בנעליה ביקורת סרט

In Her Shoes Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בנעליה":
"שחקניות מקסימות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר In Her Shoes
משחק קמרון דיאז, טוני קולט , שירלי מקליין, אריק בלפור, מרק פאורסטיין, ברוק סמית במאי/ת קרטיס הנסון  
קומדיה
ביקורת סרט לבנעליה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקניות מקסימות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע28.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די64.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קרטיס הנסון הוא מה שנקרא במאי להשכיר. הוא אף פעם לא ביים סרט רע - בכל ז'אנר שהוא נגע בו התוצאה היתה מקצועית ובשני מקרים לפחות הן היו מרשימות. למרות שכבר שנים רבות הוא עובד עבור האולפנים ומיצר סרטי מתח ואימה זניחים: "מחלון חדר המיטות", "השפעה רעה", "היד שמנענעת את העריסה", ו"נהר הפרא" הוא אף פעם לא זכה להערכה. אבל אז הגיע "סודות אל.אי" והפך את היוצרות. סרט המשטרה המתרחש בתקופת הזוהר ההוליוודית הפנט את המבקרים ואת הקהל. הוא גילה לעולם את ראסל קרואו והעניק אוסקר לקים בסינג'ר.מאז הוא הספיק לביים את הקומדיה השחורה והמבריקה, "נערי הפלא" שלא זכתה לאהדת הקהל למרות צוות שחקנים מעולה. הסרט העניק לבוב דילן את פרס האוסקר לשיר הטוב ביותר. גם הסרט הבא שהוא ביים זכה באוסקר על שיר הנושא, מדובר ב "8 מייל" בכיכובו של אמינם. אם הייתי פוגש את הבמאי הזה שהתחלתי לפתח כלפיו הערכה, השאלה הראשונה שהייתי שואל היא איך עוברים מבימוי סרטים עם מגע יד כל כך אפל לבימוי קומדיה ורדרדה ושבלונית כמו "בנעליה"?
שלא תבינו לא נכון. "בנעליה" הוא סרט מקצועי בדיוק כמו שקרטיס הנסון יודע לעשות, אבל חסר בו מגע יד אישי של יוצר, כזה שהורגש היטב בשלושת הסרטים האחרונים שלו. האם קרטיס הנסון חזר להיות במאי להשכיר? זאת נדע בהמשך. בינתיים הוא נשען על כישוריה הדלים של התסריטאית סוזאנה גראנט שכתבה תסריט דל לפי רב המכר של ג'ניפר ויינר. מה שמטריד בסרט המדובר הוא שכבר ראינו כמוהו עשרות בקולנוע, בערוצי הסרטים ואפילו בהולמרק, אז למה שנשלם 35 לראות אותו עוד פעם?התשובה לשאלה היא טוני קולט, שירלי מקליין וקמרון דיאז. תחושת הבטן שלי אומרת שקרטיס הנסון ידע שהתסריט שהוא נשכר לביים הוא לא בדיוק הברקת המאה, אפילו לא הברקת היום. אבל יש לו שלוש שחקניות נפלאות בתפקידים הראשיים: כוכבת קולנוע כריזמטית עם כישורי משחק דלים ושתי שחקניות מבריקות לצידה שכובשות את המסך. הנסון מציג את שלושת השחקניות לראווה על המסך ונותן להן חופש פעולה מלא. כל אחת מקסימה אותנו בדרכה לטוב ולרע - כאשר שירלי מקליין מוכיחה שלמרות גילה המתקדם יש לשתי הצעירות עוד הרבה מה ללמוד ממנה. טוני קולט ("חתונתה של מיוריאל", "החוש השישי") מלמדת את קמרון דיאז שכדי להיות שחקנית טובה באמת יש לה עוד כברת דרך ולחשוף גוף מחוטב זה לא משחק, לא בסרט קולנוע בכל מקרה.
קמרון דיאז עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב ותשעים אחוז מהסרט מסתובבת עם ביקיני, חוטיני, חולצות עם מחשוף עמוק ומפגינה גוף סקסי להדהים ופנים של הבלה מושלמת. ותאכלס - בשביל זה אנשים קונים כרטיס לסרט הזה. שלושת הבנות משתלטות על המסך וכובשות אותו בהנאה מרובה והקהל מרגיש זאת ונהנה ביחד איתן. הסיפור מתאר מערכת יחסים בין שתי אחיות, מגי ורוז פלר שהן גם החברות הכי טובות ונשים מאוד שונות באופיין. מגי הצעירה קלת דעת, מרדנית ולא עושה חשבון לאף אחד. לעומתה רוז הגדולה היא עורכת דין בוגרת פרינסטון עם קריירה פורחת. כאשר מגי שוכבת עם החבר של רוז, החברות מתפרקת ומגי מסולקת מדירת האחות.מגי מוצאת מכתבים שנשלחו אליה בשולחן העבודה של אביה. היא מגלה שיש לה סבתא אי שם במיאמי ומחליטה לנטוש את פילדלפיה ולרדת לפלורידה. שם ההכרות עם הסבתא המסתורית משנה את חייה. היא גם לומדת כמה דברים על אמה האהובה, אביה ועוד כמה סודות אפלים מהעבר שדרכם היא מבינה מדוע היא מתנהגת כפי שהיא מתנהגת ולראשונה מנסה לשנות את דרך חייה. כפי שהבנתם הסיפור נחרש בעבר עשרות פעמים אבל הכימיה בין השחקניות והחן הרב שלהן מחפה על העלילה הנדושה ואורך הסרט (130 דקות).להקרנת העיתונאים לקחתי את ההורים. אבא נהנה אבל אמא שלי הזילה דמעה והתמוגגה לאורך כל הסרט. לפני כמה ימים כשביקרתי בזמן ארוחת צהריים, ניסיתי להבין למה היא כל כך אוהבת את הסרט. היא אמרה לי בצורה הכי פשוטה: "אתה לא מבין, זה סרט לבנות" - ואני עם אמא שלי לא מתווכח.
בנעליה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דאןגיל: 1602/08/2007 19:36:09
8/10אייקון ציון
סרט נחמד קמרון דיאז מדהימה כרגיל
שם: גולן כהןגיל: 3226/02/2006 07:47:15
8/10אייקון ציון
למי שמחפש קומדיה שתפיל אותו מצחוק זה לא הסרט הנכון ... אבל הסרט מרגש ורומנטי ונותן לך הרגשה של התרוממות רוח . קמרון דיאז ה מ ה מ מ ת עשתה זאת שוב , איך אפשר לא לאהוב שחקנית שבכל תפקיד נותנת את ההרגשה שכתבו אותו במיוחד בשבילה . סרט מומלץ לדייט רומנטי .
שם: ליאור כהןגיל: 1417/02/2006 12:44:06
9/10אייקון ציון
סרט מ-צ-ח-י-ק!!! למרות שזאת לא הקומדיה הכי טובה שראיתי זה סרט ממש יפה שווה לראות!
קישורים
חץ בנעליה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט