הוסט ביקורת סרט

Host Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "הוסט":
"סרט אימה מפחיד שעושה שימוש מקסימלי בתקציב מינימלי "
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Host
משחק היילי בישופ, ג'מה מור, אמה לואיז ווב במאי/ת רוב סאבאג'  
אימה
ביקורת סרט להוסט מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"מפחיד ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע40.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות30.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
עם תקציב זעום, מוקדי התרחשות מצומצמים, קאסט לא מוכר וצילום ממצלמות מחשב בלבד, סרט האימה "הוסט" מצליח איפה שסרטי אולפנים גדולים נכשלים לעיתים – להפחיד ובגדול ולספק מנת אימה טראשית ומהנה ישירות לווריד שגם מותאמת לעידן הקורונה."הוסט" הוא אחד משורה של סרטים עכשוויים שמציגים את כל המתרחש בהם ישירות ממצלמת המחשב, כמו "לייק, שתף, עקוב", סרט המתח "חיפוש" ואפילו הדרמה "סוף האהבה" של קרן בן רפאל. התחושה המתקבלת מעניקה לאירועים העל טבעיים בו נופך ריאליסטי יותר בדומה לסרטי אימה מסוגת "פאונד פוטג'" כמו "פרויקט המכשפה מבלייר" ו"פעילות על טבעית".
בנוסף הוא אחד הסרטים הראשונים שמוקרנים בקולנוע שכוללים התייחסות ישירה לעידן הקורונה, הריחוק החברתי וכמובן שיחות הזום המתישות. העלילה עוקבת אחר חבורת חברות וחבר אחד שנפגשים על מנת לעשות פעילות חברתית משעשעת דרך הזום - סיאנס. שלא במפתיע שד מסתורי מזומן ותוך זמן קצר כל אחד מחברי החבורה ינסה להילחם על חייו בזמן שהיתר צופים במתרחש דרך מצלמות המחשב באימה. אורכו של הסרט הוא 57 דקות בלבד, וזה בדיוק מה שמספיק לו. החל מהתחלה משעשעת שמצליחה לתרגם את שיחות הזום המעיקות עם הטעויות המשעשעות שבהן והרקעים הפיקטיביים אל מסך הקולנוע, ודרך השתלטות השד שמזומן בסיאנס וזורע מוות ופורענות בקרב המשתתפים בשיחה.
זהו סרט אימה קומפקטי ועשוי היטב שיודע שמטרתו לספק מנת בידור מדממת וטראשית עם ליטרת דם הגונה, הוא כולל תצוגות משחק סבירות למדי, עושה שימוש ראוי במגבלות הזום ויגרום לכם לקפוץ לפחות מספר פעמים בפחד במהלך ההקרנה. לחובבי הז'אנר לא צריך יותר מזה.
הוסט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רועיגיל: 2828/08/2021 10:38:31
7/10אייקון ציון
סך הכל מפתיע לטובה. לא באתי עם יותר מדי ציפיות לסרט אבל הסרט התעלה על מרביתן. הוא מותח וגורם לתחושת אי נוחות של הצופה. המשחק של הבנות משכנע. בעיקר אהבתי את זה שהסרט קצר וענייני, בניגוד לסרטים אחרים בסגנון שהם מרוחים ומשעממים. עם זאת, הסרט מכיל לא מעט קלישאות של סרטי אימה כמו כיסאות זזים, תיבת נגינה קריפית, ג׳אמפ סקיירס צפויים ובאופן כללי מרגיש שהסרט שאב השראה מהרבה סרטי אימה אחרים כמו למשל פעילות על טבעית, אבל באופן יחסי התוצאה הסופית הייתה טובה.
שם: איציק גורגיל: 4820/08/2021 07:37:44
8/10אייקון ציון
הסרט מאוד אקטואלי ומפתיע לטובה. מוכיח שעם רעיון מוצלח אפילו בתקציב נמוך אפשר לעשות סרט טוב. אורכו של הסרט פחות משעה. מסך גדול בהחלט לא חובה.
קישורים
חץ הוסט (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט