



"קומדיה מבריקה"הרגיש לי קצת ילדותי
עוד סרט מוצלח של דיסני. יש לדיסני משהו מיוחד: רק הם יכולים ליצור סרטי אנימציה בכמויות לא רגילות ושכל סרט יהיה מושלם למבוגרים וילדים כאחד. מי שלא יודע מתי ה''''איזכורים'''' לסרטי מבוגרים החלו בסרטי ילדים צריך לצפות בסרט מי הפליל את רוג''ר ראביט משנת 1988 שהיה סרט ילדים ומבוגרים מהנה במיוחד(אגב גם היום הוא סרט שמומלץ לצפייה). הסרט של שמגיסטר הכליל הרבה בדיחות סקס ברורות לחלוטין כולל שיחה אחת שבה נאמרה המילה האסורה וסתמה מינית בין הבלש אדי לדמות המצוירת ג''סיקה. אומנם זה כנראה היה ויהיה הרגע המיני ביותר אי פעם בסרט דיסני. זוטרופוליס לא יכול להציג בדיחות כאלה אך הוא כן מציג בדיחות פנימיות עמוקות שמבוגרים יבינו. כמו על הסנדק או הסצנה שהועתקה משובר שורות. הסרט גם מדבר על גזענות,סקסיסטיות והרבה פמיניזם דבר שלא רגיל בסרטי דיסני ואנימציה באופן כללי. אין ספק שהסרט רווי ההומור של דיסני מספק אותנו שוב ואני כבר לא יכול לחכות לסרט הבא של דיסני.
בגדול, סרט שמעביר את הזמן בכייף יש לסרט כמה בעיות שהפריעו לי מאוד, מנקודת מבט של אדם בוגר 1. זה סרט אלים. יש שם כמה קטעים שאפילו הבהילו אותי, ולא הייתי רוצה שהילדים שלי יראו אותו בגלל זה 2. הומור לא מצחיק. בעיקרון מדובר בקומדיה, אבל מאחר והבדיחות הן מאוד אמריקאיות, משהו בהן מרגיש לא אותנטי וטבעי. זה קצת מביך כשסרט מנסה להצחיק אבל לא מצליח. ראיתי את הסרט פעם שנייה עם חבר וגם הוא לא צחק מההומור, חוץ מקטע אחד בלבד. 3. עלילת הסרט זורמת מהר מדי. הסרטים המצוירים של פעם היו הרבה יותר איטיים מה שאפשר יותר הנאה והבנה של התוכן. אני פשוט מרגיש באיזשהו שלב שאני מאבד את עלילת הסרט. מוח של ילד עדיין מתפתח בגיל צעיר, ולהפציץ אותו בכל כך הרבה תכנים בזמן יחסית קצר זה פשוט טעות. זה כאילו הסרט על ספידים. מה שמחפר על כל זה הוא האווירה הנעימה, הצבעוניות והאנימציה המקסימה, וזה הקלף של הסרט. בגדול, אל תתנו לילדים לראות את הסרט הזה ללא השגחה של הורה. אני מאמין שהילדים יהנו
בדרך כלל אני לא טיפוס של סרטי אנימציה אבל התאהבתי רשמית בסרט זה.הרבה מחברי אמרו לי:"זטרופוליס הוא הסרט שממוקם במקום השני בשוברי הקופות של דיסני". ועכשיו אחרי שראיתי אני שמחה להגיד שהסרט נראה כממוקם במקום הראשון בשוברי הקופות.התאכזבתי...*מומלץ בחום לכל המשפחה*
סרט נחמד וחביב, עם מסר מאד חשוב בעידן של היום. מומלץ עד גיל 10 לדעתי