פרסומת

אליס בארץ הפלאות 3D אנגלית ביקורת סרט

Alice in Wonderland Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אליס בארץ הפלאות 3D אנגלית":
"בלגאן משמים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Alice in Wonderland
משחק ג'וני דפ, אן האת'אווי, מייקל שין, הלנה בונהם קרטר, אלן ריקמן, מיה וושיקוסקה, קריספין גלובר, סטיבן פריי, כריסטופר לי, טימותי ספל, נוח טיילור במאי/ת טים ברטון  
ילדים
ביקורת סרט לאליס בארץ הפלאות 3D אנגלית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בלגאן משמים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע92.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די4.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
טים ברטון הוא מסוג הבמאים היחידים שאת כול סרטיהם (מלבד הפיצ'ר הראשון שלא הוקרן בארץ) ראיתי בבתי הקולנוע. אפשר לומר שגדלתי עליו כאשר "ביטל ג'וס", "באטמן", "אדוארד ידי מספריים" ו"אד ווד" היו אבני דרך ששינו את עולמי.לדאבוני משהו רע קרה לטים ברטון בדרך. אהבתו לאדפטציות וגם לכסף כנראה שבשה את דעתו באופן סופי. נכון שהוא ביים גם סרטים לא מבריקים במיוחד כמו "הפלישה מהמאדים", המיוזיקל הבעייתי "סוויני טוד", החידוש המיותר ל"כוכב הקופים", או "סיפורי דגים" העייף שנראה כמו ניסיון נואש לזכות במועמדות לאוסקר.
לעומת הדוגמאות האלה, "אליס בארץ הפלאות" הוא באמת סוג של אסון קולנועי. בדיוק כמו "רובוטריקים 2" גם הסרט הזה הוא להיט היסטרי והקהל נוהר לבית הקולנוע בהמוניו. אני גם די בטוח שהוא יהפוך לסרטו המצליח ביותר של ברטון.אז למה בחרתי להשוות את ברטון דווקא לבמאי האיום מייקל ביי? מסיבה אחת. גם סרטיו של ביי המתהדרים בשפע אפקטים הם סוג של בלגאן פירוטכניקי נטול רגש וכמוהו יצר ברטון עולם שכולו כאוס נטול רגש.
"אליס בארץ הפלאות" הוא סרט קר ומנוכר. לא אכפת לצופה בכלל מה עתיד להתרחש לנערה הבלונדינית, לכובען או לחבריהם. מרוב פעלולים נוצר עומס גדול על הצופה שלא מצליח בכלל לעכל את הגודש המשעמם שניצב מול עיניו. נראה שלראשונה ברטון שכח שדווקא האיזון העדין בסרטיו בין רגש לויז'ואל הוא שיצר לו שם של אמן קולנועי בעל ייחוד. אליס הוא בעיקר שואו ויזואלי אבל גם כאן ברטון מפספס.לעומת "אוואטר" המרהיב או סרט האנימציה החדש "הדרקון הראשון שלי" שאנימציית התלת מימד בו מייצרת כמה רגעים מרגשים, "אליס" הוא לא סרט מרהיב. הפעלולים בו לא באמת מרגשים, אין את פליטת ה"וואוו". אז עם תסריט עקר נטול לב שלא עושה כבוד ליצירה הספרותית הקלאסית, וסוג של כשלון טוטאלי בחלק הויזואלי, נראה שברטון נפל לבור שהוא כרה לעצמו אבל לא כמו אליס, ארץ הפלאות שלו היא יותר בכיוון ארץ הזוועות.
אליס בארץ הפלאות 3D אנגלית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מור רזגיל: 1302/03/2016 16:04:05
7/10אייקון ציון
סרט נחמד מאוד לצפייה !!! השחקנים נחמדים, הפס-קול מעולה, הצילום מושלם, האפקטים מהפנטים והדיאלוגים מעניינים לרוב אבל התסריט והעלילה די צפויים. בקיצור, סרט שמעביר את הזמן בכיף !!!
שם: ליטל לויגיל: 2230/04/2013 07:57:13
9/10אייקון ציון
סרט מדהים ויפה ומצחיק אחלה שחקנים אחלה בימוי ועלילה רק שכדאי לצפות בתלת מימד שאתה צופה בו ב"רגיל" אז אתה רואה שיש דברים שהוא היה יכול לעשות אותו סרט מרהיב רק עם ראיתה אותו בתלת מימד
שם: רותםגיל: 1423/06/2011 11:34:09
10/10אייקון ציון
ראתי עם אח שלי!! הוא לא נהנה כל כך אבל אני מאוד נהנתי!!!!! פשוט סרט אדיררר!!!!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט