מסיבת נקניקיות ביקורת סרט

Sausage Party Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "מסיבת נקניקיות":
"פרוע, וולגרי, נמוך ומשעשע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Sausage Party
דיבוב סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, אדוארד נורטון, ג'ונה היל, סלמה האייק, פול ראד, קריסטין וויג במאי/ת גרג טירנן, קונרד ורנון  
אנימציה
ביקורת סרט למסיבת נקניקיות מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"בוטה ומצחיק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע47.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די48.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"מסיבת נקניקיות" - כבר השם של הסרט נותן מושג טוב לגבי מה שאתם נכנסים אליו. משחק מילים מטופש אבל משעשע שמשווה בין המאכל לאיבר מין זכרי. בדיחות מסוג זה יחזרו עוד עשרות רבות של פעמים בסרט, כשהלחמניות הן על תקן המקביל הנשי שהנקניקיות יעשו הכל כדי להיכנס לתוכן בהצלחה.גם השמות שעומדים מאחורי הסרט מצביעים על הכיוון אליו הסרט הולך. סת' רוגן, האבא של סרטי הסטלנים, הפיק את הפרויקט ומדבב את התפקיד הראשי. הוא גייס את קייל האנטר ואריאל שפיר תסריטאי סרטו הקודם (והמצחיק) "הלילה שלפני" ואת אוון גולדברג תסריטאי הבית שלו ("סופרבאד", "שכנים"). אליהם הצטרפו במאי האנימציה גרג טירנן וקונרד ורנון ("שרק 2") ולסט המדבבים המצוינים גויסו חבריו לקומדיות הברומאנס הסטלניות ג'ונה היל, מייקל סרה, ג'יימס פרנקו, ביל היידר ופול ראד בחיזוק של אדוארד נורטון כבייגל יהודי סטייל וודי אלן וסלמה הייק כטאקו מקסיקנית לסבית.
עלילת הסרט היא מעין אדפטציה למשל המערה של אפלטון ופרודיה על כל סרטי החפצים/חיות מדברים של דיסני פיקסאר לדורותיהם. מוצרי המזון חיים להם בשמחה בתוך הסופר, מחכים ליום הגאולה בו ייקחו אותם הקונים אל עבר "The great beyond". לאחר שהם מגלים את האמת על המתרחש בחוץ פרנק וברנדה, לחמנייה ונקניקיה, יוצאים יחד עם חבריהם במטרה להציל את עצמם מהגורל הצפוי ולגלות לשאר סוגי המזון את האמת על מטרת קיומם. אלא שממש כמו בני האדם, גם כשהמציאות המזוויעה מבחוץ מתגלה להם הם מסרבים להאמין, נאחזים באמונה עיוורת שתוביל אותם לאבדון.רוגן וחבריו משתמשים בתסריט הפרוע כדי לשלוף בדיחות ביקורתיות וסרקסטיות על אמונה דתית, כפי שמרבית הסרטים ההוליוודיים כלל לא מנסים (פרט ל"דוגמה" המצוין של קווין סמית'). גם הסכסוך הישראלי-ערבי זוכה לטיפול משעשע דרך דמויותיהם של בייגל ולאפה שאחראים לכמה מהבדיחות הטובות בסרט.
"מסיבת נקניקיות" הפך לסרט האנימציה הראשון עם סיווג צפייה R (17 ומעלה) מאז "סאות'פארק הסרט". אלמנטים רבים בין הסרט והסדרה המצליחה אכן דומים זה לזה. הבעיה היא שבעוד סאות'פארק משתמשת בהומור נמוך ופרוע כדי לתקוע חצים מושחזים ומבריקים בתחלואי התרבות המערבית, "מסיבת נקניקיות" משתמש פעמים רבות בוולגריות ובגסות כמטרה ולא ככלי, מכניס קללה או משחק מילים נמוך במקום פאנץ' ומנסה לזעזע את הצופים בסצנות גרפיות במיוחד (חכו לסצנת הסיום).שלא תטעו, הסרט הוא מצחיק, לפרקים מאוד מצחיק. יש בו גגים פרועים ואפילו מבריקים, השימוש באנימציה העשירה לא נופל מתוצרי פיקסאר ועשיר בדמיון, ואם אתם לא נרתעים מהומור שחור ולעיתים נמוך, הצפייה בו היא בהחלט מהנה, במיוחד אם באים בראש הנכון. רק אל תטעו ותביאו את הילדים אליו, הוא פחות הוא יותר מכיל את כל מה שלא תרצו שהם ייחשפו אליו.והערה לסיום: הסרט מתמקד בחבורת נקניקיות ובזוועות שהן נגלות אליהן לאחר יציאתן מהסופר. יכול היה להיות אמיץ הרבה יותר אם הסרט היה לוקח צעד אחד נוסף ומתמקד במה שקורה למוצרים שלב אחד קודם להפיכתן לנקניקיות, אבל אז הוא כבר לא היה קומדיה פרועה ומצחיקה – הוא היה סרט אימה.
מסיבת נקניקיות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: משהגיל: 3324/01/2018 01:08:58
10/10אייקון ציון
סרט אנימציה מצחיק ומשעשע על מזון..ממש סרט מצויין ומעורר תיאבון :)
שם: שמשגיל: 2725/11/2017 09:31:55
3/10אייקון ציון
אחד הגרועים שראיתי. עם הומור אמריקאי מטומטם, סרט מביך ולא מעניין, בקיצור לא מומלץ
שם: יונהגיל: 1122/11/2016 18:54:37
10/10אייקון ציון
הסרט מסיבת נקנקיות מצחיק במיוחד דיבוב מעולה אנימציה מעולה הסרט בוטה במיוחד אבל מצחיק מאוד למרות זאת בסוף הסרט יש קטע של 2 דקות בארך של אורגיה גרפית במיוחד
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט