פיץ' פרפקט 3 ביקורת סרט

Pitch Perfect 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "פיץ' פרפקט 3":
"אידיוטי, מרושל ומהנה להפליא"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Pitch Perfect 3
משחק היילי סטיינפלד, אנה קנדריק, רבל ווילסון, אליזבת' בנקס, בריטני סנואו במאי/ת טריש סי  
קומדיה
ביקורת סרט לפיץ' פרפקט 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע63.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
להקת ה-אקפלה ה-Bellas חוזרת אל המסך הגדול בפעם השלישית ומאחדת את כל השחקניות החביבות. הלהקה המייצגת את ארה"ב הפלורליסטית מורכבת מבנות ממגזרים חברתיים ועדתיים שונים - בדיוק ההפך מהממשל השמרני והלבן של טראמפ. הן כמובן מבצעות שלל ביצועי אקפלה מוצלחים ללהיטים שונים ומשונים. היתרון הגדול של הסרט הוא שאורכו רק 90 דקות לעומת הסרט הקודם שאורכו היה שעתיים שלמות. מייק וויט, תסריטאי קומי בחסד עליון, צורף לקיי קאנון, תסריטאית הבית של סרטי "פיץ' פרפקט" ואכן הסרט שופע בסיטואציות קומיות הרודפות אחת אחרי השנייה. מי שמחפש דמויות או עלילה הגיונית - זה לא הסרט בשבילו.הבמאית טריש סי, שבין שלל וידאו קליפים גם ביימה את הסרט החמישי בסדרת "סטפ אפ", אחראית על מוצר הצריכה המדובר והיא עושה עבודה סבירה לחלוטין. היא יודעת בדיוק מה קהל היעד מגיע לשמוע ולראות: את הבנות מזמרות, סיטואציות קומיות מופרכות ומיני עלילות רומנטיות רדודות. הפעם גם דוחסים את ג'ון לית'גו כראש ארגון פשע שבמקרה הוא גם אביה של רבל וילסון האוסטרלית שחוזרת לגלם את "איימי השמנה", הדמות המשעשעת שהפכה אותה לכוכבת.
כרגיל, הסיפור המרכזי הוא בכיכובה של אנה קנדריק בו היא מתאהבת במפיק מוסיקלי לא ממש מעניין, אך אין ספק שהיא זמרת טובה. רבל וילסון מצחיקה כהרגלה והצמד המבריק אליזבת' בנקס (שגם ביימה את הסרט השני בסדרה) וג'ון מייקל היגינס גונבים את ההצגה. המלחינה אסתר דין היא כמובן המבצעת הטובה ביותר בחבורה. לצידן היילי סטיינפלד, אנה קאמפ, בריטני סנו ושאר הבנות כולל דמויות שמצטרפות לסרט. בולטת מכולן השחקנית רובי רוז, כוכבת "כתום זה השחור החדש", שלאחרונה עשתה מעבר לקולנוע עם "האויב שבפנים", "XXX 3" ו"ג'ון וויק 2".אחרי שסיימו את הקולג' אף אחת מהבנות לא ממש מרוצה מחייה ומהעבודה שלה. הזדמנות להתאחד לסבב הופעות מיוחד מול חיילים בבסיסים של צבא ארה"ב בספרד וצרפת קורצת להן במיוחד. יחד עם שלוש להקות נוספות הן מנסות למשוך את תשומת ליבו של DJ חאלד שיבחר את הלהקה החביבה עליו. זאת גם הזדמנות לבצע 18 שירים שונים מוכרים ביניהם: "Toxic" של בריטני ספירס, "Freedom" של ג'ורג' מייקל וגם "Cheap Thrills" של סיה.
אם אהבתם את שני הסרטים הקודמים ואתם רוצים עוד קצת מהממתק הזה שקוראים לו "פיץ' פרפקט", זאת הזדמנות לנקות קצת את הראש עם הומור קליל וטיפשי, שלל ביצועים מוסיקליים מוצלחים פחות או יותר, עלילה מרושלת נטולת הגיון בסיסי ושחקניות חביבות שנראה שהן נהנות לבלות ביחד.
פיץ' פרפקט 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יעלגיל: 3911/01/2018 10:25:38
3/10אייקון ציון
זבלון מארץ הזבלונים. סרט מיותר, מטופש, אפילו השירים מעפנים פה. כל מי שהיה איתנו בקולנוע התאכזב כי כולנו מאוד מאוד אהבנו את הסרט הראשון.
שם: שרון לשינרגיל: 4704/01/2018 11:57:33
7/10אייקון ציון
סיום מהנה ומרגש לסרטי פיץ פרפקט
שם: שי כהןגיל: 3228/12/2017 18:57:19
10/10אייקון ציון
הטוב בסדרה. הרבה יותר בדיחות, שירים מעולים. פאט איימי אדירה כתמיד. סרט כייפי מאוד, אחלה לקולנוע עם חברים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט