מהיר ועצבני: הובס ושואו ביקורת סרט

Fast and Furious Hobbs and Shaw Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "מהיר ועצבני: הובס ושואו":
"כדי ליהנות צריך להשאיר את המוח בבית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Fast and Furious Hobbs and Shaw
משחק דווין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'האם, אידריס אלבה, הלן מירן במאי/ת דיוויד ליטץ'  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למהיר ועצבני: הובס ושואו מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"ילדותי ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע60.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סדרת סרטי "מהיר ועצבני", שהחלה אי שם לפני 18 שנים (!), היא דוגמה מצוינת לריקוד המכונה ההוליוודי במלוא הדרו או עליבותו. מי זוכר בכלל את הסרטים הראשונים שעסקו במרוצי מכוניות מחתרתיים והיו עוד איכשהו שפויים? מאזור הסרט הרביעי הלכו ותפחו העלילות וגם כמות הדמויות, הסרטים הפכו לשילוב מופרך של סרטי ג'יימס בונד ו"משימה בלתי אפשרית" (במיוחד שני האחרונים), וכמות הגופות משורגות השרירים והיפהפיות בביקיני נדמה ועלתה בטור הנדסי.בסרטים האחרונים הצטרפו לקאסט דווין דה רוק ג'ונסון - ככל הנראה השחקן המרוויח ביותר היום בעולם - והבריטי המסוקס, ג'ייסון סטיית'האם - שניהם כוכבי פעולה שלא לוקחים שבויים. אך טבעי הוא ליצר עבורם סרט ספין-אוף שיכשיר את הקרקע ל"מהיר ועצבני 9".
אמרו שימי השרירנים בהוליווד עברו אחרי שארנולד שוורצנגר פרש והשלטון התחלף בנשיא דמוקרטי, אז אמרו...ג'ונסון (הדי חביב חייבים להודות) הוא גרסת המאה ה-21 לענק האוסטרי והוא (והבמאי) דואגים שלא נפספס אף שריר מפומפם אחד בגופו האדיר. סטיית'האם לטעמי שחקן הרבה יותר מוכשר ממנו ונראה שכל רגע הוא יפרוץ בצחוק מהדהד. הסרט מנסה לייצר גיבור פעולה מסוקס וציני שניחן גם בלב חם ומת על המשפחה שלו. השילוב הזה די חורק בסרט (למרות הלן מירן בתפקיד קטן וממזרי כאמו של סטיית'האם).העלילה המופרכת מפגישה את ג'ונסון (הובס) וסטיית'האם (שואו) בלונדון, כשהם נקראים לדגל להציל את העולם מארגון מסתורי ושכיר החרב שלו (אדריס אלבה המצוין כתמיד). הגיבורים מדלגים בין לונדון למוסקבה ולבסוף מגיעים לארץ מוצאו של ג'ונסון - סמואה - לשיא גרנדיוזי שמשלב בין "שבעת הסמוראים" (קורסאווה מתהפך בקברו) לבין "מקס הזועם". במסגרת התקינות הפוליטית מאדיר הסרט את אותם סמואים שנדמים כאנשים המגניבים ביקום.
עוד בסרט היפהפייה התורנית ונסה קירבי (שדומה באופן חשוד ליפהפייה מהסרט הקודם ב"מהיר ועצבני 8" שרליז ת'רון) כאחותו של סטיית'האם בתפקיד נטול השראה ואחד מגדולי שחקני ניו זילנד בכל הזמנים קליף קרטיס ("לרכב על הלוויתן").באמת שניסיתי להיכנע לכל הרעש והצלצולים, אבל המופרכות של העלילה וההומור המוגש בשיא הקמצנות הפכו עבורי את הצפייה בסרט למעייפת ומעיקה. גם הופעתם המפתיעה והמרעננת של ראיין ריינולדס (שבמאי הסרט עבד איתו בעבר ב"דדפול 2") בתפקיד סוכן CIA ושל קווין הארט בתפקיד מפקח במטוס, לא מצילה את המצב.
מהיר ועצבני: הובס ושואו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4613/10/2019 14:29:00
7/10אייקון ציון
אקשן מעולה רק חבל שהסרט מתאמץ מדי להצחיק. מסך גדול חובה!
שם: אופירגיל: 1713/09/2019 13:30:41
7/10אייקון ציון
אני לא מעריץ של "מהיר ועצבני", בחיים לא צפיתי באף אחד מסרטי הסדרה עד שאחד החברים שלי הציע לי ללכת לסרט הזה בקולנוע ואמרתי למה לא. האקשן בהחלט מרהיב, מבחינת אקשן, פעלולים ואפקטים זה אחד הסרטים הכי טובים שראיתי, אבל אני מחפש יותר מזה בסרטים והסרט פשוט חסר עלילה בעליל. "מהיר ועצבני: הובס ושואו" מומלץ מאוד למי שאוהב אקשן טוב, אבל אני מחפש יותר מזה ובגלל זה "מהיר ועצבני" לא כל כך בשבילי.
שם: אורןגיל: 2230/08/2019 14:05:55
7/10אייקון ציון
סרט עקשן קלאסי. לא משהו מיוחד בכלל לא הייתי כל כך ממליץ.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט