חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: האם טיילור סוויפט תופיע ב״דדפול & וולברין״?

Seret קומיקס: האם טיילור סוויפט תופיע ב״דדפול & וולברין״?
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של אוהד שמש: נחשף מבט ראשון על סופרמן של ג'יימס גאן, הסרטים שהפסידו כסף לאולפני מארוול ב-2023, טריילר לעונה הרביעית של ״הבנים", ג'יאנקרלו אספוזיטו לוהק לתפקיד לא ידוע ביקום הקולנועי של מארוול, ליהוק נוסף לסרט "ארבעת המופלאים" וכל מה שפספסתם בטריילר החדש של ״דדפול & וולברין״
נחשף מבט ראשון על סופרמן של ג'יימס גאן

בחשיפה מפתיעה במיוחד, ג'יימס גאן, מנכ"ל אולפני DC ובמאי הסרט הקרוב "סופרמן", שיתף הצצה ראשונה ומעניינת על החליפה אותה ילבש דיוויד קורנסווט כסופרמן בסרט המתקרב. החליפה, על אף שהיא שומרת על האסתטיקה והמקורות של הדמות, נראית שחוקה ומעט שחורה, ככל הנראה לאחר קרב.

״סופרמן" צפוי להכיל קאסט רחב של שחקנים מלבד קורנסווט, ביניהם רייצ'ל ברוסנהאן בתור לויס ליין, ניקולס הולט בתור לקס לות'ר ועוד שחקנים נוספים. גאן אישר כי חלק מהקאסט יחזור לפרויקטים נוספים מלבד הסרט המתקרב, כאשר הוא יהווה את הסרט הראשון ביקום הקולנועי החדש של די.סי.



אלו הסרטים שהפסידו כסף לאולפני מארוול ב-2023

באופן די צפוי, אולפני מארוול התמודדו עם כישלון כלכלי של שניים מהסרטים ששחררו בשנת 2023. הסרטים הם כמובן - "המארוולס" ו"אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה" שלא הצליחו בקופות כפי שהאולפנים ציפו, מה שהוביל להפסד כספי גדול. "המארוולס" ספג את ההפסד המשמעותי ביותר, עם סך הכנסות בקופות של 206.1 מיליון דולר בלבד, מול תקציב ענק של 274.8 מיליון דולר. זהו הכישלון הגדול ביותר בהיסטוריה של היקום הקולנועי, שמאחוריו נמצא הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" שהצליח להכניס 476 מיליון דולר אל מול תקציב של 200 מיליון דולר (לא כולל עלויות השיווק העצומות). הכישלון הכלכלי מהווה נורת אזהרה עבור אולפני מארוול, שממשיכים להפיק פרויקטים מיותרים בסכומי עתק, שלצערם רוב הצופים לא מעוניינים לראות.

כתוצאה מכך ובצעד מעניין שמסמן כיוון חדש ליקום הקולנועי של מארוול, הודיע מנכ"ל דיסני, בוב איגר, על הפחתה משמעותית בייצור התוכן של ענקית הקומיקס. בהתייחסות ל"איכות על פני כמות", איגר פירט כי יש רצון להקטין את התפוקה של אולפני מארוול ללא יותר משלושה סרטים ושתי סדרות בשנה. אידר הדגיש את החשיבות של הפיכת הפרויקטים האלו לאירוע, ולא לדבר שגרתי. לפי הגישה החדשה, בעתיד הרחוק סרטי מארוול יחזרו להיות כפי שהיו פעם - אירועים קולנועיים מהנים, והכי חשוב - איכותיים.



טריילר לעונה הרביעית של ״הבנים״

טריילר נוסף לעונה הרביעית של "הבנים" מציג עולם על סף קריסה, כאשר ויקטוריה ניומן והומלנדר מתקרבים למטרתם. הטריילר מאשר כי סדרת הספין-אוף, ״Gen V״ תקח חלק חשוב בעונה החדשה, כאשר שתי דמויות מהסדרה צפויות לחזור אל תפקידן. זה מתווסף להודעה רשמית שפורסמה בעמוד האינסטגרם של סדרת הספין-אוף, בה הפקת הסדרה הכריזה כי הם אינם מתכוונים ללהק מחדש את דמותו של אנדרה אנדרסון, לאחר המוות הטרגי של צ׳אנס פרדומו בתאונת אופנוע בחודש שעבר. במקום כך, הם שכתבו מחדש את העלילה כדי לשמור ולכבד את זכרונו של פרדומו. לכן, צילומי העונה החדשה נדחו למאי.

ג'יאנקרלו אספוזיטו לוהק לתפקיד לא ידוע ביקום הקולנועי של מארוול

אחרי שנים של ספקולציות, ג'יאנקרלו אספוזיטו (גאס מ"שובר שורות" ו"סמוך על סול" וגם הסדרה "הבנים") אישר רשמית שהוא ייקח חלק ביקום הקולנועי של מארוול. במהלך פאנל ב-CCXP, אספוזיטו חשף שהוא לוהק לפרויקט של מארוול, אבל לא בתפקיד שמעריצים רבים חושבים. לאחר שנים בהן המעריצים מעוניינים לראות את אספוזיטו כפרופסור איקס בסרטי האקסמן של ה-MCU, אספוזיטו טוען שהוא ישחק תפקיד אחר, ורומז שהוא מגיע "במוקדם יותר מאשר במאוחר", ו"טוב יותר ממה שאתם יכולים לדמיין."

ליהוק נוסף לסרט "ארבעת המופלאים"

פול וולטר האוזר לוהק לתפקיד לא ידוע בסרט "ארבעת המופלאים". ליהוקו של האוזר עורר הרבה סקרנות וספקולציות לגבי הדמות המסתורית שיגלם. הציפייה לסרט החדש היא גבוהה, והמעריצים מחכים לראות כיצד האוזר יתרום ליקום הקולנועי של מארוול. הסרט אמור לצאת לאקרנים בישראל ב-24 ביולי 2025, והצילומים צפויים להתחיל באוגוסט.

כל מה שפספסתם בטריילר החדש של ״דדפול & וולברין״

שוחרר הטריילר השני לאחד מהסרטים המצופים של השנה - "דדפול & וולברין", לאחר שהטריילר הראשון (שנחשף במשחק הסופרבול) שבר את האינטרנט וקבע שיא חדש עבור אולפני מארוול - הטריילר הנצפה ביותר עם מעל ל-365 מיליון צפיות. בעוד שהטריילר הראשון של הסרט לא חשף מבט על וולברין של יו ג'קמן, הטריילר השני התמקד בו וחשף פרטים חדשים על החזרה של הדמות האהובה. בין פרטי העלילה שנחשפו - דדפול זקוק לאחד מהמשתנים של וולברין (כמו שהוסבר בסדרה "לוקי", משתנה הוא גרסה נוספת של הדמות מיקום אחר) שיושב לו כרגע בבר (כמובן...) ונמנע מלעזור.

כמו שנאמר בטריילר, אותו וולברין "אכזב את כל העולם שלו" בזמן "שעולמו התחרבן". הברמן טוען שהוא לא רצוי, לא בבר שלו ולא בשום מקום אחר. ניתן להסיק שוולברין כשל בהצלת העולם שלו, מה שהוביל לשנאה מהסובבים אותו. בהמשך הטריילר דדפול וולברין נלחמים ב"ריק", שהוצג לראשונה בסדרה "לוקי", מה שמוכיח שהסדרה ככל הנראה תשחק תפקיד בעלילת הסרט. הטריילר גם סיפק כמה סיבות לבקשת העזרה של דדפול מוולברין. כפי שהוזכר על ידי ווייד, הוא זקוק לעזרה כדי להציל את היקום שלו. למרות שלא ברור כיצד היקום של ווייד נמצא בסכנה, כנראה שהוא פונה אל וולברין כיוון שהוא מודע לתפקידו כגיבור בחיי האקסמן. כזכור, דדפול מרבה לצחוק על דמותו של וולברין גם בסרטים הקודמים שלו, מה שמעיד שווייד אכן יודע מיהו וולברין.
דבר שכן אושר בטריילר, הוא שקסנדרה נובה, התאומה המרושעת של צ'ארלס אקסבייר, היא הנבלית הראשית של הסרט. הטריילר מאשר זאת בכך שהוא מציע הצצה ראשונה על אמה קורין בתור הדמות. ניתן לראות את הדמות משתמשת בכוחות הטלקינטיים שלה כדי להילחם בוולברין, שלבסוף קופץ עם דדפול אל תוך שער מאוד מוכר מהיקום הקולנועי - הפורטל הקסום בו דוקטור סטריינג' וקוסמים רבים משתמשים כדי לעבור ממקום למקום. ניתן להסיק שמכשף מסוים יהיה נוכח בסרט, ככל הנראה לאחר שנתפס על ידי ה-TVA.

אחד מהשוטים המעניינים בטריילר, הוא הפוקוס על גולגולת הענק של אנטמן, שמשמשת כבסיס לנבלית הסרט. הגילוי הזה מאשר שה-TVA קיצצה גרסה מסוימת של אנטמן ברחבי המולטיוורס. חדי העין יבחינו דווקא בדמויות שעומדות מחוץ לגולגולת הענק - ביניהם ניתן לראות את ליידי דת'סטרייק שהוצגה בסרט השני של "אקסמן", עזאזל שהופיע ב "אקסמן: ההתחלה", ועוד נבלים נוספים. ״דדפול וולברין״ צפוי לצאת בישראל ב-25 ביולי השנה.



האם טיילור סוויפט נמצאת ב״דדפול & וולברין״?

התיאוריה על הופעתה של טיילור סוויפט ב"דדפול & וולברין" הייתה נושא חם בקרב המעריצים. אחת מהתאוריות המרכזיות היא שסוויפט תופיע בסרט בתור הדמות דאזלר, מוטנטית זמרת בעלת היכולת להמיר את קולה אל אנרגיית אור. זאת לאחר שהמעריצים לקחו שורה מהשיר האחרון באלבומה החדש של סוויפט, שאומרת, "העתיד בהיר, מסנוור (dazzling)". רבים רואים זאת כהוכחה לכך שכוכבת הפופ תופיע בתור דאזלר בסרט החדש של דדפול. בנוסף לתיאוריה המרכזית, סוויפט נצפתה מסתובבת עם ראיין ריינולדס, בלייק לייבלי, יו ג'קמן ובמאי הסרט, שון לוי יותר מפעם אחת.

כששון לוי נשאל על שמועות אלה, הוא הגיב: "אני מעדיף לא להתייחס לזה, אבל אני אגיד את זה - השמועות של שחקנים, זמרים וכוכבי ספורט שכולם כנראה נמצאים בסרט הן נהדרות. אם כל מה שקראתי באינטרנט היה נכון, היה לי את צוות השחקנים הגדול ביותר אי פעם בהיסטוריה של הקולנוע, אז אני פשוט אגיד שחלק מהשמועות האלה נכונות, וחלק מהן לא". בראיון אחר, ענה על אותה שאלה, ״אתה תצטרך לחכות ולראות." לוי לא אישר ולא הכחיש את הופעתה של סוויפט והשאיר את השאלה ללא מענה.
אוהד שמש - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ריאן ריינולדס
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Hemda2חמדהציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Great Escaper4הבריחה הגדולהציון גולשים10 / 8.6ציון מבקרים5 / 3.0
Radical5רדיקליציון גולשים10 / 8.4ציון מבקרים5 / 4.3
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות Alien Romulusהנוסע השמיני: רומולוס Borderlandsבורדרלנדס
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט