ברידג'ט ג'ונס בייבי ביקורת סרט

Bridget Jones Baby Movie Review

תמונת כתבערן איצקוביץ על "ברידג'ט ג'ונס בייבי":
"ברידג'ט ג'ונס חוזרת בסערה ואי אפשר שלא להתאהב בה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bridget Jones Baby
משחק רנה זלווגר, קולין פירת', פטריק דמפסי במאי/ת שרון מגוואייר  
קומדיה
ביקורת סרט לברידג'ט ג'ונס בייבי מאת ערן איצקוביץ | מבקר קולנוע
ציון המבקר
"הגעגוע השתלם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני שהפכה לכוכבת, נחשבה רנה זלווגר לשחקנית איכותית שהיה ברור שזה עניין של זמן עד שתיכנס לאיי-ליסט של הוליווד. זה אכן קרה ברגע שזלווגר נכנסה לנעליה של ברידג'ט ג'ונס, ומאותו הרגע הייתה זלווגר לשחקנית שכל אחד רצה לעבוד איתה. היא ניצלה את המומנטום, שיחקה בסרטים רבים ואפילו זכתה באוסקר (על "קולד מאונטן"), אך מאז היא די התרסקה ואפילו נעלמה לכמה שנים. עכשיו היא חוזרת לדמות שעשתה אותה למי שהיא, ברידג'ט ג'ונס, ונראה שהיא פשוט נהנית מכל רגע בסרט החדש בכיכובה של הדמות האהובה.הסרט כולל לא מעט רפרנסים לשני הסרטים הקודמים בסדרה, ובעיקר לראשון שבהם, כמו בסצנת הפתיחה בה ברידג'ט יושבת על הספה בביתה, חוגגת עם עצמה את יום הולדתה ה-43. ברידג'ט שרה לעצמה ברכת "יום הולדת שמח" עם השיר "All By Myself" של סלין דיון ברקע, מכבה נר יום הולדת ובעיקר נכנסת לדיכאון לא קטן. הכוונה בסצנה הזו היא בעצם הכוונה של הסרט כולו: הסרט הראשון היה מצוין, השני היה די צולע, אז בואו נחזור למקורות, וזה אכן מה שקורה עם הבמאית שרון מגווייר, שביימה את הסרט הראשון בטרילוגיה הקומית הזו.
המצב של ברידג'ט בסרט הנוכחי די דומה לזה של הראשון. היא רווקה, (אחרי שהיא ומארק דארסי, הלא הוא קולין פירת' נפרדו), לא ממש מרוצה בעבודה שלה ובעיקר מרגישה את הלחץ המשפחתי להינשא ולהביא ילדים לעולם, כי ידוע שזה הדבר הכי חשוב שיש. בהמשך, פוגשת ברידג'ט את ג'ק, (פטריק דמפסי), אמריקני כריזמטי ויפה תואר איתו היא שוכבת. כמה ימים אחר כך היא פוגשת שוב את האקס מארק, וגם איתו היא שוכבת. נחשו מה? ברידג'ט נכנסת להיריון, והיא לא יודעת מי האבא. מה עושים? כיאה לקומדיה רומנטית, מתאהבים בשני האבות הפוטנציאלים ומחכים ללידה כדי לדעת את זהות האב.הכימיה של זלווגר ופירת' טובה כשהייתה, ממש כמו בשני הסרטים הקודמים, כך שאם התאהבתם בזוגיות שלהם בעבר אתם תמשיכו להתאהב בהם גם הפעם. פטריק דמפסי מביא לדמותו של ג'ק המיליונר טונות של כריזמה וכימיה כיפית ושונה לחלוטין מזו של מארק, וגם בו אתם צפויים להתאהב. כמו ברידג'ט, גם הצופים לא ממש יכולים להחליט במי מהשניים להתאהב: מארק הוותיק והדי צנוני או ג'ק המצחיק והרענן. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות משלו, כאדם וכאב פוטנציאלי, וכל החלטה שברידג'ט תעשה תשבור לה ולנו את הלב בדיוק כמו שהיא תשמח אותנו.
עד הלידה עצמה עוברת ברידג'ט שלל חוויות המתובלות במיטב הקיטש והבנאליות המסורתיים של סרטים מסוג זה. עם זאת צריך להיאמר לזכותו של הסרט שהוא מאוד מודע לעצמו וזורם לגמרי עם הוייב המודרני שלו. הוא יורד על המפיקים הצעירים וההיפסטרים שמשתלטים על מקום עבודתה של ברידג'ט, הוא צוחק על אמה שחושבת שהיא אישה ליברלית עם ראש פתוח אבל מתגלה כשמרנית לא קטנה (ובכך צוחק על כל מי שחושב כך) וגם על כל הדור של ברידג'ט, זה שמנסה להשיג הכל מהכל – ומהר. זה לא המסר הכי חד או חכם בעולם, אבל זה כן בונוס נוסף לסרט המצחיק הזה.וההומור? הוא שם כמעט בכל רגע נתון. בין אם ברידג'ט נופלת בבוץ או אם אחת מחברותיה מדברת בגסות מפתיעה בשידור חי בטלוויזיה, ההומור שבסרט לא מפסיק להתפרץ ולעורר צחוקים רבים, והוא מגיע במינון גבוה במיוחד. כל השלישייה הזו, וגם אמה תומפסון שמפילה מצחוק בתפקיד קטן ומפתיע, יורה את הקטעים המצחיקים כמעט ללא הפסק. הם לא רק מצחיקים, הם גם יודעים לגעת ללב ברגעים הנכונים, ומוסיפים מעט נופך דרמטי לקומדיה שמעלה חיוך על הפנים כמעט ללא הפסקה. נו, בדיוק הדברים שגרמו לנו להתאהב בברידג'ט לראשונה ולהתגעגע אליה ב-12 השנים שחלפו מאז התראינו לאחרונה.כמו ברידג'ט ושני הגברים שרבים עליה, קשה שלא להתאהב בסרט הזה. חיי האהבה של הגברת ג'ונס אמנם ידעו לא מעט עליות וירידות (וגם המשקל שלה, שזוכה לאזכור קצת אגבי בסרט וחבל שכך, שכן זה היה אחד מסימני ההיכר של הדמות), אבל רנה זלווגר וכל הצוות שסביבה יודע בדיוק איך לגרום לעלילה להיות פשוט מצחיקה. זה לא סרט שישנה את החיים של אף אחד (אולי חוץ משל זלווגר שבטח תתקמבק בגדול), והוא לא מנסה להיות כזה. בשעתיים הוא עושה בהצלחה את מה שהוא צריך: להצחיק, להקסים ולכבוש – וזו בדיוק הסיבה שבגללה התגעגענו לברידג'ט ג'ונס.
ברידג'ט ג'ונס בייבי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4505/10/2017 10:20:04
7/10אייקון ציון
החלק האחרון טוב ,אבל רוב הסרט הוא בינוני ופחות מוצלח מ"יומנה של בריג''יט ג''ונס". למרות זאת , תמיד נחמד לצפות בקומדיה רומנטית בריטית ,יותר טובה או פחות טובה. בריג''יט חוגגת יום הולדת 43 כאשר היא רווקה ללא ילדים וללא בן זוג וכל עולמה סובב סביב עבודתה כמפיקת חדשות. לכבוד יום ההולדת ,חברה לוקחת אותה לפסטיבל מוסיקה שם היא מכירה גבר אמריקאי שרמנטי והם עושים מה שעושים. לאחר זמן קצר היא גם פוגשת שוב את האקס שלה בטקס ההטבלה של בנו, והסנטימנטים מהעבר עושים את שלהם. לאחר שהיא מגלה שנכנסה להריון, נשאלת השאלה מי משני הגברים הם האבא. את זה ניתן לגלות רק אחרי שהתינוק יוולד. בינתיים היא מספרת לשניהם כי כל אחד מהם יכול להיות האב. זמן קצר לאחר מכן, האקס שלה מגלה לה שהוא עומד להתגרש. הדינמיקה שנוצרת בין השלושה היא מפתיעה ושני הגברים במקום להתכחש לילד , מחזרים אחרי בריג''יט ורוצים להתחתן איתה. בסוף מגלים מי מבין שניהם הוא האב ואפילו יש חתונה. חובבי הז''אנר יאהבו גם אם לא מדובר בסרט הכי טוב בתחום.
שם: .MOR Rגיל: 1403/06/2017 01:52:28
6/10אייקון ציון
סרט סביר ונחמד ברובו !!! השחקנים מעולים, הצילום לא רע, הפס-קול מוסיף מאוד לאווירה במהלך רוב הסרט, רוב הבדיחות מצחיקות והדיאלוגים פשוטים ודי מעניינים אבל התסריט והעלילה צפויים, קלישאתיים, לא כל-כך מקוריים ולעיתים אפילו נמרחים מדי (בעיקר בחצי הראשון). בקיצור, סרט טוב להעביר איתו את הזמן. יומית קלילה וחביבה. אפשר לראות !!!
שם: ערןגיל: 4718/01/2017 05:40:15
8/10אייקון ציון
כמה שאני אישית לא אוהב את רנה זלווגר , העוויות , הדיבור המפונק והמשחק המוגזם אבל לא תאמינו.... סרט כיפי , מצחיק ומרגש ואפילו רנה הצליחה לא לעצבן אותי יותא מידי. אחלה קומדיה !
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט