פרסומת

אגדה ממבט ראשון ביקורת סרט

The Everlasting Story Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "אגדה ממבט ראשון ":
"דניאל סטיופין מ"קופה ראשית" מוכיח את יכולותיו כמדובב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Everlasting Story
משחק דניאל סטיופין במאי/ת אנדריי קולפין  
ילדים
ביקורת סרט לאגדה ממבט ראשון מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"הרפתקה לזאטוטים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע50.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות18.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
עלילת סרט האנימציה הרוסי "אגדה ממבט ראשון" מתרחשת בתקופה בה יצורי אלמוות חיים יחד עם בני האנוש. הפסטורליות נקטעת לאחר שהרוח הלבנה חודרת לארמון המלכות, מקפיאה את המלך ואף את שומרו הקסום. אביר צעיר ואמיץ אך ביישן ושקט בשם גבריאל מנסה לאתר את הרוח הלבנה ולהכניע אותה. הוא מגלה במסעו כי ישנה אבן בעלת כוחות גדולים והרסניים. במידה ואבן זו תגיע לידיים הלא נכונות, המחזיק בה יזכה בכוחות בלתי נדלים. בנוסף לכוח הוא יזמן לעולם את מפלצת הקרח, שאחראית להרס העולם בעבר.במסעו לאיתור האבן פוגש גבריאל במיי היפה, אמנית קרקס בעלת קול יפהפה ויכולות ריפוי ויחד איתה, עם אחיה ועם חרב הלהב הפטפטנית על מרבד קסמים הם יוצאים להרפתקה מסוכנת שבסופה ינסו להציל את העולם. במהלך המסע מתוודע גבריאל לטוב ליבה של מיי, מגלה את סודה, היא מצליחה להיכנס לליבו והשניים מתאהבים. אך האם סיפור אהבתם ואומץ ליבם יצליחו להציל את העולם מהחורבן? כאמור, הסוף טוב.
העלילה נכתבה על ידי שלושה תסריטאים המגיעים מעולם סדרות אנימציה לזאטוטים (מריה פרפיונובה, אנטון לנשקוב ויבגני גולובין). רמת הכתיבה היא בהתאם ומותאמת לקטנטנים. ילדים מעל גיל שמונה פחות יתחברו לבדיחות המותאמות לזאטוטים. כמו למשל הסצנה בה גבריאל וחבורתו נוסעים על אפרוח גדול שמשמש ככלי תחבורה וניזון מכדורים קטנים. זו סצנה ילדותית וקצת תמוהה שנועדה למלא חלל תסריטאי ותו לא. התסריטאים גם סיבכו את העלילה עבור קהל היעד הצעיר מאחר והסרט רווי מאורעות ומדובר בשתי מסגרות עלילתיות אחת בתוך השנייה.יאמר לזכותו של הבמאי אנדריי קולפין, שזהו סרטו השני כבמאי, שהסרט ברובו קולח וקצבי וגם האנימציה לא רעה וכוללת אפקטים נאים באופן יחסי. יחד עם זאת, השימוש בשירים במהלך הסרט מיותר. השימוש בלהב מדבר מזכיר מאוד את מר מפה מהסדרה "דורה" והוא על תקן האנקדוטה ההומוריסטית בלבד. אין ספק שהליהוק של דניאל סטיופין המוכר מ"קופה ראשית" כלהב המדבר משדרג את הסרט.
הסרט מעניין ומכיל מסרים חשובים על חברות ונאמנות, על שיתוף פעולה ועל דבקות במטרה ואהבה. אלו מסרים חשובים וחיוביים מאוד לילדים, במיוחד בתקופה קשה זו. זהו סרט שילדים קטנטנים (עד גיל 8) ייהנו ממנו וילדים גדולים יותר יתקשו למצוא בו עניין.
אגדה ממבט ראשון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ניצן קיציסגיל: 1714/03/2023 12:41:27
8/10אייקון ציון
הסרט ״אגדה ממבט ראשון״ הוא סרט שווה צפיה (אם את/ה הורה של ילד/ה קטן/ה) וגם מלא אלמנטים של פנטזיה ורגש. זה כמעט כמו משהו שדיסני יעשו, אבל זה נעשה ברוסיה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט