פארגו: עונה 3, פרקים 4-5

Fargo 3 Series Review

תמונת כתבעומר חגי על "פארגו: עונה 3, פרקים 4-5":
"לא קל להיות אנטי גיבור"
פוסטר Fargo 3
משחק יואן מק'גרגור  קארי קון  מרי אליזבת' ווינסטד  דיוויד ת'יוליס  ג'ים גאפיגן  
פשע
ביקורת סדרה לפארגו: עונה 3, פרקים 4-5 מאת עומר חגי | כתב קולנוע
ציון המבקר
"משחק מעולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם יש משהו שהסדרה "פארגו" יודעת לעשות זה להראות כיצד חייהם המתפוררים של הגיבורים שלה הופכים אותם לאנשים שאין להם מה להפסיד. סדרה כמו "פארגו" שמחליפה את עורה כל עונה לא מפחדת להתעלל ולהקצין דמויות ראשיות כי הרי הם לא יחזרו להופיע בעונה הבאה. בהיבט הזה ל"פארגו" יש יתרון מעל סדרות אחרות. היכולת לדרדר את העלילה למחוזות אפלים מהר יותר ובצורה קטלנית יותר. אבל עדיין, בפרקים 4-5 נראה כאילו אנחנו רק מתחילים לראות את קצה הקרחון של תהליך ההידרדרות הזה. בהשוואה לשתי העונות האחרות של הסדרה ובמיוחד לעונה שקדמה לה, עד כה עונה 3 של "פארגו" היא העונה הכי פחות אלימה של הסדרה. בהתחשב בכך שעוד לא נעשה שימוש בנשק חם עדיין, סביר להניח שיוצרי הסדרה לוקחים גישה קצת שונה לעולם הפשע בסיפור שהם מציגים כאן. אמנם לא נעשה שימוש בנשק חם אבל נעשה שימוש באקדח לצורכי איום בפרק החמישי על ידי מימו הבריון של וארגה. זה קצת מובן מאליו אבל ראוי לצטט את צ'כוב שאמר ש"אקדח שמופיע במערכה הראשונה, חייב לירות במערכה השלישית".
ריי סטסי וניקי סוונגו ממשיכים להיות הזוג הכי ערמומי על המסך ומוצאים דרכים יצירתיות לדפוק לאח אמיט את החיים. אבל במקום לשפר את מצבם המזימות האלה בסופו של דבר גובות מחיר כבד מאוד מהזוג הזה בצורה הרסנית ושוברת לב. ריי יאשים את אחיו באירועים הללו ויחפש נקמה. לעומת הדמויות בעונות הקודמות, הכימיה המצוינת בין יואן מקגרגור למרי אליזבת' ווינסטד הופכת את ניקי וריי לדמויות הכי מעוררות הזדהות במשבצת האנטי-גיבור של הסדרה. קשה לומר את אותו הדבר על קרי קון בתפקיד הגיבורה גלוריה ברגל, שחוץ מהפרק שהתמקד בה עדיין ממשיכה לקבל זמן מסך דל ולא מעניין במיוחד. היא בעיקר עסוקה בלשער השערות נכונות מבלי לאסוף ראיות מספקות כדי שהממונה עליה יאשר לה להתקדם בחקירה שלה. היא ממשיכה לרחף בחלל מבלי להשפיע על העלילה בצורה משמעותית. עדיין לא ברור במה עוסק ו.מ. וארגה ומה בדיוק הוא רוצה מאמיט סטסי וסיי פלץ. אבל המניעים שלו מתחילים להתברר כאשר הוא מדבר על כך שהוא מתכוון להפוך את אמיט לבן אדם עשיר ומצליח, בין אם הוא רוצה בכך או לא. מה שבטוח זה שכל האמצעים כשרים ונראה שהוא גם מנסה להפריד בין אמיט לסיי ובדרך להתעלל כמה שיותר בסיי המסכן.
מייקל שטולברג המעולה נותן בפרקים האחרונים את אחת ההופעות הטובות בקריירה. תמיד כיף לראות אותו, אבל השנה זה יהיה עוול גדול אם הוא לא יהיה לפחות מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר ב"אמי". ביחד עם יואן מקגרגור בתפקיד הכפול ומרי אליזבת' ווינסטד, שמוכיחה שהיא יכולה לעשות עוד ז'אנרים חוץ מאימה, יש סיכויים טובים השנה ל"פארגו" לקטוף מועמדויות בעונת פרסי הטלוויזיה הבאה. החצי הראשון של העונה עבר בצורה פחות אלימה מהצפוי, אבל כשהחיים של האחים סטסי מתחילים להתפורר הם ילכו אחד נגד השני בכל הכוח. סולחה בין אחים כנראה כבר לא תהיה פה. כשארגון הפשע המסתורי של וארגה סוגר על האח אמיט והחקירה של השוטרת גלוריה סוגרת על האח ריי מעניין יהיה לראות כיצד כל הדרכים האלו יצטלבו.
פארגו 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט