בימים אלו מוקרנת ברחבי הארץ הקומדיה החביבה "לפתות את דוקטור לואיס", הסרט זכה בפרס הסרט הטוב ביותר - בחירת הקהל - פסטיבל סאנדנס 2004 וניצח סרטים נחשבים כמו "להתראות לנין" ואפילו את "האסונות של נינה" שלנו. הסרט היה מועמד ל-13 פרסי ג'וטרה, האוסקר של הקולנוע הקנדי-צרפתי. זכה בשבעה פרסים, ביניהם פרסים לשחקן ושחקנית המשנה. היה מועמד ל-11 פרסי הג'יני, האוסקר הקנדי. זכה בפרסים רבים בפסטיבלים שונים, ביניהם פרס הקהל בפסטיבל "רק לצחוק" במונטריאול. הסרט הטוב ביותר בפסטיבל לקולנוע דובר צרפתית בפסטיבל נאמור בבלגיה,
אתר "סרט" מעניק עשרה כרטיסים זוגיים לגולשים שיפתרו נכונה את השאלה (המאוד קלה) מה רוצים המשקיעים לבנות באי. כדי להגיע לדף המבצע לחצו על הלינק בצד השמאלי העליון של הדף.
אי שם באמצע האוקיאנוס ישנה ערמה של סלעים, קל מאוד להגיע אליה. לך לקצה העולם, פנה ימינה וקצת אחרי זה תבחין בשלט קטן שעליו כתוב Ste. Marie-La Mauderne, בעבר נמל דייג מצליח וכיום כפר שתושביו נסמכים על קצבה חודשית המספיקה בקושי לשבועיים. הצלה אפשרית מסתמנת בדמות מפעל בינלאומי גדול שעשוי לקום בכפר. כדי שזה יקרה, על הכפר לעמוד במספר דרישות לא קלות. עם כולן הם יסתדרו, אך איך ימצאו רופא שיסכים להשתקע במקום לאחר שנים רבות בהן איש לא נענה לאתגר. הפיתוי הגדול מתחיל עם הופעתו של דוקטור לואיס, רופא צעיר ונאה. הכפר כולו עובר שינוי, כולם נרתמים למשימה, מוכנים לעשות כל שביכולתם כדי לשכנעו ש Ste. Marie-La Mauderne הוא המקום האידיאלי. דוקטור לואיס נשבה בקסם ומתאהב באותנטיות של המקום והמטרה נראית קרובה מתמיד. אך אז מוצאים עצמם התושבים נאלצים לבחור בין המפעל שלהם לבין המוסריות והיושר שלהם כקהילה.המפיקים מצאו את הכפר שלהם סנט מארי לה מודרן במפרץ הארינגטון, כפר מרוחק בצפון קוויבק, המונה כ300- תושבים. בתחילה הם דחו את המקום, כיוון שחששו שלא יהיה מעשי לצלם שם, אך לאחר חודשים ארוכים של חיפושים הם החליטו לפחות לנסות. לבסוף הם הגיעו למסקנה, שאינם יכולים להרשות לעצמם לא לצלם בכפר הזה, כי אם לא יצלמו שם, הסרט יהיה אחר לגמרי. הצילומים בהארינגטון ייקרו את תקציב הסרט בלפחות במיליון דולר, בנוסף לסיכונים נוספים.
על הבמאי ז'אן פרנסואה פוליו
יליד מונטריאול 1957. סיים את לימודיו באוניברסיטת קונקורדיה באמנות ובפילוסופיה. החל לעבוד בקולנוע כעוזר צלם. בין הסרטים שבהם עבד: "היו זמנים באמריקה" של סרג'יו לאונה ו"מלון ניו המפשייר", של טוני ריצ'רדסון. הוא החל לכתוב ב- 1982 והפך לכותב ומעצב בחברה "קוסט" לשיווק ותקשורת, חברת הפרסום הגדולה בקנדה. במהרה קודם והיה למנהל האמנותי ומנהל הפרסום של חברת מקדונלד'ס בקנדה הפרנקופונית. זכה פעמיים בתחרות העולמית של הפרסום הפרנקופוני. ב1988- התמנה למנהל "פבריק ד'אימג'", אחד מחברות ההפקה הגדולות בקנדה לפרסום ברדיו וטלוויזיה. עבד בעיקר עבור לקוחות קנדיים, אבל גם עבור לקוחות אמריקאיים ואירופאים. זכה בפרס "דב הכסף" בתחרות בקאן על הפרסומת ללוטו קוויבק. אחרי 12 שנים כמנהל אמנותי ו500- פרסומות, יצר את סרטו הראשון, "לפתות את דוקטור לואיס".