אינסטינקט בסיסי 2 ביקורת סרט

Basic Instinct 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אינסטינקט בסיסי 2":
"זהירות סכנה!"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Basic Instinct 2
משחק שרון סטון, דיוויד מוריסי, שרלוט רמפלינג, דיוויד תיוליס, יו דנסי, אן סאילון במאי/ת מייקל קטון גונס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאינסטינקט בסיסי 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"זהירות סכנה!"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע33.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די58.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני חייב להודות, לא הייתי חייב לראות את הסרט הזה. לא הצלחתי להגיע להקרנת העיתונאים אך מאחר ולא יכולתי להתאפק צלצלתי אל יחצני הסרט וזאת למרות אזהרות חברי למקצוע, ובקשתי צמד כרטיסים. בסך הכול אני ועמיתי לא תמיד רואים עין בעין את אותם הסרטים. לדוגמה, אני היחיד שאהב את "מים אפלים" ו"7 חרבות" שזכו לביקורות גרועות אם לא מחרידות. קיוויתי שגם הפעם הם טועים. הלכתי להקרנה בקולנוע רב-חן ביום חמישי אחה"צ ביחד עם אחי ומספר מועט של קשישים ובעיקר קשישות. אם הייתי יודע שמדובר בעינוי מטעם השב"כ או המוסד הייתי מוותר על התענוג. אפילו מצחיק זה לא היה.יש סרטים שאסור היה לעשות, וסרט ההמשך ל"אינסטינקט בסיסי 2" הוא סרט שכזה. אפשר להגדיר אותו כאחד המותחנים הארוטיים הכי לא ארוטיים, כמותחן ללא מתח והגרוע מכול, סרט בלי סרט. בכלל, "אינסטינקט בסיסי 2" הוא אחד הסרטים הגרועים ביותר שראיתי בימי חיי. זה אפילו לא המשכון לאחד המותחנים הארוטיים המצליחים בכול הזמנים, זה פשוט סרט נידח ועלוב במיוחד בפני עצמו. הוא מסוג הסרטים שאמורים להיות מחרמנים אבל בסופו של דבר הקהל נשאר אוחז באיבר נפול, שלא זכה לגמור. זה סרט שראוי להיות מוקרן בתוך פח זבל ורצוי שהמכסה יהיה סגור.
שרון סטון שנדדה עד לישראל כדי לקדם את הסרט ובילתה מחצית מזמנה משחקת עם ילדים מקומיים וקשקשה בפני העשירים והיפים על זכויות האשה, ממשיכה לטעות בבחירות הקולנועיות שלה. מסתבר שגם הפעם הכוכבת הקדישה יותר זמן לחיטוב גופה ופחות לכישורי המשחק הדלים שלה. עוד יותר מחריד השחקן הראשי, דיוויד מוריסי, שמצליח לעקוף את סטון בסיבוב ומצליח לעשות את הבלתי יאמן ולהפגין יכולות משחק מזוויעות פי מיליון יותר מהכוכבת לצידו. הליהוק הביזארי של השחקן נטול הכריזמה בתפקיד הראשי בסרט זה הוא אסון טבע שאי אפשר לצאת ממנו בחיים.אפילו שחקני משנה בריטים מעולים כמו שרלוט רמפלינג, דיוויד תיוליס ויו דנסי לא מצילים את הסרט המביך הזה. למען האמת הם מצטרפים אל מוריסי וסטון ומוכיחים שגם שחקנים מעולים ומוערכים יכולים להיות בלתי נסבלים. במיוחד תיוליס שמצליח לעלות על העצבים בעזרת מניירות מגוחכות ומשחק מוגזם יתר על המידה. אף אחד כנראה לא הסביר לו שיש כבר דראג קווין אחת על הסט וזו שרון סטון.
אבל לא בכול אשמים השחקנים, יש צוות שלם מאחורי הסרט הזה שראוי לעונש. נתחיל עם התסריט המגוחך של לאורה באריש והנרי בין. צמד אחראי על אחד התסריטים המשעממים, נטולי המתח, נטולי הארוטיקה, נטולי מין, עם טוויסטים עלובים, סוף מפגר, טקסטים מגוחכים והכול ללא כול הגיון בסיסי. מזמן לא נראו כול כך הרבה חורים בעלילה. נעזוב את החורים, כבר ראינו עשרות סרטים עם חורים בשלל גדלים שעדיין היו מותחים אבל אחרי עשר דקות אתה פשוט מפהק. אחרי סצנת הפתיחה המבטיחה שבסופו של דבר לא מקיימת, הסרט פשוט מתרסק תרתי משמע ועד שהוא מתקדם העיניים מתחילות להיעצם.מייקל קטון ג'ונס מביים את "אינסטינקט בסיסי 2" כאילו זו אופרת סבון יומית המיועדת לשעות אחה"צ ב BBC. הבימוי שלו נטול קצב ומשמים עד מוות. בימוי מיושן פלוס תסריט בלתי מעניין בעליל של צמד התסריטאים האיום הופך את "אינסטינקט בסיסי 2" לאחד מסרטי ההמשך המיותרים בתולדות הקולנוע. הוא עד כדי כך גרוע שאם היתה לי אפשרות לא לתת לו ציון הייתי מעניק לו אפס אחד גדול. הביקורת הזו היא יותר שרות לציבור מאשר ביקורת קולנועית. אני יכול לכתוב על התוכן של הסרט, לתאר את הקריירה של סטון ואפילו לנחש שהיוצרים תכננו לעשות סרט קאמפי ובמקום זה יצא אסון. בסופו של דבר יש לכם הזדמנות ללמוד מהטעות שלי ואם האינסטינקט הבסיסי שלכם בריא, אתם צריכים לתפוס מרחק כי המוצר הדלוח הזה פשוט מסוכן לבריאות.
אינסטינקט בסיסי 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליעד סטריקובסקיגיל: 1711/05/2006 19:26:03
7/10אייקון ציון
נכון כולם צודקים הסרט הוא לא אחד אבל ממש נהנתי לצפות בו, שרון סטון ממש פצצה לגילה ושחקנית נהדרת. אני חולה על קתרין טראמל. הסרט ריתק אותי עד השניה האחרונה ועדיין לא יודעים מי הרוצח גם בסוף. המלצה חמה ממני לראות זה מותחן פסיכולוגי מומלץ ומורט עצבים.
שם: אביטל ראשגיל: 1220/04/2006 16:35:15
6/10אייקון ציון
וואלה מכירים את הסרטים ההמשכיים? שהם יותר משעממים ממשעממים? אז זה מה שהסרט הזה... הראשון היה הרבה יותר מרתק, אבל השני היה צולע בוא נגיד... נהנתי אבל קצת שיעמם... שרון סטון מהממת כמו תמיד זה מה שבטוח... אין תלונות חוץ מקצת שיעמום...
שם: מורפיאוס מורםיאוסגיל: 3531/03/2006 14:45:08
7/10אייקון ציון
גב' סטון מסבכת ומסובבת פסיכיאטר הרבה דיבורים ובקושי קטעים ארוטיים. ה-1 היה יותר מעניין
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט