האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 6

Grey's Anatomy Series Review

תמונת כתב על "האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 6":
" פרק שמנסה להחזיר את הריגוש והעניין שאבד בתחילת העונה "
פוסטר Grey's Anatomy
משחק אלן פומפאו  ג'סטין צ'יימברס  צ'נדרה וילסון  פטריק דמפסי  
דרמה
ביקורת סדרה להאנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 6 מאת
ציון המבקר
"התקדמות חיובית בעלילה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי פתיחת עונה לא מזהירה, עמוסה בקיטש ובסחטנות רגשית, מגיע פרק שמנסה להחזיר את האנטומיה למסלול הנכון. הסאגה הבלתי נגמרת של היחסים בין קלי ואריזונה עושה סימנים של פרפורי גסיסה, וטוב שכך, אך נדמה שאריזונה עדיין שבויה ברגשות אשמה על הבחירה שלה בהתמחות בניתוחי עוברים, על חשבון המשפחה. אפשר רק לקוות שיוצרת הסדרה תשכיל להרוג את היחסים הבלתי אפשריים בין השתיים, ותאפשר להן לפרוח במערכות יחסים אחרות וטובות יותר. בהמשך הפרק מופיעה דמותה של בחורה הומלסית, שחטפה מכות רצח ואיבדה את המכונית שבה היא היתה גרה, וילסון, שמטפלת בה (והייתה הומלסית בעצמה), מזדהה עימה עד עמקי נשמתה ומתקשה להכיל את הסיטואציה. מוזר מאוד לדמיין מישהי יפה ומוצלחת כמו ווילסון כחסרת בית, אך קשה שלא לרצות לחבק אותה, וזה מה שאלכס עושה בדיוק כשהיא צריכה ממנו את החיבוק הזה.
דרמה קטנה נוספת מגיעה בדמותה של אמא של אפריל ההריונית שמבקרת במפתיע, ומתקבלת בפרצוף חמוץ על ידי בתה שפשוט לא מצליחה להכיל את הנוכחות שלה. האם הפגועה, רק רוצה לעזור לזוג בהכנות לפני הלידה, ואז מגיע ג'קסון להציל את המצב, ולוקח אותה למסע שופינג לקראת התינוק שבדרך. כך שוב מוכיח ג'קסון שמעבר להיותו חתיך הורס, סמכותי ומרשים, הוא גם בעל לב ענק ויכולת להיות בעל מדהים. הלוואי על כולנו.ואיך אפשר בלי מרדית ודרק שממשיכים בוויכוח הנצחי והמעייף שלהם על הבחירה המאולצת שלו לוותר על קידום משמעותי בקריירה לטובת המשפחה. מקדרימי מנסה לעזור ומציע למרדית להזמין את אחותה החדשה, מגי, ואת ד"ר וובר לארוחת ערב, כדי שמרדית תנסה לחוות מה זה משפחה “נורמלית” עד כמה שאפשר. מרדית כמובן עושה טובה שהיא מוכנה להיענות להצעה וממשיכה לתקוע פרצופים מסכנים, אך הפעם אנחנו יכולים לפחות להתנחם בסצינה סקסית בין דרק למרדית, בה הוא מצליח לרכך אותה והם נכנסים להתמזמז ביחד במקלחת. אבל כמובן שאי אפשר שהכל יהיה טוב, כי בו בזמן שהשניים נסחפים ברגעי התשוקה שלהם ושוכחים מהעולם, נפגשים כאילו במקרה, מחוץ לבית שלהם, ריצ'רד ובתו הביולוגית, מגי ולמרות התנצלויות חוזרות ונשנות של ריצ'רד, מגי מסרבת לסלוח לו על חוסר הכנות שלו ובוחרת לברוח מהמקום.
בסופו של דבר, ארוחת הערב לא מתקיימת, לפחות לא בהרכב המתוכנן, ושוב אנחנו נותרים עם חוסר נוחות ועגמומיות. כך נוצרת התחושה שיוצרת הסדרה מנסה לדרדר את היחסים בין הדמויות לתהום, כדי שאחר כך תוכל להרים אותן משם בתרועת ניצחון. אבל הטריק הזה לא יכול לעבוד לאורך זמן, והצופים הנאמנים שעוקבים אחרי הסדרה כבר 11 עונות, עלולים לאבד את הסבלנות שלהם ממש בקרוב, אם זה עוד לא קרה.
האנטומיה של גריי 11 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות דרמה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט