חדשות קולנוע וסרטים

הריסון פורד: "אני פשוט ראיתי את החיים שלי מהבהבים לנגד עיניי"

הריסון פורד: אני פשוט ראיתי את החיים שלי מהבהבים לנגד עיניי
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בכורת הסרט החמישי בסדרת אינדיאנה ג'ונס התקיימה אמש בפסטיבל קאן. מבקר האתר רון פוגל מדווח על הסרט (הגרוע בסדרה), על פרס מפעל החיים שקיבל פורד ועל מסיבת העיתונאים שבה דיבר על הכושר שבו הוא נמצא לגילו, הטכנולוגיה שבה הפך לצעיר בסרט וגם גילה איפה נמצא הכובע הקלאסי של אינדיאנה ג'ונס היום
אתמול בערב (חמישי) התקיימה בפסטיבל קאן הקרנת הבכורה המצופה של הסרט החמישי בסדרת סרטי אינדיאנה ג׳ונס בכיכובו של הריסון פורד ובבימויו של ג׳יימס מנגולד. הסרט התקבל במחיאות כפיים בנות 5 דקות, משך זמן סביר אך לא מרשים יתר על המידה לקאן. מנהל הפסטיבל תיירי פרמו הפתיע את השחקן הוותיק (שיחגוג 81 בעוד כמה חודשים) והעניק לו לפני ההקרנה מטעם הפסטיבל דקל זהב של כבוד שלפניו הוקרן סרטון של רגעיו הגדולים בקולנוע. פורד המופתע התרגש עד דמעות ונראה מובך קשות והודה בעיקר למשפחתו ולבמאי הסרט.

"אני מאוד מתרגש מזה. אומרים שכשאתה עומד למות, אתה רואה את החיים שלך מהבהבים לנגד עיניך, ואני פשוט ראיתי את החיים שלי מהבהבים לנגד עיני", אמר פורד. "חלק גדול מהחיים שלי, אבל לא כל החיים שלי. החיים שלי הם גם בזכות אשתי המקסימה, שתמכה בתשוקה שלי ובחלומות שלי, ואני אסיר תודה לה".

היום בצהריים התקיימה מסיבת העיתונאים של הסרט, שבעיניי הוא מטופש ומקושקש, אולי הגרוע ביותר עד כה בסדרה ובעיקר משתמש בתמות מעברה של הסדרה (כן, יהיו נחשים וזוחלים, השוט שוב יופיעו באזכור לסצנה ישנה והנאצים ימשיכו לרדוף אחרי אינדי). הוא עוקב אחר הארכיאולוג הוותיק במירוץ נגד הזמן כדי למצוא חפץ אגדי שמחזיק בכוח שעשוי לשנות את מהלך ההיסטוריה. למרות חולשתו של הסרט, הייתה זו אחת ממסיבות העיתונאים המשעשעות שנכחתי בהן.



עיתונאית מאוסטרליה שאלה את פורד איך הוא מצליח להיות כל כך מושך בגילו ואיך הוא שומר על הפיגורה. פורד שלא ידע מה לענות בדיוק אמר "התברכתי בגוף הזה, תודה ששמת לב" ומאדס מיקלסן ("חניבעל") שמגלם את הנבל בסרט ציין כי פורד מקפיד על כושר גופני. פורד ציין אף שהוא אכן עדיין מסוגל לרכב על סוס (אחת הסצנות החביבות בסרט הנוכחי) ואמר שהוא מרגיש טוב לגילו (למרות שהיה די מביך לראות אותו שוכח את השאלות ונראה לא מרוכז במהלך מסיבת העיתונאים).

בנימה רצינית יותר סיפר פורד כי "מסיבות מובנות״ זהו הסרט האחרון של אינדיאנה ג׳ונס והוא חשב איך להביא את הדמות לסגור מעגלים ולהביא אותה להשלמה עם עצמה. לגבי הטכנולוגיה החדישה בסרט שמאפשרת לראות את פורד בגרסתו הצעירה הוא הגיב "זה לא קסם של פוטושופ, כך נראיתי לפני 35 שנה. זה רק טריק, אלא אם כן יש סיפור שתוצך בו. אני חושב שהשתמשו בזה במיומנות רבה ואני מאוד שמח על זה". פורד ציין כי הבמאי ג׳יימס מנגולד בהחלט הצליח להיכנס לנעליו הגדולות של סטיבן ספילברג וביחד כולם הצליחו לייצר עוד סרט קסום בסדרה. כשנשאל האם הוא מחזיק בביתו את הכובע של אינדי ציין כי לדעתו הכובע נמצא בבית המכירות הפומביות סות'ביס בתקווה שיימכר והכסף ישמש לצדקה. מנגולד סיפר כי הרגיש הרבה אחריות וכבוד לביים סרט בסדרה ונעזר בסטיבן ספילברג לאורך כל הדרך, גם בזמן הצילומים. "כשאתה עושה סרט כזה, אתה מרגיש הרבה אחריות. אתה מודע לציפיות הגבוהות כי זה נכס שכל כך יקר לאנשים", אמר הבמאי.



מדס מיקלסן הנהדר (שקצת מציל את הסרט משיממון מוחלט) צין כי בילדותו נהג לראות את הסרט הראשון בסדרה ואז החליט שהוא רוצה להיות הרפתקן כמו אינדיאנה. "הסרטים האלה הם אגדיים. כולנו רוצים להיות אינדיאנה ג'ונס. ההשפעה שלהם היא בכל העולם". פיבי וולר ברידג' החמודה, שהיא העזר שכנגד פורד בסרט, ציינה כי היה לה הכי קשה עם השפה - כלומר לדבר במבטא אמריקאי וכי היא מאוד נהנתה לעשות את סצנות האקשן.
רון פוגל - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט