החיים הסודיים של חיות המחמד 2 ביקורת סרט

The Secret Life of Pets 2 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "החיים הסודיים של חיות המחמד 2":
"עלילת הסרט לא מהודקת, מה שפוגע בפוטנציאל הגלום בסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Secret Life of Pets 2
דיבוב קווין הארט, טיפאני האדיש, האריסון פורד, פאטון אוסוולד, אריק סטונסטריט, פיט הולמס במאי/ת כריס רנו  
אנימציה
ביקורת סרט להחיים הסודיים של חיות המחמד 2 מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"המשך בינוני"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשנת 2016 סרט הקולנוע המונפש, "החיים הסודיים של חיות המחמד" מבית היוצר של "גנוב על הירח" היה לשובר קופות גדול. הסרט מאולפני יוניברסל שמתחרים בפיקסאר, סיפק רעיון חביב המתאר מה עושות חיות המחמד במהלך היום, בזמן שמשפחותיהם אינן לידן. התסריט היה משעשע, האנימציה הייתה מצוינת והסרט זכה להצלחה, שכעבור שלוש שנים הביאה עימה סרט המשך. כשמשווים סרטי ההמשך למקור, ברוב המקרים התפוח נופל רחוק מהעץ, ולצערי גם כאן עסקינן.בסרט המקורי התוודענו לדמויות השונות ובסרט זה אנו רואים את השינוי שחל בחיות המחמד. מקס הכלב, הגיבור הראשי מהסרט הקודם, וחברו הכלב דיוק מקבלים לחיק המשפחה את התינוק ליאם. מקס ודיוק נקשרים אליו מאוד ומקס מתקשה לשחרר את ליאם מבלי לעקוב אחר כל צעד שהוא עושה. במהלך טיול משפחתי לכפר, פוגשים מקס ודיוק את רוסטר כלב הרועים, שמצליח לגרום לו להתגבר על פחדיו. במקביל הכלבה גידג'ט שמאוהבת במקס נתקלת בבעיה בשמירה על הכדור האהוב של מקס. סנואבול הארנב (שמחשיב עצמו כארנב גיבור על שעוזר לכולם, בניגוד לסרט הקודם בו היה מרושע) יוצא למשימה סודית, להציל את הנמר הו מידיו של מאלף החיות המרושע בקרקס.
כביכול יש בסרט את כל המרכיבים לסרט מנצח: הדמויות האהובות מהסרט הראשון חוזרות, בחירה טובה במוזיקה קצבית (אלכסנדר דספלה) ותסריטאי הסרט הקודם בריאן לינץ' ("החתול של שרק") שהוכיח את עצמו בשובר הקופות הקודם. אז מה לא עובד? במקום שיהיה קו עלילתי מהודק, העלילה לא מספיק ממוקדת ומתפזרת בין מספר דמויות שהובילו שלוש עלילות שונות לחלוטין אחת מהשנייה, שאיכשהו בדרך בלתי הגיונית בעליל מתאחדות בסופו של דבר.למרות הקצב המהיר של הסרט, לוקח לו זמן להמריא. ניתן היה להגיע לנקודה העיקרית בצורה יותר ברורה ועקבית ולא באמצעות אוסף אפיזודות בזמנים שונים לאורך הסרט. כמו כן, ניתן היה להוריד את אחת מעלילות המשנה ואז הסרט היה זורם באופן חלק יותר. אציין כי הסרט מכיל מספר סצנות מפחידות שאינן מתאימות לילדים מתחת לגיל 7 (בני בן הארבע היה מפוחד מאוד במהלכן) ויש לקחת זאת בחשבון כשלוקחים ילדים קטנים לסרט.
עם זאת, היו מספר סצנות משעשעות כמו סצנות הקרב של סנואבול עם הקוף האקרובט והסצנה בה הסבתא המבוגרת לוקחת במכוניתה את עשרות חתוליה לקנות מזון ונוסעת בצורה מטורפת על הכביש עם משקפי שמש שחורים לקול מוזיקה רועשת. בשורה התחתונה, למרות שהסרט מכיל מספר נקודות חלשות, הילדים ייהנו מהקצב המהיר, מהדמויות החמודות ואין ספק כי הוא כיפי, מצחיק ומכיל מסר יפה וחשוב לילדים על התגברות על הפחד ועל הסבל הרב שחווים בעלי חיים שסובלים מהתעללות.
החיים הסודיים של חיות המחמד 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ברגיל: 2414/09/2019 14:08:08
8/10אייקון ציון
פשוט חמוד! סרט נהדר לכל המשפחה, אולי אפילו טוב יותר מהסרט הראשון. רעיון נפלא וביצוע מקסים! כיף כיף כיף
שם: איציק גורגיל: 4629/08/2019 21:45:47
8/10אייקון ציון
המשך מוצלח אם כי פחות מהראשון. אהבתי בעיקר את ה"בית ספר" לגורי החיות שמלמד אותם איך להיות אדורבול..
שם: .MOR Rגיל: 1623/08/2019 18:24:27
6/10אייקון ציון
סרט סטנדרטי ומשעשע. האנימציה מעולה, הדיבוב המקורי נהדר, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה השטותית, המסרים חשובים וחינוכיים, רוב הבדיחות חמודות ונחמדות (אם כי רובן די ילדותיות) אך הדיאלוגים, התסריט והעלילה זניחים מאוד, די מחופפים, ילדותיים ברובם, שגרתיים מאוד, גנריים, לא סוחפים במיוחד, רווי בקווי עלילה שלא מתקשרים אחד לשני בצורה מספקת ובקיצור בינוניים מאוד. בקיצור, יותר לילדים. השאר, אפשרי לצפייה אך לא חובה בכלל.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט