פרסומת

מכוניות 2 אנגלית תלת מימד ביקורת סרט

Cars 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מכוניות 2 אנגלית תלת מימד":
"רע וטראגי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Cars 2
משחק אוון וילסון, מייקל קיין, אמילי מורטימר, מייקל קיטון, ג'ייסון אייזיק במאי/ת ג'ון לסטר, בראד לואיס  
ילדים
ביקורת סרט למכוניות 2 אנגלית תלת מימד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"רע וטראגי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די17.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לא אהבתי את הסרט הראשון "מכוניות" אבל גם לא סבלתי ממנו. ההצלחות האומנותית של אולפני פיקסאר בשנים האחרונות דווקא עוררו בי אופטימיות כאשר הגעתי לאולם הקולנוע לצפות בגרסת התלת מימד של "מכוניות 2". האכזבה היתה כואבת. סרט נטול דמויות מעניינות, נטול סיפור, נטול רגש, לא מצחיק, לא מותח, סוג של ניסיון לעשות סרט ריגול בסגנון ג'יימס בונד רק עם מכוניות מדברות. סרט כושל בכל רובד קולנועי כלשהו. לראשונה אי פעם יצאתי מאוכזב ואפילו כעוס על אולפני האנימציה שאני כל כך אוהב. "מכוניות 2" הוא סרט איום, אלא אם אנימציה מרשימה יכולה לעניין אתכם במשך 112 דקות.האיש שעומד מאחורי הסרט הזה הוא לא אחר מראש האולפן עצמו, ג'ון לאסיטר, וזה כבר צריך להדליק נורה אדומה בוהקת במיוחד אצל הבוסים שלו. נכון שהסרט הכניס כמות נאה של מזומנים בסופשבוע הראשון להקרנתו בארה"ב אבל נראה שהסרט הזה לא עומד להיות להיט רציני ועל אוסקרים וביקורות טובות אין אפילו על מה לדבר. מה שמטריד ב"מכוניות 2" הוא שהוא נוצר כנראה בעיקר בגלל שהסרט הראשון שבר שיאים במכירת מוצרי צריכה נלווים והסרט השני במספר אמור לממש את החזון הכלכלי ולהכניס אפילו יותר כסף ממכירת מותגים.
מאחורי התסריט האיום עומד בן קווין ממפיקי הסדרה הכושלת Drive שצולמו לה רק שבעה פרקים שנשכר משום מה על ידי לאסיטר לכתוב את התסריט לפי רעיון שלו. התוצאה היא התסריט האיום הראשון מבית פיקסר. השאלה היא האם האולפן שמורגל לקבל ביקורות טובות מאוד, צריך להתחיל לדאוג? זהו הסרט הראשון שלהם שזוכה לביקורות רעות, לא סתם רעות אפילו איומות בחלקן. התחושה המרכזית אחרי הצפייה בסרט המדובר שהקסם המפורסם של פיקסר אבד כלא היה. אפילו הסרט הקצר הפותח עם הדמויות מ"צעצוע של סיפור" לא עובד.העלילה עוקבת אחרי שני הגיבורים מהסרט הראשון - מכונית המרוצים מס' 1 בעולם ספידי מקווין וחברו הטוב, רכב הגרר מייטר. השניים יוצאים לחו"ל כדי להתחרות בתחרות הגרנד פרי העולמית הראשונה שתקבע מיהי מכונית המירוץ הכי מהירה בעולם. במהלך הסרט השניים מסתכסכים ומייטר מוצא את עצמו מסובך במשימת ריגול סודית ברחובות יפן ואירופה, כאשר הוא מנסה להציל את חברו שכלל איננו יודע שהוא נמצא בסכנה. עצוב שהפוטנציאל העלילתי לא מומש אפילו למחצה.
לכאורה יש ל"מכוניות 2" את כל הנתונים להיות מפתיע ומקורי אבל הוא רחוק מזה שנות אור. הוא מתקדם באיטיות מסורבלת ונטולת חן, במשך דקות ארוכות ומעייפות למדי והתוצאה למרות שהיא יפה לעין היא כואבת לגוף בעיקר כשהסרט מגיע סוף כל סוף לסיומו. אז מי שרוצה לראות סרט עם מכוניות וגם להנות ממנו עדיף שילך ל"מהיר ועצבני 5".
מכוניות 2 אנגלית תלת מימד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1417/06/2017 01:08:37
5/10אייקון ציון
סרט נדוש ובינוני להחריד !!! האנימציה מרהיבה, הדיבוב העברי לא רע, הפס-קול מעולה, הבדיחות משעשעות ברובן והדיאלוגים בסך הכל די טובים ומעניינים אבל התסריט והעלילה די צפויים, קלישאתיים, חסרי מקוריות ואפילו לפעמים משעממים, מתישים ומרדימים מאוד. בקיצור, עדיף לוותר !!!
שם: מיכאל עובדיהגיל: 1208/02/2013 15:02:16
10/10אייקון ציון
סרט מוצין יותר טוב מהראשון עשוי בצורה יותר יפה ויותר מותח מומלץ ביותר (אבל כאן הדמות הראשית היא מאטו )
שם: דב ישראליגיל: 3615/11/2011 14:10:47
6/10אייקון ציון
Cars 2 (גרסה אנגלית)הסרט עשוי היטב,אנימציה מרהיבה,אבל חסר הומור שמוסיף הרבה בסרטים האלה,אני אהבתי את הסרט הראשון יותר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט