קליק ביקורת סרט

Imagine me & you Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "קליק":
"שחקנים חביבים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Imagine me & you
משחק פייפר פראבו, מת'יו גוד, לנה האדי, אנתוני הד, סיליה אימריה, סו ג'ונסטון במאי/ת אוליבר פארקר  
קומדיה
ביקורת סרט לקליק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקנים חביבים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע44.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די44.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מאוד רציתי, אבל מאוד רציתי ואפילו שמחתי שנוצר סרט כמו "קליק". מגיע ללסביות איזו קומדיה רומנטית מתוקה אחרי כול כך הרבה סרטים מדכאים שתמיד מישהי מתה או מתאבדת בסוף. בכל מקרה, זהו גורלן בסרטים שהציגו עד עתה בארץ, (אני יודע על קיומם של סרטים עם סוף שמח שלא הגיעו לבתי הקולנוע בארץ ומככבים בשלל פסטיבלים הומו-לסביים ברחבי העולם). ב"קליק" מככבת פייפר פראבו, שחקנית אמריקאית צעירה ונועזת שהספיקה להפוך לחביבת הבנות שאוהבות בנות, אחרי שהתאבדה בדרמה הלסבית, "אבודות והוזות".אחרי שפייפר ניסתה את מזלה בסרטים הוליוודיים מבישים כמו "חופשיות על הבר", "הרפתקאות רוקי ובולווינקל" (שהיה כל כך גרוע שלא הצלחתי לראותו עד הסוף) ובשני סרטי "12 במחיר אחד" שמלכתחילה ויתרתי על התענוג שבצפייה בהם. חיכיתי לרגע שבו פייפר תמצא את עצמה וכנראה היא הבינה שהגיע הזמן לכפר על ההתאבדות ולככב בעוד סרט לסבי, אבל הפעם כדאי שהוא יהיה רומנטי ועם סוף טוב.
אחרי שלל תסריטים לסדרות וסרטי טלוויזיה בריטיים, התסריטאי אול פארקר אוחז במשוכות הבימוי, ומציע לנו קומדיה אוורירית וורדרדה שלא מצליחה לעשות הרבה בעיקר בזכות התסריט נטול החן והקצב האיטי למדי של הסרט. דווקא היה לסרט הנ"ל פוטנציאל חרמני וחתרני רב. פארקר עשה בחוכמה שהוא לקח את הנרטיב הקולנועי של הקומדיה הרומנטית. כלה צעירה שזה עתה התחתנה פוגשת בערב החתונה את אהבת חייה וממבט ראשון הכול משתבש. אלא שהפעם זה לא יו גרנט וג'וליה רוברטס אלא צמד שחקניות צעירות וסקסיות.הבעיה היא שהיוצר פשוט לא הולך עד הסוף. אולי הרעיון נראה נועז ומוצלח ודווקא סצנת הסיום שבד"כ הייתי מקיא בא מוכיחה כמה הסרט הוא חתרני במהותו. אבל לאורך כול הסרט ישנו דשדוש מעיק למדי. הסרט פשוט תקוע. השחקנים מאוד חביבים, במיוחד אנת'וני הד שנותן כאן הופעה קומית משוחררת למדי כאביה הנעבעך של גיבורת הסרט. "קליק" לא מצליח ליצור מגע עם הקהל שלו. נכון שהוא משעשע מדי פעם, אבל זהו. אין בו רגע אחד מצחיק באמת, מדובר בסרט בינוני שבסופו של דבר נשען בעיקר על הופעתם החביבה של צוות השחקנים.
"קליק" הוא סרט נעים במקרה הטוב, יש בו רגעים חביבים, רגעים משעשעים לעתים נדירות אבל בעיקר ישנה תחושה שרצינו לעשות משהו אחר אבל לא העזנו ללכת עד הסוף. רצינו לעשות קומדיה רומנטית לסבית אבל יצא לנו סרט עם לסבו שיק בעיקר לסטרייטים שמחפשים קצת פלפל בסרטים שלהם. גם את הפלפל הם מתקשים לספק. "קליק" הוא סרט שמתבייש להניח את הקלפים על השולחן, אפילו הנשיקה בסוף נעלמת במהירות לתוך החשכה שעוטפת את המסך. אז בלי הומור עסיסי, בלי דמויות מגובשות ובלי רצון אמיתי ליצור קומדיה לסבית רומנטית נשארנו על סרט הססני במקרה הטוב ופחדני במקרה הרע.הפעם אני חייב לציין לרעה את מפיצי הסרט סרטי שני ובתי קולנוע לב. כאשר הם הפיצו את, "הר ברוקבק", הסיסמה הפרסומאית שלהם היתה, "סיפור על חברות לכל החיים". סיסמה פחדנית ושקרית. אפילו בארה"ב השמרנית הסיסמה היתה הרבה יותר נועזת. בסרט "קליק" הם מסתתרים מאחורי סלוגן פרסומי מביך לא פחות, "קומדיה מאוד רומנטית".הבעיה היא שמדובר בקומדיה לסבית והבמאי ושותפיו ליצירה אולי התכוונו ליצור קומדיה רומנטית אבל בסופו של דבר החלק של הרומנטיקה בסרט הוא דל וכמעט ולא קיים לכל אורכו. "קליק" הוא יותר סרט על גיבוש זהות מינית ואפילו זה נראה מובן מעליו ולא מרים גבה. האב מתנהג בשאננות מוחלטת ליציאתה מהארון של הבת: "הבת לסבית והיא רוצה את מוכרת הפרחים. שתתגרש מבעלה הטרי ונעזור לה להשיג את המוכרת הסקסית". אני חושב שעולם כול כך מושלם כמו שהסרט מציג לנו, ראוי לסלוגן שיווקי הרבה יותר אמיתי ונאמן לרוח שנובעת מהסרט, גם אם הוא לא סרט מוצלח במיוחד.
קליק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מיטל אהרוניגיל: 1729/08/2007 23:14:47
10/10אייקון ציון
סרט חמוד! מתוק!!! מקסים!!! רומנטי!!! מומלץ ללכת עם חבר לסרט הזה!!!!
שם: Heliגיל: 1631/05/2006 10:07:46
7/10אייקון ציון
אמ...לדעתי הסרט נחמד כזה... הוא היה יפה אבל לא יותר מזה... אני חושבת שאם כבר אתם הולכים לסרט תלכו לסרט אחר ואת הסרט הזה תזמינו ב-DVD פשוט זה לא סרט ששווה "להשקיע" עליו כל כך הרבה.
שם: איתיגיל: 2807/04/2006 08:31:15
3/10אייקון ציון
סרט מטופש! אחד הסרטים היותר "מתוקים" שראיתי... משכו את המתיקות לכאלה מימדים שפשוט בא להקיא. לא אמין בכלל וכאילו עשו הכל כדי להקצין את המתיקות של קהילת הגאים שאגב עושה לה עוול לדעתי. אני אוהב סרטים רומנטיים קלילים ומצחיקים אבל בסרט הזה פשוט השתעממתי. נשארתי עד הסוף,אחרים שהיו פשוט עזבו את האולם - כן עד כדי כך! תחסכו את השקלים ולכו לראות משהו אחר...אפילו בחינם לא שווה פשוט תשנו שעתיים
קישורים
חץ קליק (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט