ניקולס קייג'

Nicholas Kim Coppola

נולד ב 7/1/1964
  שתף/י
הוסף/י למועדפים       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הגדר/י
ניקולס קייג' תמונה
כמה עובדות על ניקולס קייג'
1ניקולס קייג' הוא נצר למשפחת קופולה המפורסמת. דודו הוא הבימאי פרנסיס פורד קופולה. אחיו מארק קופולה הוא די ג'יי בתחנת רדיו בניו יורק ואחיו השני כריסטופר עובד גם הוא כבימאי ותסריטאי. דודתו היא השחקנית טליה שייר (כוכבת סרטי "רוקי").
2בגיל 12 התגרשו הוריו וניקולאס עבר לחיות בסאן פרנסיסקו. בחופשות הקיץ בילה עם דודו הבימאי על סטים של סרטים ועזר לו על ידי הקראת שורות מתסריטים.
3בגיל 15 שינה את שם משפחתו לקייג' לאחר ששיחק באחד הסרטים של דודו. הוא הרגיש שהשם 'קופולה' מחייב אותו יותר מידי. "זה לחץ גדול בשביל שחקן צעיר. כולם מסתכלים עליך, בטוחים שיש לך פרוטקציה ובעיקר מצפים ממך לאיכות שאף פעם לא הייתי בטוח שיש לי".
 
מזל גדי
שחקניות ושחקנים במזל גדי »
ניקולס קייג' - עובדות / תגובות
20 עובדות
תגובות / פוסטים
1
ניקולס קייג' הוא נצר למשפחת קופולה המפורסמת. דודו הוא הבימאי פרנסיס פורד קופולה. אחיו מארק קופולה הוא די ג'יי בתחנת רדיו בניו יורק ואחיו השני כריסטופר עובד גם הוא כבימאי ותסריטאי. דודתו היא השחקנית טליה שייר (כוכבת סרטי "רוקי").
2
בגיל 12 התגרשו הוריו וניקולאס עבר לחיות בסאן פרנסיסקו. בחופשות הקיץ בילה עם דודו הבימאי על סטים של סרטים ועזר לו על ידי הקראת שורות מתסריטים.
3
בגיל 15 שינה את שם משפחתו לקייג' לאחר ששיחק באחד הסרטים של דודו. הוא הרגיש שהשם 'קופולה' מחייב אותו יותר מידי. "זה לחץ גדול בשביל שחקן צעיר. כולם מסתכלים עליך, בטוחים שיש לך פרוטקציה ובעיקר מצפים ממך לאיכות שאף פעם לא הייתי בטוח שיש לי".
4
בגיל 18 קיבל את תפקידו הראשון בסרט בשם "Fast Times at Ridgemont High" . רוב התפקיד נחתך בשולחן העריכה, עובדה שהכניסה את קייג' לדיכאון עמוק.
5
במשך שנתיים התפרנס ניקולס קייג' ממכירת פופקורן בבתי קולנוע.
6
בשנת 83 החל את הקריירה שלו עם שני סרטים: "Rumble Fish" ו "Valley Girl" .
7
לקראת תפקידו כאלכוהוליסט בסרט "לעזוב את לאס וגאס" נסע לאירלנד להשתכר בפאבים. הוא צילם את עצמו במצב של שיכרות מוחלט כדי ללמוד את תנועותיו ואת התנהגותו.
8
בין הרומנים המפורסמים שלו אפשר למצוא את שרה ג'סיקה פרקר ("סקס והעיר הגדולה"), אומה ת'ורמן וקריסטין זאנג, זוגתו הנוכחית של ליאונרדו דיקפריו.
9
אשתו היא השחקנית פטרישיה ארקט. קייג' ראה אותה לראשונה בשנת 87 , ניגש אליה ואמר לה שהוא אוהב אותה ורוצה לשאתה לאישה. ארקט ביקשה ממנו שיוכיח את עצמו. הם יצאו, נפרדו אחרי שנה אבל בסופו של דבר נישאו באפריל 95.
10
יש לו ילד אחד בשם ווסטון (נולד בשנת - 90) משחקנית בשם כריסטינה פולטון.

 
11
הוא ופטרישיה מחזיקים בגן החיות הפרטי שלהם שני כלבים, תמנון, שני כרישים, שתי לטאות, נחש חנק ענק, תנין ועוד כמה דגים מוזרים, חלקם טורפים. ("ווסטון מת על חיות אז אני קונה לו כל פעם כל מה שהוא מבקש").
12
מעריץ גדול של דייויד בואי, אלניס מוריסט, הרולינג סטונס וסוניק יות'. הוא מרבה ללכת להופעות וחבריו מספרים שהוא מתנהג כמו ילד נלהב, כולל צרחות ומחיאות כפיים סוערות.
13
נחשב לאספן גדול של מכוניות נדירות ובשנת 97 רכש בחצי מיליון דולר מכונית 'למבורגיני' שהייתה שייכת בעבר לשאה של איראן.
14
ניקולס אוהב גם בתים יפים והרבה. יש לו אחוזה מפוארת בבל אייר, שהייתה שייכת פעם לזמר טום ג'ונס. הוא מחזיק בית נוסף בשווי של שבעה מיליון דולר בלוס אנג'לס, בית בשווי שלושה וחצי מיליון דולר במליבו, בית בשווי 2 מיליון דולר בהוליווד הילס ובית באזור יוקרתי בסאן פרנסיסקו.
15
פעם בשנה הוא יושב למרתון של צפייה חגיגית בסרטים "פני צלקת", "אפוקליפסה עכשיו" ו"התפוז המכני".
16
ניקולס הוא זה שגילה את ג'וני דפ לעולם הסרטים. דפ היה נגן גיטרה מתוסכל ופרוע וקייג' שפגש אותו במועדון והוקסם ממנו שכנע אותו לפגוש את הסוכן האישי שלו.
17
קייג' היה מהמר מושבע בקזינו. לילה אחד הפסיד עשרת אלפים דולר, חזר למחרת, הרוויח בחזרה את הסכום, הלך הביתה ומאז הוא לא מהמר.
18
הוא סובל מפחד גבהים כולל סחרחורות. לקראת תפקידו ב "City of Angles" שכלל צילומים במקומות גבוהים 'בילה' ניקולס שעות רבות על פיגומים של בניינים גבוהים וטיפס על שלטי חוצות ענקיים בלוס אנג'לס.
19
בשנת 95 זכה קייג' בלא פחות מעשרה פרסים שונים על משחקו בסרט “Leaving Las Vegas” . בין היתר קיבל את פרס האוסקר ופרס ה'גולדן גלוב'. את כל הפרסים הוא מחזיק מעל הטלוויזיה שלו.
20
שכרו של ניקולאס קייג' בסרט "Face/Off" בשנת 97 היה ששה מיליון דולרים. בעבור "Snake Eyes" קיבל שנה מאוחר יותר 16 מיליון דולר. סרטו "Gone in Sixty Seconds" שייצא בשנת 2000 הכניס אותו לרשימת המכובדת של השחקנים המקבלים 20 מיליון דולר לפרוייקט.
וריאציות איות / שמות נרדפים לניקולס קייג': ניקולס קייג  ניקולאס קייג'  ניקולאס קייג  ניקולס קאייג'   לרשימת השחקנים/שקחניות המלאה חיפוש שחקן / שחקנית / במאי רשימת שחקנים רשימת שחקניות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט