כלב מי שמנגן 2 ביקורת סרט

Rock Dog 2 Movie Review

תמונת כתבאור טילינגר דה קרבליו על "כלב מי שמנגן 2":
"נושא מסר חשוב בעידן תרבות האינסטנט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Rock Dog 2
דיבוב ברק ברויטמן, יובל בינדר, אליעזר וייס, הדר שחף, גדי לוי, יובל קלו במאי/ת מארק באלדו  
אנימציה
ביקורת סרט לכלב מי שמנגן 2 מאת אור טילינגר דה קרבליו | כתב
ציון המבקר
"ראוי ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע68.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט ההמשך ל"כלב מי שמנגן" מפגיש אותנו שוב עם הגיבור הראשי, בודי, כלב מוזיקלי ונגן גיטרה מוכשר בעלילה חדשה, אשר נושאת הפעם מסר חשוב עבור הדור הצעיר שצמא כיום לפרסום ורצון להפוך לכוכבים בין לילה. עלילת הסרט מתמקדת בבודי וההרכב שלו, "טרו בלו", כאשר הם נהנים מתהילה מקומית בכפר ההררי למרגלות הר מושלג וקסום בו הם מתגוררים. המוזיקה של בודי בעלת מקור אנרגיה המסוגלת להפיץ קסם ולכבוש את לבבות המעריצים.סוכן ומפיק על בתעשיית המוזיקה, בדמות כבש הנושא את השם לאנג, מזהה את הפוטנציאל של בודי להפוך לכוכב על ומציע לקחת אותו תחת חסותו. אבל לשם כך על בודי להיפרד מחברי להקתו, לעטות תדמית חדשה של כוכב רוק ולחבור לשיתוף פעולה מוזיקלי עם הכוכבת הידועה ליל פוקסי, שלא עולה בקנה אחד עם סגנונו המוזיקלי.
המטרה של לאנג היא לא רק להפריד את בודי מחברי להקתו ולשלב אותו עם הכוכבת הגדולה, אלא גם להרחיק לכת ולסגור את פארק הרוקנרול לאלתר ולהיות השליט הבלתי מעורער של תעשיית המוזיקה. בודי, שחולם על אור הזרקורים, הפרסום ועל חיי התהילה, נלקח תחת ניהולו של לאנג, רק לאחר שאביו של בודי משתכנע ומסכים, אבל יש לכך מחיר והוא עולה לבודי בכישרונו.הייחודיות בסרט נעוצה בעלילה שמתווכת נושא כה חשוב בעידן תרבות האינסטנט, הן כאות אזהרה עבור ההורים לבל יסכימו לקשור את ילדיהם בחוזים דרקוניים בפני מי שעלולים להתגלות כ"זאבים בעור של כבש" והן עבור הילדים שיוצאים עם מסרים חשובים לא פחות על ערך הרעות והחברות, המסירות והדרך הראויה להגשים את חלומך וללכת רק אחר ליבך.
בשנים האחרונות נחשפנו ליותר ויותר סיפורים על אמנים גדולים שנוצלו במשך עשורים רבים על ידי מפיקי על, סוכנים, אולפנים וחברות תקליטים כשהידועים ביניהם הם – טיילור סוויפט ולאחרונה נחשף כי גם מארון 5 נפלו קורבן לאינטרסים של אנשי האליטה. גם בישראל, נושא זה לא פסח על תעשיית המוזיקה המקומית ואף חוקק חוק בכנסת המוכר יותר בשמו "חוק איה כורם". כך שסרט זה נוגע בנקודות רלוונטיות לתרבות בת ימינו.למותר לציין ש"כלב מי שמנגן 2" הוא לא ברמתו של "סרט פיקסאר", אבל הוא בהחלט סרט מהנה, שופע הומור ועלילה מרתקת הן עבור הילדים והן עבור הוריהם. על אף ערכי הפקה נמוכים יותר מהסרט הראשון שמתבטאים באנימציה זולה ונוקשה, עם רקעים שלרוב משמשים כתפאורה סטטית וכמעט ללא תנועות "מצלמה" חיות, זה לא באמת ישנה לקהל הצופים הצעיר שיבוא לראות וייהנה. הקהל המבוגר שיתלווה אליהם יוכל גם הוא ליהנות בעיקר מרפרנסים קומיים לתרבות מוזיקת הרוק-פופ המוכרת לו, החל מ"ביל וטד" ועד "האבנים המתגלגלות".
כלב מי שמנגן 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מירית קאופמןגיל: 3719/05/2022 18:11:53
10/10אייקון ציון
סרט מקסים ומעניין
קישורים
חץ כלב מי שמנגן 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט