פרסומת

מבצע קוקוריקו ביקורת סרט

Little Eggs: An African Rescue Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "מבצע קוקוריקו":
"דמויות מתוקות ומסרים חברתיים מחפים על עומס עלילתי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Little Eggs: An African Rescue
משחק דן קיזלר, נועה לפידות, ספיר דרמון, סיוון תם, גיא זיידמן, ניר רון, קובי ליקורמן, חן עינת, תור אוח, צחי כהן במאי/ת גבריאל ריבה פלאסיו אלטריסטה, רודולפו ריבה פלאסיו אלטריסטה  
ילדים
ביקורת סרט למבצע קוקוריקו מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"סרט לקטנטנים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "מבצע קוקוריקו", ששמו המקורי הוא "ביצים קטנות: מבצע אפריקאי", מתרחש באווירה כפרית, בחווה עמוסת חיות במקסיקו. גיבור הסרט הוא התרנגול טוטו שבפתיחת הסרט הופך אב לראשונה לזוג ביצים: אולי ומקס. האחריות החדשה על כתפיו הופכת את טוטו לאב חרדתי מאוד. הוא מפחד לסכן את ילדיו ולא נותן להם לצאת לפעילויות מסוכנות עם חבריהם ללא ליווי.לאחר שהביצים שנחשבות ביצי זהב זוכות במקום ראשון בתחרות, הן לוכדות את עיניה של הדוכסית הרוסיה שמצליחה לגנוב אותן. הביצים מיועדות לארוחת מיוחדת של עשירי העולם באפריקה, בה יוגשו ביצים מזנים שונים: ביצי תנין, ביצי נחש, ביצי טווס, ביצי נשר וכו'. אך מה שהדוכסית ועוזריה אינם לוקחים בחשבון זה את עוז רוחם של טוטו וחבריו שיוצאים למסע הרפתקני ונועז להציל את הביצים ולהחזירן הביתה, לחווה. הם חופרים, טסים, צונחים, רוקדים ועושם הכל כדי להציל אותן. אך האם יספיקו לעשות זאת בזמן, לפני שהביצים יהפכו למנה העיקרית של הסועדים?
האחים המקסיקנים גבריאל ורודולפו ריבה פלאסיו אלטריסט מביימים בקצביות רבה את הסרט ושוזרים בו הרבה הומור ומתח. גבריאל הוא גם אחד הכותבים, יחד עם אדוארד מ.קלוריו ואינקי אוטרו שאחראים על כתיבת העלילה שעמוסה למדי. הסרט מכיל שלל דמויות שאין להן מספיק עומק עלילתי וחלקן מיותר. דמויותיהן של העכברים שמופיעות בסצנות בתחילת וסוף הסרט הן למטרות בידור ומיותרות לחלוטין.תחרות "הכוכב הבא" שהופכת פופולרית בסרטי ילדים בשנים האחרונות עונה על האספקט הבידורי ומוסיפה התרגשות לקהל. מאידך, התזמון שהסצנה מגיעה הוא מאוחר למדי, רק לקראת סוף הסרט. ומעבר למטרה בידורית ושעשוע רצוי היה לעבות את הדמויות השונות שבתחרות על מנת להכירן לעומק. ישנן הרבה סצנות אקשן עשויות טוב וקטעי הומור משעשעים, אך כתוצאה מהעומס העלילתי הן נבלעות ולא מקבלות את המקום הראוי להן.
מבחינה ויזואלית מעט מוזר לצפות בביצים עם ידיים ורגליים שיכולות לטייל ולא נשברות או הופכות לאפרוחים. אין ספק שזה הופך את הדמויות למתוקות יותר אך זה עדין טיפה תמוה. הוויזואליות של הדוכסית הרוסייה מזכירה מאוד את הגריניץ 'ומבחינת הרעיון העלילתי היא מזכירה מעט את קרואלה דה ויל שניסתה לגנוב את הכלבים הדלמטים. אין ספק שהדוכסית עונה על הפרמטרים של הנבלית המפחידה וחבל שלא ניתן לה יותר עומק והבנה על דמותה המעניינת.באחת הסצנות בתחילת הסרט מתבלבלים וחושבים שהיא גבר ולא אישה, (תופעה שחזרה על עצמה גם בעבר לפי מה שנאמר) וניתן היה לפתח זאת עם סצנת זיכרון מילדותה. בנוסף, ניתן היה לעדן מעט את אפקט ההפחדה שכן הסרט פונה לגיל הרך, גילאי שש עד תשע, וחלק מהסצנות עשויות להפחיד את הילדים.צפינו בסרט בגרסה המדובבת ומבין המדובבים יש לציין את דן קיזלר שמדבב את טוטו התרנגול האמיץ ואת ספיר דרמון וסיון תם שמדבבות את אולי ומקס בהתאמה. שלושתם עושים עבודה נהדרת בדיבוב והכימיה ביניהם נראית טבעית ועובדת יפה. הסרט מכיל מסרים יפים לילדים. הקשר בין הביצים השונות שנקלעות יחד בשבי עובד יפה על רעיון שיתוף פעולה, ישנו דגש על חברות, אומץ לב וכיבוד הורים. וגם ההורים יוצאים עם מסר שיש לשחרר מעט את הילדים ולהיות פחות חרדתיים.
מבצע קוקוריקו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Karin1010.Comגיל: 4509/08/2023 22:36:02
10/10אייקון ציון
הסרט מבצע קוקוריקו מצחיק ממש. הילדים ממש אהבו וביקשו שנלך לצפות בסרט שוב. הסרט ממחיש אהבת הורים מהי, וכן כמה כוח יש לכוח הרצון, גם אם אנחנו קטנים מול גדולים מאיתנו. אהבנו! לכו לראות.... קארין karin1010.com
שם: ענת סמבלגיל: 4008/08/2023 23:53:43
10/10אייקון ציון
סרט נפלא!! נהנינו כולנו :) מצחיק, קליל, קרוב ללב של כולנו ועוזר גם להורים וגם לילדים לראות את הצד השני באור חיובי ואוהב - מומלץ מאד!
שם: שקדגיל: 3203/08/2023 18:39:37
10/10אייקון ציון
סרט מעולה לכל המשפחה!! הילדים בני 10, 7, ו-5 היו מרותקים ממש! נהנו מאוד וממליצה לכולם
קישורים
חץ מבצע קוקוריקו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט