ג'ון וויק 3 ביקורת סרט

John Wick 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ג'ון וויק 3":
"הפרק השלישי מקיים את כל מה שחובבי הסדרה מצפים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר John Wick 3
משחק קיאנו ריבס, האלי ברי, לורנס פישבורן במאי/ת צ'אד סטהלסקי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לג'ון וויק 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אדרנלין גבוה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע57.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די38.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאי צ'אד סטהלסקי חוזר בפעם השלישית אל הדמות שהפתיעה את כולם והפכה לגיבור סרטי הפעולה המצליח ביותר בעשור האחרון, ג'ון וויק. סטהלסקי ממשיך באותו קו עלילתי כמעט מופשט ללא עלילה אמיתית, אלא רצף של סצנות פעולה מסחררות, וירטואוזיות, אקרובטיות, אלימות באופן קיצוני שלא נראה בדרך כלל בקולנוע הוליוודי מסחרי. בהתאם לציפיות מסרט שלישי, הכל הרבה יותר מרשים ומורכב מבחינה כוריאוגרפית. מרכז הסרט הוא העבודה המרהיבה של צוות פעלולנים ומי שהדריך וניהל את סצנות הפעולה המדממות והמרשימות ביותר.נראה שטרילוגיית סרטי "ג'ון וויק" מספקים לחובבי סרטי הפעולה את כל מה שסרטי "מארוול", "DC" ואפילו סרטי "מהיר ועצבני" לא מספקים: סרט פעולה בסיסי שבו גיבור אחד שנלחם על חייו. אם יש ז'אנר קולנועי שסרטי ג'ון וויק מזכירים, הוא דווקא הז'אנר הגוסס של המערבונים. במיוחד את אלו שבהם הגיבור השתקן מגיע לעיירה הנמצאת במצוקה בגלל שהיא נשלטת על ידי שריף מושחת או גנגסטרים. הוא מחסל את הרעים וממשיך בדרכו. קלינט איסטווד גילם שלל גיבורים מסוג זה בצעירותו. וויק לא ממש נאבק כדי להציל אנשים חפים מפשע, הוא נאבק כדי לשמר את הזיכרון של אשתו האהובה. כדי לשמר את תחושת אהבה שלו לרעייתו המנוחה הוא יחסל שלל אנשים באינסוף דרכים קטלניות ומגוונות.
הקריירה הקולנועית של קיאנו ריבס הזדחלה ולא ממש התרוממה מאז שטרילוגיית "המטריקס" הסתיימה בשנת 2003. נכון שהוא השתתף בכמה סרטים שהיו אמורים להיות שוברי קופות כמו "קונסטנטין" ו"כשהעולם עמד מלכת", במספר סרטים עצמאיים חביבים כמו "סורק אפלה" או "החיים הפרטיים של פיפה לי". הוא גם ניסה את מזלו בסרטי אומנות לחימה כמו "רונין 47" ו"קרב עד הסוף", אבל אף אחד מהם לא ממש השאיר חותם על עולם הקולנוע ונראה שריבס עמד להיעלם בתוך קריירה של סרטים שנועדו ישירות לערוצי הסרטים או לפסטיבלי קולנוע לא מרכזיים. אבל אז בא לו "ג'ון וויק" בהפתעה מוחלטת והקריירה הכמעט נעלמת של ריבס נסקה לשמיים.למי שלא מכיר את הסרטים הראשונים בסדרה, לאחר שהורגים לו את הכלב שהיה כל כך אהוב על רעייתו המנוחה, וויק הורג חבר בגילדת המתנקשים הבינלאומית 'השולחן הגבוה'. ג'ון וויק מוצא את עצמו מנודה מקרבם, אך המתנקשים והמתנקשות חסרי הרחמים ביותר בעולם אורבים לכל צעד שלו. בסוף הסרט השני עזבנו את וויק כאשר על ראשו ישנו תג מחיר של 14 מיליון דולר וצבא של ציידי ראשים דולק בעקבותיו. בסרט השלישי בסדרה הוא יילחם ויחסל את כל מי שינסה לפגוע בו וגם ינסה להגיע ליו"ר הגילדה כדי לבקש כפרה.
ריבס הוא שחקן אפקטיבי. נכון שכישורי המבע שלו שואפים לאפס ובדרך כלל יש לו מבט אחד מסתורי ולא ברור על הפנים, אבל זה מושלם לדמותו הלא ממש מפוענחת והאניגמטית של המחסל הקטלני. אל צוות השחקנים הקבוע ביניהם איאן מקשיין ולורנס פישבורן, מצטרפות שתי שחקניות זוכות פרס האוסקר: האלי ברי ואנג'ליקה יוסטון. עוד בקלחת מארק דקסקוס, שאי שם בראשית ואמצע שנות ה-90 היה כוכב פעולה עולה וכאן הוא מפתיע בתפקיד בעל חוש הומור אבל גם בסצנות פעולה נפלאות. אם בסרט הקודם השתתפה רובי רוז, בסרט הזה תוכלו למצוא חברה אחרת מהקאסט של "כתום זה השחור החדש" - אסיה קאטי דילון המוכרת גם מהסדרה "ביליונים".צוות השחקנים הנפלא משתלב נהדר בתוך סרט עמוס סצנות פעולה פיזיות שיחזיקו את קהל הצופים על קצה הכיסא. בסרט הזה יש כל כך הרבה אדרנלין, כאילו הוזרקה לו מנה עודפת. ריבס צועד במדבר, רוכב על סוס, על אופנוע, מכונית, תוקע סכינים בגולגולת ובתוך העין, יורה מאקדחים, רובים ושלל כלי נשק מגוונים, כורת איברי גוף, נעזר בידידה מחסלת בעלת כלבים רצחניים, וכמובן המון קרבות בשלל סוגי אומנויות לחימה, אולי גם כאלו שעדיין לא הומצאו. בסופו של דבר "ג'ון וויק 3" מספק את הסחורה והמעריצים עומדים להיות מרוצים. אני כבר מצפה לסרט הרביעי בסדרה, כי עם ההצלחה הכלכלית והביקורתית של הסרט השלישי אי אפשר להתווכח.
ג'ון וויק 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציקגיל: 3202/10/2019 07:21:02
1/10אייקון ציון
אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי בחיים שלי. אקשן עלוב, ללא אנדרנלין כלל כמו שהמבקר חושף פה. לא ברמה בכלל של סרט אקשן קלאסי, אלא אם כן אתם אוהבים סרטים גרועים בסטייל של סטיבן סיגל. עלילה לא קיימת. אם הסרט הראשון והשני היו סבירים והיו מהנים, פה הסרט לא עומד בציפיות והוא בהחלט אחד הסרטים הגרועים ביותר של שנה זו. גרוע ברמות!
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 09:55:38
8/10אייקון ציון
סדרת הסרטים של ג''ון וויק היא מצויינת, מהנה ושווה צפיה. יקאנו ריבס ושאר קאסט השחקנים עושים עבודה מצויינת גם בסרט השלישי ולא מאכזבים לרגע.
שם: קרןגיל: 3119/09/2019 17:41:17
9/10אייקון ציון
אלים ברמות קשות, אך אקשן מטורף ומדהים ללא הפסקה מהסוג שכבר לא קיים בקולנועץ שילב של מספר ז''אנרים של אומנויות לחימה. אם אתם מוכנים לספוג את האלימות בצורה קלילה ודמיונית- בהחלט מהנה. מעבר לאקשן, העולם המהפנט של עלילת ג''ון וויק רק גדל וכיף לצפות בו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט