מסיבת השנה ביקורת סרט

Office Christmas Party Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מסיבת השנה":
"מסוג הסרטים שה-IQ צריך לצאת לחופשה כדי ליהנות מהם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Office Christmas Party
משחק ג'ניפר אניסטון, קייט מקינון, אוליביה מאן, ג'ייסון בייטמן במאי/ת ג'וש גורדון, וויל ספק  
קומדיה
ביקורת סרט למסיבת השנה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קבצו בסרט אחד את ג'ניפר אניסטון וג'ייסון בייטמן, שכבר השתתפו בכמה סרטים קומיים בהיסטוריה הקולנועית והטלוויזיונית שלהם, צרפו אליהם את אוליביה מון ("מג'יק מייק"), קייט מק'ינון (SNL, "מכסחות השדים"), טי.ג'יי מילר ("עמק הסיליקון") ועוד שלל קומיקאים ושחקנים מצחיקים. השמות שלהם לא יגידו לכם שום דבר אבל תזכרו את הפנים שלהם משלל סדרות וסרטים ביניהם: ג'יליאן בל ("הלילה שלפני"), רוב קורדרי ("בדרך לג'קוזי עוצרים בזמן"), רנדל פארק (Veep), ונסה באייר (SNL) וגם הדוגמנית/שחקנית אבי לי ("מקס הזועם", The Neon" "Demon). התוצאה היא אסון אינטלקטואלי בז'אנר קומדיות על אנשים במשבר אמצע החיים שעושים שטויות כדי להתפרנס. לשם שינוי הפעם זה עובד.נראה שכבר זמן רב לא היתה קומדיה ראויה על גבי המסך הגדול ולכן "מסיבת השנה", על שלל הליקויים הבלתי נגמרים שלו, הוא עדיין סרט שמצליח איכשהו לספק את הסחורה. המון הומור זול, גס וטיפשי להחריד עם דמויות בעלות אמינות אפס, אבל איכשהו הסרט הזה עובד.
העלילה, אם אפשר להגדירה ככזאת, מתארת כיצד עובדים במשרד מקיימים מסיבת חג מולד גדולה וראוותנית למרות התנגדות הבוסית. המטרה היא לגרום לאיש עסקים עשיר להשקיע בחברה הכושלת. התוצאה כנגד כל הסיכויים מצליחה להצחיק בעיקר בגלל שפע סיטואציות אבסורדיות וגם בזכות השחקנים המוצלחים בעלי הטיימינג הקומי המושלם.את התסריט הילדותי אך מצחיק כתבו דן מזר שכתב את Da Ali G Show והתסריטים של "בוראט" ו"ברונו" וגם היה שותף לכתיבת התסריט ל"ברידג'ט ג'ונס בייבי". אליו הצטרפו צמד הטירונים שבעיקר עבדו בסיטקומים בינוניים: ג'סטין מאלן (Trophy Wife) ולורה סולון ("שוות בקליבלנד") אך כנראה מעכשיו יהיו תסריטאים מבוקשים בז'אנר. את הסרט ביימו ויל ספק וג'וש גורדון, שכבר עבדו בעבר עם ג'ייסון בייטמן וג'ניפר אניסטון בקומדיה "אהבה בהחלפה". הם גם יצרו את קומדיית הפולחן "שניים על הקרח" עם וויל פארל בתפקיד בלתי נשכח.
למרות שלל השחקנים המפורסמים יש לציין לטובה את ג'יליאן בל הפחות מוכרת המגלמת סרסורה קשוחה, מדובר בתפקיד משנה קטנטן אבל היא גונבת את ההצגה. לסיכום, סרט השנה זה לא, קומדיה מבריקה ממש לא, אבל לא הייתי מתנגד לבקר במסיבה הפרועה והמשעשעת המוצגת בסרט הזה.
מסיבת השנה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עומרגיל: 2614/08/2017 17:31:38
6/10אייקון ציון
סרט טיפשי וקליל, לא נקרעתי מצחוק אבל ללא ספק מבדר ומתאים לערב כיפי עם חברים
שם: nanaגיל: 2927/04/2017 13:07:23
7/10אייקון ציון
כייפי וטיפשי. לא קומדיית השנה אך זה בהחלט מצליח להצחיק עם קאסט מצוין שמכיל בין היתר: קייט מקינון (כל רגע שהיא על המסך הוא תענוג צרוף, היא השחקנית הכי מוכשרת שפועלת כיום בעולם ,כנראה מוכרת לכם מ snl) ,טי ג''יי מילר (המצוין מ"עמק הסיליקון"), ג''ייסון בייטמן(שתמיד יהיה מזוהה עם "משפחה בהפרעה") וכמובן ג''ניפר אניסטון (באמת צריך להגיד לכם?), אמנם זה לא סרט שיזכר שנים רבות אך כרגע הוא מספק את הסחורה והוא מתאים לערב עם החברה.
שם: rotem590גיל: 1810/02/2017 00:27:22
9/10אייקון ציון
סרט כל כך מצחיק. היה כיף לראות את הסרט אחרי תקופה ארוכה שלא היו קומדיות טובות. מצחיק, טיפה מפגר ומהנה במיוחד. השחקנים היו מצוינים.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט