בריג'יט ג'ונס: עובדות החיים - ביקורת DVD ביקורת סרט

Bridget Jones: The Edge of Reason Movie Review

תמונת כתבטמיר כהן על "בריג'יט ג'ונס: עובדות החיים - ביקורת DVD":
"אמנם ברידג'ט נראית כמו פרה, אבל הסרט מספק רומנטיקה מרוממת רוח, מתובלת בהומור נפלא. חוויה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bridget Jones: The Edge of Reason
משחק רנה זלווגר, יו גרנט, קולין פירת', ג'ים ברודבנט, ג'מה ג'ונס, ג'סינדה בארט, סאלי פיליפס, שירלי הנדרסון, ג'יימס קאליס, ג'סיקה סטיבנסון, ניל פירסון במאי/ת ביבאן קידרון  
קומדיה
ביקורת סרט לבריג'יט ג'ונס: עובדות החיים - ביקורת DVD מאת טמיר כהן
ציון המבקר
"אמנם ברידג'ט נראית כמו פרה, אבל הסרט מספק רומנטיקה מרוממת רוח, מתובלת בהומור נפלא. חוויה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט ההמשך ממשיך מהמקום שבו עזבנו את ברידג'ט, בזרועותיו של מארק דארסי. ארבעה שבועות חלפו להם וברידג'ט מאושרת מהעובדה שיש לה מערכת יחסים קבועה. אבל דברים לא יכולים לגמרי להסתדר עבור ברידג'ט והאובססיה שלה לגבי יחסים גורמת לה לחפש דברים שליליים בבן זוגה, מה שמחמיר עוד יותר כאשר הוא מתחיל לעבוד עם עוזרת יפהפייה ומוכשרת בשם רבקה. כאילו הבעיות שברידג'ט ממציאה אינן מספיקות, דניאל קליבר (יו גרנט), רודף הנשים חסר השובע, שהיה הבוס והמאהב שלה בסרט הראשון ויריבו המושבע של מארק דארסי, חוזר גם הוא לתמונה. האם ברידג'ט תצליח למצוא שלווה ביחסיה וכיצד ייגמר המאבק הישן בין דארסי לקליבר, את זה תצטרכו לראות בסרט.הסרט הראשון "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", הפך לסרט פולחן של ממש, בעיקר עבור בחורות רווקות, שהזדהו עם המסרים הפמיניסטיים החזקים של הסרט הראשון ועם הגיבורה השמנמנה והמצחיקה שבסה"כ רצתה למצוא אהבה וקשר משמעותי, כמו כולנו. סרט ההמשך, מתחיל מהנקודה בה הסרט הקודם הסתיים, נקודה בה סופסוף ברידג'ט מצאה אהבה ונמצאת בקשר משמעותי עם מארק דארסי. כמובן שבהתאם לדמותה המיוחדת והאובססיבית, ברידג'ט מגלה, שלמרות שזו הייתה משאלת ליבה העיקרית, להחזיק קשר לאורך זמן, זה דבר קשה לא פחות.
אין ספק שדמותה המיוחדת, הטיפשית והמשעשעת של ברדיג'ט ג'ונס נוגעת ללב גם היום ולא פלא שרנה זלווגר שמחה להיכנס שוב, לתחתוניה הגדולים של ברידג'ט ג'ונס ואף להעלות במשקלה 15 ק"ג בשביל התפקיד. רנה זלווגר עושה פה שוב את התפקיד שהפך אותה למפורסמת, בצורה נפלאה ונראה כי לא פחות מאשר רנה זלווגר היא ברידג'ט ג'ונס, ברידג'ט ג'ונס היא רנה זלווגר. התחושה הכללית היא, שרנה זלווגר מביאה את מטענה האישי ואישיותה המקסימה לתפקיד. מלבד רנה זלווגר, יו גרנט, וקולין פירת' שחזרו כמובן לסרט ההמשך, כל השחקנים מהסרט הראשון, כולל החברים המופרעים של ברידג'ט, המשפחה שלה והבוס בעבודתה החדשה חוזרים לסרט הזה, מה שעוזר לסרט הזה לרכב על הצלחת הסרט הראשון.ההומור המיוחד של ברידג'ט ג'ונס וצורת ההסתכלות המיוחדת שלה על החיים בכלל ועל יחסים ואהבה בפרט, הם הבסיס גם לסרט השני. הסרט מביא איתו הומור נפלא, רומנטיות קיטשית, עלילה מוצלחת ופסקול נפלא של ביצועים מחודשים לשירי אהבה מפורסמים. כל המרכיבים הנ"ל, לא רק משחזרים את ההצלחה של הסרט הראשון, אלא גם מזכירים מאוד עוד סרט רומנטי נפלא, "נוטינג היל". אין בסרט הזה שום דבר חדש, שום דבר שלא ראינו בסרט הראשון או בסרטים רומנטיים בשנים האחרונות ועדיין מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות בז'אנר הזה. בעוד סרטים כאלו נוטים להתדרדר לתחושת מתיקות מוגזמת, הסרט הזה, בעזרת ההומור הנפלא שלו, מצליח לעסוק ברומנטיקה מבלי להפוך לדביק מדי.
לא פשוט לעשות סרט המשך לסרט מצליח ומשמעותי עבור נשים רבות, כמו הסרט הראשון. סרט ההמשך אולי לא מעביר את מסריו, בצורה בוטה כל כך כמו בסרט הראשון, אבל הוא נותן הצצה מיוחדת על יחסי זוגיות ומהווה המשך מוצלח לסרט הראשון. לסיכום, הקסם המיוחד של ברידג'ט ג'ונס, התסריט הפשוט והטוב, הקאסט המעולה, רנה זלווגר הנפלאה, הפסקול הרומנטי המשלים ובעיקר ההומור המיוחד, מספקים הנאה צרופה. תנו לעצמכם להיסחף לכמעט שעתיים של צחוק, התרגשות והמון רומנטיקה. מומלץ בחום.

ציון: 8.5 מתוך 10
בריג'יט ג'ונס: עובדות החיים - ביקורת DVD - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ארונית רזגיל: 2725/01/2005 08:19:49
6/10אייקון ציון
נחמד לא יותר מזה ..
שם: רוני בנימיןגיל: 5720/01/2005 04:12:55
1/10אייקון ציון
ז ב ל
שם: יניב שביטגיל: 3425/12/2004 02:42:51
1/10אייקון ציון
משעמם, עלוב, ירוד, מביך, מיותר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט