נקמה ללא מעצורים ביקורת סרט

Memory Movie Review

תמונת כתבקרן כהן (קייסי) על "נקמה ללא מעצורים":
"סרט מתח ופעולה כמו פעם אך עדיין אפקטיבי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Memory
משחק ליאם ניסן, גאי פירס, מוניקה בלוצ'י במאי/ת מרטין קמפבל  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לנקמה ללא מעצורים מאת קרן כהן (קייסי) | כתבת
ציון המבקר
"מותחן אפקטיבי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע55.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די38.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אלכס לואיס (ליאם ניסן) הינו רוצח שכיר, המתמחה בחיסולים ממוקדים ומהירים במיוחד. בעבודתו האחרונה הוא נוכח שזכרונו הולך ובוגד בו והוא חושב לעזוב את חיי הפשע. הדבר מתגלה כבלתי אפשרי כשאתה נחשב לטוב ביותר בתחומך. הוא נשכר למשימה בה הוא נדרש לחצות גבול מוסרי אותו הוא מסרב לעבור. המשימה איננה מושלמת ומאותו רגע הוא הופך למטרה עבור אותם גורמים ששכרו אותו מלכתחילה – קצה לא סגור שיש לחסל.גאי פירס ("ממנטו"), מגלם סוכן FBI שביחד עם בלש משטרה מקסיקני, מנסים להפיל את הקודקודים המנהלים רשת סחר בקטינות שפועלת בקו שבין ארה"ב למקסיקו, אך מגלה שיש יותר מידי טייקונים עם כסף שמנסים להשתיק את המעשים השפלים שהם ומקורביהם מבצעים, והם תמיד נמצאים צעד אחד לפני רשויות החוק.
כאשר הקשר בין שתי הפרשות נחשף, סוכן ה-FBI והרוצח השכיר הסובל מדמנציה, משתפים פעולה על מנת לחסל את האנשים שעומדים מאחורי הרשת. אלכס, כרוצח נטול הגבלות של חוקי המערכת המשפטית, מוביל את הסוכן ויחידתו לפריצת דרך, כל זאת במטרה לנקות את מצפונו לפני שמחלת האלצהיימר משתלטת עליו. אם העלילה נשמעת לכם מוכרת מדובר בחידוש למותחן בלגי משנת 2003 בשם "זיכרונותיו של רוצח".בשנים האחרונות נראה שליאם ניסן לא ממש בורר את הפרויקטים שהוא משתתף בהם, ולכן הציפיות מהסרט המדובר לא היו גבוהות במיוחד. ניסן הפך עם הזמן לגיבור סרטי פעולה ועכשיו כאשר הגיל מראה את אותותיו הוא מגלם גברים מזדקנים שעסקו או עוסקים במקצועות אלימים ולא ממש כשרים. באופן מפתיע לטובה, הסרט דווקא מספק את הסחורה ויש בו עלילה אפקטיבית, משחק טוב של מרבית צוות השחקנים וגם מתח. אולי בגלל שמדובר בבמאי ותיק כמו מרטין קמפבל ("קזינו רויאל", "זורו") התוצאה יותר טובה מאשר סרטיו האחרונים של ניסן.
מי שמאכזבת היא דווקא מוניקה בלוצ'י, המגלמת טייקונית נדל"ן מושחתת מהיסוד. השחקנית היפהפייה מתבגרת בהחלט בצורה מכובדת ונוכחותה עדיין עוצרת נשימה, אך התפקיד שקיבלה קטן למידותיה. בלוצ'י היא שחקנית דרמטית נפלאה והכישרון שלה לא בא לידי ביטוי בסרט זה. כל שחקנית זוטרה הייתה מסוגלת לגלם את התפקיד המדובר, נראה שההפקה נצלה את המיניות השופעת שלה בלי שום צורך עלילתי או אופן שתרם לפיתוח הדמות שהיא מגלמת.מאחר ועלילת הסרט לא ממש מעבירה איזשהו סאב-טקסט עמוק והמסר של הסרט די ברור מתחילתו, כל מה שנותר הוא ליהנות מסרט פעולה מיושן במקצת אך עדיין אפקטיבי. קמפבל מביים במקצוענות שלא מחדשת דבר, אך עדיין מספק מוצר ליאם ניסני טיפוסי שמהנה לצפייה.
נקמה ללא מעצורים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עומרגיל: 4001/07/2022 17:19:35
6/10אייקון ציון
סרט פעולה טיפוסי בכיכובו של ליאם ניסן. לא משהו שלא נצפה בסרטים קודמים שלו
שם: איתיגיל: 5228/05/2022 14:52:59
5/10אייקון ציון
סרט פעולה שגרתי של ליאם ניסן ללא תכנים אותם זוכרים אחרי הסרט
שם: ברקגיל: 4203/05/2022 23:39:40
7/10אייקון ציון
בסך הכל הסרט לא רע. אינני מסכים עם המבקרת שנתנה לסרט 4 כוכבים,לדעתי מעט מוגזם. 3 כוכבים בהחלט מספיק. ליאם ניסן בתקפיד של מחסל מקצועי שזיכרונו מתחיל אט אט לבגוד בו.הנושא של הסרט לא קל- ניצול של נערים\נערות צעירים\צעירות למטרות מין וסחר. יש אקשן והסרט שומר על עניין עד לסיומו. ציון 7 וחצי .
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט