לאסי 2: הרפתקה חדשה ביקורת סרט

Lassie 2 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "לאסי 2: הרפתקה חדשה":
"סרט הרפתקאות משעשע עם מסר חשוב"
סרט חדש   שתף/י
פוסטר Lassie 2
משחק גדי לוי, שרון שחל, אלונה אלכסנדר, עדי ארד, יהלי ווטסון, צביקה פורמן, איתמר אולייר, אמלי קקון סלונים במאי/ת האנו אולדרדיסן  
ילדים
ביקורת סרט ללאסי 2: הרפתקה חדשה מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"ממשיך לרגש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.5/10
?
מדד פופולריות
6.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע77.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די11.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כלבת הקולי אהובה והידועה לאסי חוזרת עם עוד סיפור הרפתקאות לילדים. גיבורת הסרט היא גיבורת ספריו של הסופר אריק נייט, "לאסי חוזרת הביתה" משנת 1940. האהדה הרבה כלפי הכלבה הולידה סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה לאורך השנים ונראה כי למרות השינויים שחלו ב-84 השנים האחרונות, לא נס ליחה. היא עדיין מביאה את הקהל הצעיר לבתי הקולנוע וגם את הקהל המבוגר יחד איתם, שבו היא מעוררת גלי נוסטלגיה.הסרט הקודם משנת 2020 התרחש בגרמניה כאשר לאסי היא חלק ממשפחת מיורר. היא ופלו בן ה-12 מפתחים קשר חם ואוהב אחד כלפי השנייה. הפסטורליות נקטעת כשהמצב הכלכלי של המשפחה מתערער עם פיטוריו של אב המשפחה. בלית ברירה, הם נאלצים לשלוח את לאסי ושוברים את ליבו של פלו. אך לאסי מצליחה להשתחרר מבעליה ועושה מסע בלתי אפשרי ברחבי גרמניה על מנת להגיע לפלו, אליו היא מתגעגעת כל כך.
הסרט החדש מתקיים שלוש שנים אחרי, אנו פוגשים בפלו בוגר יותר – שנמצא בגיל ההתבגרות אך עדיין מסרב להשאיר את לאסי לבדה. כאשר הוריו טסים לחו"ל, הוא מחליט שלא לטוס איתם ובמקום זאת להתגורר אצל דודתו. הדודה אימצה שני ילדים: קליאו והנרי, ופלו מתקשה להסתדר עם קליאו. אך החופשה הופכת להרפתקה חדשה כשכלבים נחטפים באזור, ביניהם פיפה הכלבה של קלואי, מה שגורם לשלושה לחקור יחד עם לאסי, ולנסות לפענח את התעלומה ולמצוא את האשמים – אך האם יספיקו לעשות זאת בזמן?בניגוד לסרט הקודם של לאסי מלפני שלוש שנים שהיה סוג של שחזור עלילתי לסרט הקלאסי (לאסי נמסרת לאחרים ועוברת תלאות על מנת לחזור הביתה, למשפחתה), הפעם מדובר בהרפתקה שונה. בסרט זה מגלים הצופים את תכונותיה הבלשיות של לאסי: היא מצליחה לזהות מי צמד הרשעים לפני כולם, זורקת עקבות של ממתקים כדי שיוכלו לעקוב אחר מסלולה, מבינה את דברי הילדים ושומרת על בטיחותם ועוד כמה וכמה מעללים שמעלים את ערכה ככלבה מיוחדת במינה.
הסרט מבוים בצורה מאוד קצבית ומהירה (הנו אולדרדיסן שגם ביים את הסרט הקודם) יחד עם פסקול צעיר שעוזר לשמור על הקצביות של דייויד רייצ'לד ונשזרות בו אנקדוטות הומוריסטיות שמעלות גלי צחוק בקרב הקהל. יחד עם זאת, תסריטאי הסרט, אנדרס קורס בנה קו עלילתי מאוד פשוט, צפוי וידוע מראש. מתחילת הסרט ברור מי הרשעים, ברור מה יקרה ומי יציל את המצב ואין אלמנט הפתעה.מבחינת דיבוב הסרט נעשתה עבודת בימוי יפה של אלדד ירון, שגם אחראי על ליהוק המדובבים. יש לציין את יהלי ווטסון שמדובב את פלו. ווטסון מצליח ליצור אמינות של מתבגר סקרן ורחב לב. גם אמילי קקון סלונים שמדבבת את קליאו, הילדה המאומצת של דודתו, עושה עבודה טובה ומצליחה לרגש. את זוג הרשעים מדובבים שרון שחל וגיא זיידמן (שגם תרגם לעברית) שלרוב נוטים לדובב את הדמויות הרעות וכנראה שיש סיבה לכך – הם מאוד אמינים ואחראים על הפן ההומוריסטי. בעיקר שרון שחל שמדובבת את ביאנקה הכריזמטית."לאסי 2" הוא סרט הרפתקאות משעשע, עם מסר שצריך להתגבר על הפחדים ולתת סיכוי לאנשים להיכנס ללב. כמובן שגולת הכותרת היא כלבת הקולי היפה והחכמה שהיא העיקר של הסרט. וכשהסרט יסתיים, קשה לי להאמין שאתם לא תרצו לאמץ כלב או כלבה – אי אפשר שלא אחרי כל הקסם הכלבלבי ששוטף את המסך.
לאסי 2: הרפתקה חדשה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מבקר בוגרגיל: 5118/04/2024 13:34:12
8/10אייקון ציון
צפיתי עם הילדים, לאסי 2 סרט חמוד מאד, בעיניהם של ילדים, עם סיפור קלאסי הכולל הרפתקאות, מתח הומור ורגש. אצלנו רמת העניין של הילדים הייתה סבירה מאד. סרט נחמד ומבדר
שם: רויטלגיל: 3915/04/2024 12:16:40
10/10אייקון ציון
מי לא אוהב כלבים? החבר הכי טוב של כולנו, סרט קלאסי מותח ומרגש על הרפתקאה מטורפת, גנבים נוכלים והמסע להצלתם בידי חברים אמיצים וכמובן לאסי הגיבורה!
שם: אירית דינקביץגיל: 3512/04/2024 20:17:09
10/10אייקון ציון
סרט מושלם היינו מרותקים!! מזויקת רקע מושקעת נופים מרהיסים ועלילה מעניינת !! בהחלט מומלץ
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט