ג'וני ואבירי הגליל - פרקים 8+9

Johnny and The Knights of Galilee Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "ג'וני ואבירי הגליל - פרקים 8+9":
"הסדרה חוזרת למסלול הנכון עם שני פרקים מצוינים"
פוסטר Johnny and The Knights of Galilee
משחק עוז זהבי  אושרי כהן  מלי לוי  יואב לוי  יפתח קליין  יוסף סוויד  
ישראלי
ביקורת סדרה לג'וני ואבירי הגליל - פרקים 8+9 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"שיפור דרסטי"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
מדד פופולריות
5.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי כמה פרקים לא טובים "ג'וני ואבירי הגליל" סוף סוף חוזרת למסלול הנכון עם שני פרקים שמביאים התקדמות משמעותית ומעניינת בעלילת הסדרה.על רקע המתיחות בגבול הצפון, איתמר, לבקשת אימו, מחליט לחזור לבית הוריו לפחות עד סיום המלחמה. ג'וני מתחיל להרגיש בעבודה את הלחץ והמתח מהמלחמה כאשר אחת הלקוחות שלו נמצאת בחרדה מוחלטת וכל רעש קטן גורם לה לחשוב שהמלחמה החלה. בהעדרו של ניר, שגויס למילואים, הודיה מתקשרת לג'וני ואומרת לו שיש לה צירים. לאחר הביקור בבית חולים, השניים חוזרים הביתה וג'וני מנסה לנשק את הודיה שמסבירה לו שזו טעות. בדיוק כשג'וני רוצה ללכת נשמעת אזעקה והודיה מזמינה אותו למקלט.
היחסים של קייס וחלי עולים על שרטון כשקייס מגלה שחלי מבטלת לו סשנים ומעבירה אותם לאחרים. במרכז הפרק עומדת סצנת הסקס של השניים שמתפקששת. סצנת המיטה היא אחת הטובות והמעניינות עד כה בסדרה ולראשונה היא כוללת בתוכה רגש אמיתי. בכלל, אם בפרקים הקודמים כל מה שקורה בין השניים לא היה מעניין הרי שבפרק 8 ובמיוחד בפרק 9 היחסים של השניים סוף סוף יוצרים עניין כלשהו.המקלט והמלחמה הם המוטיב המוביל של פרק 9. כאמור כל הפרק מתעסק בזוגות שתקועים יחד- הודיה וג'וני, שרהל'ה ואיתמר, חלי וקייס ובתל אביב הרחוקה שימי ואילנית. ג'וני מוצא במקלט קופסא עם שמו ובה קלטת עם ברכות שונות לקראת החתונה שלו ושל הודיה. בין המברכים ניתן למצוא את איתמר, שימי וגם את אביו של ג'וני שמופיע לראשונה בסדרה. בנוסף לכך מופיעות גם ברכות של השניים אחד אל השנייה. הודיה, שמתעוררת ומצטרפת לג'וני, שואלת אותו למה הוא ברח, מה שמוביל לשיחה עמוקה ואמיתית של השניים בה ג'וני חושף את הסיבה בעטיה עזב. הברכות המוקלטות וכן השיחה בין השניים הן מהסצנות הטובות ביותר בסדרה ובטח הטובות ביותר של השניים שסוף סוף מקבלים קצת עומק לסיפור שלהם שהופך, כמעט בן רגע, לאחד המעניינים בסדרה.
שימי ואילנית, שברחו לתל אביב, ממשיכים להוביל את הסדרה כשהפעם שימי, שמרגיש שנטש את חבריו בצפון וברח, רואה תיירת משתזפת טופלס בחוף בתל אביב ומנסה להציע את שירותיו לאותה תיירת. אילנית מלאת הקנאה פוגשת מישהו מעברה ומפלרטטת איתו. הכל כאן נבנה על אש קטנה אך ברור שהמשבר של השניים קרוב ויהיה מעניין לראות איך היוצרים יתמודדו עם האתגר הזה. בינתיים כמו שציינתי השניים ממשיכים להיות הזוג הכי מעניין בסדרה.אל המקלט של קייס וחלי מגיעה אפרת גוש להופעה וחלי מגלה שגם היא לקוחה של קייס. הקנאה של חלי הופכת להתפרצות זעם כשאפרת גוש מקדישה לקייס את הלהיט הגדול שלה "תמיד כשאתה בא". גוש, בתפקיד אורח קטן אך מצוין, לא נשארת חייבת ואומרת לחלי שהיא חשבה שילדות מפונקות יש רק בת"א. גם כאן היוצרים מצליחים לעורר סוף סוף קצת עניין ונותנים לשניים הזדמנות לדבר על הפערים הברורים שקיימים ביניהם. העלילה היחידה שלא הצליחה להתרומם היא של שרהל'ה ואיתמר מה שמוביל את היוצרים לנסות ליצור קצת עניין איתם כשבסוף הפרק התשיעי נופל לידם פגז.אחרי ירידה דרסטית באיכות "ג'וני ואבירי הגליל" מצליחה להתאושש עם שני פרקים שמחזירים את העניין לסדרה לקראת הישורת האחרונה. הסדרות של "YES" סובלות מסיומי עונה פושרים למדי בדרך כלל, נקווה שכאן נראה שיפור בנושא.
ג'וני ואבירי הגליל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: sean.bגיל: 2113/11/2015 02:54:18
10/10אייקון ציון
סדרה טובה מאוד שווה מאוד לראות!!
שם: Hגיל: 4203/09/2015 08:54:59
2/10אייקון ציון
מאכזב. הכותבים רכבו על גימיק של גברים שהם זונות. כל נושא הוא ראוי, רק ששכחו להכניס נשמה לתסריט - כך יוצא שהתסריט בעיקר טכני ומקדם עלילה בינונית ומלאה בקלישאות. חוץ מעוז זהבי (שאגב משחק מעולה ועושה את המיטב עם מה שנתנו לו), אני לא מאמינה שנשות פריפריה ישלמו אלפי שקלים בעבור לילה עם שלושת הגברברים האחרים - נא לבקר באתרים/סרטים שעוסקים בצ׳יפנדייל. בחורים כמו צ׳יינינג טייטום, מת׳יו מקונוהי שיחקו כאלה בעבר...
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות ישראלי
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט