לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן ביקורת סרט

The Conjuring 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן":
"ניסיון לשדרג את סדרת הסרטים מבחינה תסריטאית בהצלחה חלקית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Conjuring 3
משחק ורה פרמיגה, פטריק וילסון, סטרלינג ג'רינס במאי/ת מייקל צ'אבס  
אימה
ביקורת סרט ללזמן את הרוע 3: בשליחות השטן מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מהנה מסוגו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"לזמן את הרוע", סדרת סרטי האימה של ג'יימס וואן, מנסה לעבור שדרוג ולהעניק לעצמה רבדים נוספים של סרט מתח בלשי בו צמד החוקרים העל טבעיים, אד ולוריין וורן המתמחים בחקר רוחות, מנסים לפתור פרשת רצח שביצע צעיר שאחז בו דיבוק. את התסריט כתב דיוויד לסלי ג'ונסון, שגם כתב את התסריט לסרט השני והפחות מוצלח בסדרה. את הסרט ביים מייקל צ'אבס שביים את הסרט "מקוללת" שהיה די פושר. נגד כל הסיכויים, עבור חובבי סדרת הסרטים, התוצאה מהנה מסוגה.וואן, שעדיין מפיק את סדרת הסרטים וגם הגה את הרעיון לסרט, כנראה שלט בהפקה ביד רמה מאחר וצ'אבס מצליח לספק חוויה קולנועית די ראויה על אף התסריט הקלוש. גם הסרט השלישי במספר מצליח להיות אלגנטי ולכבד את חובבי ז'אנר סרטי הרוחות והדיבוקים לסוגיהם. אף לא לרגע אחד אין תחושה שיש זלזול באינטליגנציה של הצופים. להפך, היו צופים צעירים שקצת התאכזבו שאין יותר הפחדות וזוועות. סדרת סרטי "לזמן את הרוע" אוהבת למרוט את עצבי הצופים, אבל עדיין לעשות זאת באופן מאופק ואלגנטי ולא להיגרר במדרון שמרבית סרטי האימה מידרדרים אליו במהירות.
ורה פרמיגה ופטריק ווילסון הם שחקנים מעולים וחכמים. הם יודעים את עבודתם ועל אף ששניהם השתתפו כבר בסרטים וסדרות טלוויזיה הרבה יותר בוגרים ומכובדים, נראה שהם נהנים לחזור ולגלם את הצמד שחקר עשרות אלפי מקרים על טבעיים, ביניהם גם הבית באמיטוויל שעל פרשייה זאת התבסס סרט האימה הקלאסי "אימה באמיטוויל" או סיפור על ילדה צעירה שאחזו בה רוחות, עליו התבסס הסרט "פולטרגייסט". השניים שכבר אינם איתנו, אד נפטר ב 2006 ולוריין ב 2019, הם מכונת כסף משמעותית עבור יורשיהם. סדרת "לזמן את הרוע" והיקום שלה, עם סדרת סרטי "אנאבל" וסרטים נוספים כמו "הנזירה" ו"מקוללת", הכניסו מאות מיליונים ברחבי העולם.העלילה של הסרט השלישי מתחילה בגירוש שדים מילד קטן וחביב, לאחריו השד עובר להתגורר בגופו של בן זוגה טוב הלב של אחותו של אותו ילד קטן ומתוק. אותו בחור צעיר איננו מבין עד כמה הוא הסתבך עד אותו רגע בו השד גורם לו לבצע רצח מבעית.
עכשיו הזוג וורן צריך להוכיח בבית המשפט שהקליינט שלהם הוא לא הרוצח האמיתי, ושכוח אפל ומרושע עשה זאת. העלילה מסתבכת כאשר מסתבר שיש ישות אנושית שזימנה את אותו שד כדי למרר את חייהם של בני אותה משפחה. מיהי אותה ישות? הזוג יחקור וינסה להתעמת איתה בדרכיהם הבלתי שגרתיות."לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן" יספק לצופים בדיוק את מה שהם מעוניינים לראות, אבל אין בו הפתעות מעבר לכך. ההצלחה של הסרט הזה תקבע גם אם יהיו סרטים נוספים בסדרה. הזוג הזה חקר כ-10 אלף פרשיות, כך שיש כאן פוטנציאל לסדרת סרטים שלעולם לא תיגמר כל עוד יש לה ביקוש. השאלה היא כמה סרטים מהסוג הזה הקהל הרחב ירצה לראות.
לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 2105/10/2023 16:13:23
8/10אייקון ציון
הייתי בפרימיירה של הסרט הזה והדבר בהחלט הוסיף לאווירה שלו. מדובר בסרט לא צפוי, עם עלילה מעניינת הממשיכה את קו המתאר של הסרטים הקודמים. ראוי לציין את הפסקול הנהדר שהלחין ג''וסף בישארה, המשתתף ביקום הקולנועי של לזמן את הרוע בתור דמות השד.
שם: טלגיל: 2826/06/2021 11:47:09
4/10אייקון ציון
סרט נחמד, לא להיט ולא מפחיד. מזל שהוא באינטרנט ולא בזבזתי כרטיסים לקולנוע עליו, כי הוא פשוט לא שווה
שם: אלוןגיל: 3614/06/2021 21:42:48
7/10אייקון ציון
בסך הכל סרט לא רע בסדרת "לזמן את הרוע". חשוב לציין, זה הסרט הפחות מוצלח בסדרה. אין ספק שהבמאי החדש נותן כבוד לסרטים הקודמים. הזוג הראשי זה ללא ספק הדובדבן של הסדרה, שניהם מקסימים ואנושיים בדרכם שלהם, וכשרוב סרטי האימה עוסקים בעיקר בהפחדות, האלמנט האנושי בסרטים הללו מוסיף גוון משל עצמו. אני חייב לומר, אני משוכנע שהסרט היה יכול להיות יותר מוצלח אם וואן היה חוזר לביים אותו. סדרות סרטים בדרך כלל מתחילות להידרדר אחרי שמעבירים את השרביט לבמאי אחר. אלא אם כן הבמאי הזה הוא ג''יימס קמרון. 7 מתוך 10.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט