פרסומת

שלישיית בלוויל ביקורת סרט

The Triplets of Belleville Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "שלישיית בלוויל":
""שלישיית בלוויל" הוא לא סרט מצוייר נהדר אלא סרט נהדר. סרט האנימציה הצרפתי הוא אחד הסרטים הטובים שנראו על מסכי הקולנוע בשנים האחרונות. אם תרצו לראות סרט אנימציה אחד השנה, זהו הסרט בשבילכם."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Triplets of Belleville
משחק מישל שאוטו, ז'אן-קלוד דונדה, מייקל רובין, מוניקה וגאס במאי/ת סילביאן שומה  
ילדים
ביקורת סרט לשלישיית בלוויל מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""שלישיית בלוויל" הוא לא סרט מצוייר נהדר אלא סרט נהדר. סרט האנימציה הצרפתי הוא אחד הסרטים הטובים שנראו על מסכי הקולנוע בשנים האחרונות. אם תרצו לראות סרט אנימציה אחד השנה, זהו הסרט בשבילכם."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע50.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לעיתים נדירות מגיע לארץ, להקרנות מסחריות, סרט אנימציה שמיועד למבוגרים. לא סרטים ילדותיים שמתחנפים לקהל ויוצרים דמויות חביבות שמייצרות עשרות מוצרי לוואי. "שלישיית בלוויל" הוא סרט אנימציה שמיועד לקהל הבוגר. זהו ללא ספק סרט האנימציה הטוב ביותר בשנים האחרונות (משתווה אולי ל"הנסיכה מונונוקה" של מיאזאקי).נסו רגע להתעלם מהעובדה כי "שלישיית בלוויל" הוא סרט אנימציה (בכוונה אין כותב שורות אלו משתמש במונח סרט מצוייר שמלווה בקונוטציות ילדותית). אם תצליחו תגלו כי זהו סרט טוב, שמצליח להעביר סיפור מרגש כשהוא משתמש בכל חוקי הקולנוע. דמויות, עלילה, פסקול ועוד.
צ'מפיון הוא נער קטן בודד שאומץ על ידי סבתו, מאדאם סוזה, ששמה לב כי הילד מאושר אך ורק כשהוא נוסע באופניו, כדי לגרום לו נחת היא קונה לו זוג אומפניים ומתכננת לו סדרת אימונים מפרכת. שנים עוברות וצ'מפיון הופך לשם דבר. כעת הוא מוכן להיכנס לאירוע היוקרתי ביותר של עולם האופניים, טור דה פראנס. אבל באמצע התחרות שני גברים מסתוריים בשחור חוטפים את צ'מפיון. מאדאם סוזה וכלבה הנאמן ברונו,יוצאים במסע הצלה. במהלך המסע פוגשת מאדם סוזה את "שלישיית בלוויל" המפורסמת, שלוש כוכבות בידור מוזרות משנות ה-30 המחליטות לעזור לה.מה שמיוחד מאוד בסרט זו העובדה שהוא חסר דיאלוגים, כל העלילה, הרגשות, המחשבות, עוברות לנו בעזרתן של התמונות הייחודיות, הדמויות המצוינות והפסקול המשעשע שכולל ברובו מוסיקת ג'אז קיצבית.
על הסרט אחראי סילבאן שומה שעושה עבודת בימוי נהדרת. הוא מצליח לעצב דמויות, שאומנם נראות קצת מוזר אך מתחבבות עלינו במהרה, בייחוד הסבתא המקדימה והכלב השמנמן שנובח על כל רכבת שעוברת בסביבה."שלישיית בלוויל" הוא גם סרט שלא מתחנחן לקהל. לוקח כמה דקות להתרגל לסגנון הייחודי שלו, אבל ברגע שאתה נשבה בקסמי העולם ששומה יצר, אתה מגלה כי אתה לא מפסיק לצחוק, להתרגש ולחשוב. והבדיחות הן אינן בדיחות "נמוכות" כפי שאנו רגילים מסרטים אמריקאים אלא בדיחות אינטיליגנטיות הנובעות היישר מאופי הדמויות והמצבים שעומדים בפניהן.לסיכום: :"שלישיית בלוויל" הוא סרט האנימציה הטוב ביותר שהוקרן כאן בשנים האחרונות. הוא מצחיק, חכם, ומרגש. מיועד למבוגרים ומומלץ בחום.
שלישיית בלוויל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4001/03/2014 22:51:53
8/10אייקון ציון
סרט באמת שונה ושופע דמיון, בטעם של פעם, עלילה הזויה ומצחיקה, אנימציה גרוטסקית. אין בו כמעט דיבורים מה שלפעמים מקשה קצת לעקוב אחר העלילה. הסבתא הזאת עושה דברים שלא תראו שום סבתא עושה.. בקיצור, מקסים.
שם: אבנר לורברבויםגיל: 3324/05/2004 12:00:21
8/10אייקון ציון
סרט מיוחד , מתוק והומורוסטי.יש גם עלילה מוזרה ומהפנטת כאחד. מומלץ.
שם: יוני ארוסיגיל: 2602/05/2004 01:01:00
10/10אייקון ציון
איזה סרט נפלא!!! סיפור מקסים ואנימציה כ"כ מיוחדת עם פתיחה שכולה מחווה לאנימציה של פעם מקס פליישר! דמויות גרוטסקיות, ציורים מדהימים....בקיצור מקסים!
קישורים
חץ שלישיית בלוויל (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט