 4701/04/2016 10:19:16
9/10אייקון ציון
סרט הרפתקאות מצויין לכל המשפחה המבוסס על סדרת הספרים של צמרמורת ומקים לחיים את כל הדמויות הסדרה . אקשן לעניין לכל אורך הדרך , עשוי מצויין ומשוחק מצויין. שווה לראות
שם: עמיחיגיל: 1509/12/2015 10:56:18
6/10אייקון ציון
סרט סבבה לגמרי שמתאים במידה לגילאים טובים השחקנים שם מצויינים סרט שמומלץ לילדים קטנים למרות שלפי דעתי אנשים ונערים ישתעממו בקלות מהסרט הזה
שם: רום כהןגיל: 1325/11/2015 15:04:26
10/10אייקון ציון
סרט מהנה ביותר, בתור חובב של סדרת צמרמורת הגעתי עם ציפיות מאוד מאוד מאוד גבוהות ורק נהנתי מהסרט! המשחק של ג''ק בלאק בתור ר.ל. סטיין היה מדהים (וגם הופעת האורח של סטיין הייתה משעשעת) העלילה הייתה נורא מעניינת ומאוד אהבתי את הטוויסט בסוף, ואת המקום שהשאירו לסרט נוסף! בהחלט אחכה ואעקוב אחר סרט ההמשך :)
קישורים
חץ צמרמורת (עמוד סרט)
ג'ק בלאק
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט