החיים הסודיים של חיות המחמד ביקורת סרט

The Secret Life of Pets Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "החיים הסודיים של חיות המחמד":
"רעיון מבריק אבל בחירות תסריטאיות פשוטות משאירות אותו צפוי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Secret Life of Pets
דיבוב קווין הארט, אריק סטונסטריט, לייק בל במאי/ת כריס רינאוד, ירואו צ'נאי  
אנימציה
ביקורת סרט להחיים הסודיים של חיות המחמד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"משעשע ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די29.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כל כך רציתי לגלות מה חיות המחמד שלנו עושות כשאנחנו יוצאים מהבית למקום העבודה, בית הספר או סתם לקניות. להפתעתי גיליתי שהבמאי המועמד לאוסקר כריס רנוד והבמאי ירו צ'ני בחרו יחד עם התסריטאים, המפיקים וכל מי שהיה מעורב לצאת להרפתקאה במנהטן עם שלל סיטואציות משעשעות. זה מבדר, אפילו מצחיק, הליהוק מבריק ומיטב הקומיקאים הניו-יורקרים ושחקנים הוליוודים מובילים נמצאים כאן על תקן מדבבים. מנהטן מזמן לא נראתה כל כך טוב בסרט אנימציה. עלות הסרט 75 מיליון דולר ומרגישים כל סנט שהושקע בו. אז למה אני מאוכזב?כי סוף סוף אולפן אנימציה הוליוודי שהוא לא פיקסאר מעז לעשות משהו אחר ויוצא דופן, אבל אז מתגלה שבמקום קומדיה שנונה הנשענת על תסריט ודמויות, סידרו לנו הרפתקה הפועלת לפי הנוסחה ההוליוודית הצפויה ביותר בעולם. שני הפכים השונאים אחד את השני מנסים להפטר איש מרעהו אבל בסופו של דבר מוצאים את עצמם משתפים פעולה נגד אויבים משותפים, כאשר חבריהם המשעשעים מהבניין יוצאים לעזרתם.
ההתחלה המבטיחה חושפת לנו בניין מגורים צבעוני במנהטן. כאשר בעלי הדירות יוצאים למקום העבודה שלהם ומשאירים את חיות המחמד שלהם, אנחנו מגלים שיש להם עולם שלם שאנחנו לא מודעים אליו. הן מבלות אחת עם השנייה, מרכלות על הבעלים שלהן ועל החיות האחרות. יש להן מערכות יחסים ביניהן. השיחות מבריקות והסיטואציות מצחיקות: חברות בין חתולה נהנתנית לכלב ג'ק ראסל טרייר, אוגר שהלך לאיבוד בתעלות המיזוג, כלבת פומרניין לוחמנית המאוהבת בגיבור הסרט ומתגוררת בבניין בצד השני של הכביש ועוד שלל כלבים, חתולים ושאר הולכים על הארבע לסוגיהם.מקס, גיבור הסרט, מגלה ללא התרעה מוקדמת, שהוא אינו מרכז עולמה של קטי הבעלים שלו, כאשר היא מחליטה להביא לביתה את דיוק, כלב רחוב מרושל. במקום לחלוק את הדירה ואת אהבתה של קטי עם עוד כלב, הוא מחליט להיפטר מהשותף החדש לדירה. אבל כאשר שניהם מוצאים את עצמם אבודים ברחובות מנהטן, נמלטים מעובדי תברואה שתפקידם לתפוס חיות המסתובבות בעיר ללא הבעלים שלהם, הם חייבים לאחד כוחות, לשים את המחלוקות בצד ולמצוא את הדרך חזרה אל דירתה של קטי. בדרך הם יפגשו את סנואובול, ארנב לבן קטן בעל מראה מתוק של בובה לתינוקות המתגלה כראש מאפיה של חיות נטושות המתכנן להשתלט על העיר.
לואי סי.קיי. הקומיקאי שהכי מזוהה כרגע עם העיר ניו יורק מדובב את מקס ואילו אריק סטונסטריט ("משפחה מודרנית") מדובב את דיוק, הכלב הנוסף. אלי קמפר ("קימי שמידט") היא קטי הבעלים שלהם. קווין הארט הקומיקאי האפרו-אמריקאי מדובב את סנואובול הארנב הלבנבן. הסתירה בין קולו הצווחני והאלים למראה המתקתק הופכת את דמותו לאחת המצחיקות בסרט. אבל יש מישהי שגונבת את ההצגה: הקומקיאית הניו-יורקית ג'ני סלייט המדובבת את דמותה של ג'ידג'ט, כלבת פומרניין לבנבנה קטנה המתגוררת בבית מטופח של זוג עשיר ומאוהבת במקס. כאשר היא מגלה שהוא נעלם, היא משכנעת את כל חבריה להצטרף למסע חיפוש ואנחנו נחשפים לדמותה הלוחמנית והאמיצה.היתרון הנוסף של "החיים הסודיים של חיות המחמד" על פני סרטי אנימציה אחרים שיצאו הקיץ לבתי הקולנוע הוא שההורים יצחקו לא פחות מהילדים שלהם. חבל שהתוצאה, למרות שהיא מבדרת ומשעשעת, לא מתעלה על פני השבלונות ההוליוודיות הטיפוסיות ובסופו של דבר אין כאן הפתעות חדשות. לפחות הדיאלוגים והדמויות משעשעות, המדבבים נבחרו בחוכמה והאנימציה מרשימה. כסרט קיץ לכל המשפחה או קומדיית פופקורן לשעת ערב זה בהחלט מספיק.
החיים הסודיים של חיות המחמד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יונתןגיל: 1028/12/2016 19:33:17
8/10אייקון ציון
הסרט מספר על כלב בשם מקס שהכל אצלו בחיים כיפי, עד שיום אחד, הבעלים שלו קייטי מביאה הביתה כלב רחוב בשם דיוק, מקס מקנא בדיוק ורוצה להיות היחיד עם קייטי, יום אחד, מקס ודיוק רבים ולא שמים לב, ולוקחים אותם למכלאה עם חיות שברחו מהבית, ואז כל שאר החברים של מקס כמו: גידג''ט, באדי, מל ועוד.. יוצאים להציל אותם, ובזמן הזה הם בורחים מחיות רעות, הולכים לאכול נקנקיות... הסרט מצחיק, וגם הדמויות מגניבות, האנימציה טובה, כל הכיתה שלי מכורה לסרט הזה... (הם לא יודעים שזו העתקה מצעצוע של סיפור...) הוכחות שזו העתקה:מקס-וודי. דיוק-באז. יש את הגיבור ואז מגיע החדש... סנוובול-סיד. הרשע. ושאר החיות-שאר הצעצועים. קייטי-אנדי. צעצועים מפחידים-חיות מפחידות. בקיצור בגלל שהסרט עצמו טוב אז הציון יהיה טוב...
שם: אלינורגיל: 4622/12/2016 09:15:16
2/10אייקון ציון
סרט נוראי!!! מתחיל חמוד מצחיק וענוג וממשיך להיות סרט אלים ולא מתאים לילדים בכלל! גם אם הדמות היא רק ארנב רך וחביב לכאורה... הילדים בגילאי 4 ו5 ממש פחדו. יש שם רגעים אלימים ומפחידים. לא מומלץ בכלל.
שם: .MOR Rגיל: 1321/09/2016 00:00:27
7/10אייקון ציון
סרט חמוד וכיפי !!! האנימציה מרשימה, הדיבוב העברי סביר, הפס-קול מוכר ומהנה ורוב הדיאלוגים בנויים בצורה טובה אבל רוב הבדיחות מאולצות והתסריט ועלילה די צפויים ולא הכי-מקוריים. בקיצור, חיקוי וגימיק נחמד "לצעצוע של סיפור". אפשר לראות בכיף. מומלץ לכל המשפחה !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט