ליגת סופר-פטס ביקורת סרט

DC league of Super Pets Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "ליגת סופר-פטס":
"גיבורי העל לא נראו מעולם כה חמודים ומשעשעים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר DC league of Super Pets
דיבוב דווין ג'ונסון, קווין הארט, נטשה ליאון, ג'ון קרסינסקי במאי/ת ג'ארד שטרן, סם לוין  
אנימציה
ביקורת סרט לליגת סופר-פטס מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"סופר בילוי לילדים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די20.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"ליגת סופר פטס" הוא סרט אנימציה ממוחשב מז'אנר גיבורי העל מבית היוצר של האחים וורנר ו-DC שאחראים לסרטי סופרמן, באטמן, וונדר וומן וליגת הצדק. עלילת הסרט מחזירה את הצופים אחורה בזמן לתקופה בה כוכב קריפטון היה על סף קריסה והוריו של סופרמן, ג'ור אל ולארה הכניסו אותו לחללית. מסתבר ששנייה לפני, מצליח לחמוק כלבלבון על בשם קריפטו לחללית ולהמריא יחד איתו לכדור ארץ. שלושה עשורים אחרי השניים בעלי כוחות העל עפים בכדור הארץ ומצילים יחד את העולם. המציאות הפסטורלית של חברותם יוצאת הדופן מתערערת עם כניסתה של לואיס למשוואה. קריפטו חש בודד ודחוי ונעלב מהברזותיו של סופרמן מתכניותיהם המשותפות. המריבה על מקום בליבו של גיבור העל נקטעת כששרקנית בשם לולו מקבלת כוחות על מחתיכות קריפטונייט כתום והופכת חסינה וחזקה.לולו המרשעת והמתוחכמת היא חיית הניסויים של אויבו המושבע של סופרמן לקס לות'ר ושנאתו של לקס היא שנאתה שלה. לכן סופרמן הוא מושא שנאתה הגדול. היא מצליחה לחטוף את סופרמן ואת חבריו מליגת הצדק (באטמן, וונדר וומן, פלאש, אקווה מן, גרין לנטרן וסייבורג) ומעלימה לקריפטו את כוחותיו. כעת כשהיא רוצה להשתלט על העולם ולהשמיד את חבורת ליגת הצדק אין מי שיעצור אותה.
מה יעשה קריפטו שהוא כעת חיה ככל החיות? קריפטו רגיל לפעול לבדו, אך מתוקף הנסיבות נאלץ להתחבר לחבורת חיות שגם ספגה כוחות על: אייס כלב הצייד שהפך לסופר חזק, פיבי החזירה שיכולה להתנפח, צ'יפ הסנאי המחשמל ומרטון הצבה בעלת מהירות העל. החבורה נתקלת בקשיים להבין את כוחותיהם החדשים ובצורת העבודה כצוות ולא בנפרד, אך לבסוף מתחברת והופכת למשפחה אחת גדולה ומאוחדת. האם יצליחו להציל את חבורת ליגת הצדק בזמן?זהו סרט גיבורי על עם קו עלילתי די צפוי – מסע של גיבורים להבין את כוחותיהם ומעל הכל את כוח החברות. התסריט אותו כתבו ג'ון וויטינגטון וג'ראד שטרן מביא זווית הומוריסטית ומשעשעת עם הרבה בדיחות פנימיות שהבוגרים חובבי גיבורי העל ייהנו מהם, כמו התנצחויות בין סופרמן לבאטמן ואנקדוטות משעשעות הקשורות לאופיו המתבודד של באטמן. בכך הם ממשיכים את אותו כיוון משעשע בו נקטו בכתיבתם בסרט "לגו באטמן". יחד עם זאת ישנו חוסר סנכרון בין סצנות ילדותיות מאוד יחד עם סצנות שמתאימות לאוכלוסייה בוגרת יותר, מה שיוצר קו עלילתי שלא מותאם גיל. בנוסף, היה מקום לתת יותר נפח לסצנה בה אייס סיפר על עברו, סצנה חשובה שנקטעת מהר מדי.
יחד עם זאת, שטרן וסם לוין עשו עבודה יפה במלאכת הבימוי. הסרט קצבי ודינמי, עם שפע סצנות פעולה יפות ואנימציה מרהיבה. אחת היפות היא סצנת הסלואו-מושן בו הצבה מרטון עוצרת את הרימון של לולו ומזכירה את סצנת הצלת מגנטו מהכלא על ידי קוויקסילבר שנע במהירות רבה מהסרט "אקס מן: העתיד שהיה". המוזיקה התוססת של סטיב ג'אבלונסקי מתחברת נהדר לקו העלילתי עם שירי הנושא מהפסקול של סרטי "סופרמן", "וונדר וומן", "באטמן" והשיר "החבר הכי טוב שלי" של קווין. כמו כן, ראוי לציין כי הסרט מכיל מסרים חינוכיים כמו כוח החברות, אמונה עצמית וסבלנות.
ליגת סופר-פטס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אוראל הרמבםגיל: 2813/08/2022 21:34:33
10/10אייקון ציון
סרט ממש מהמם, נפלא ושווה ללכת לראות. הייתי עם אשתי וחברה שלה וצחקנו, נהנינו, שמחנו אהבתי את כוכבי ליגת הצדק ואת סופרמן, באטמן וווינדר ווימן
שם: גידיגיל: 7511/08/2022 15:46:02
6/10אייקון ציון
מאכזב למדי. העלילה לא מעניינת במיוחד, ההומור די שטחי והאנימציה סטנדרטית. אפילו נכדצי בת השבע פלוס לא אהבה. האח שלה בן ה-13 הגדיר את הסרט כבסדר אבל מאד קלישאתי וזו לדעתי הגדרה מדוייקת.
שם: אמיר רגיל: 4103/08/2022 13:26:20
10/10אייקון ציון
הייתי עם 3 ילדים בגילאי 5, 8 וגם 12 וכולם צחקו ונהנו בלי הפסקה. וגם אני. סרט קיץ מושלם.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט